Page 84 - e-agora_THEMATA_06_2025
P. 84

n n n                           n ΔΟΚΙΜΗ Hyundai Inster LR 115 PS 49 KWh






































               Έχοντας           νω από 270 χλμ. με μία πλήρη φόρτιση,  ποκρίνεται  και  με  το  παραπάνω,  χωρίς
               μικροσκο-         χάρη σε κατανάλωση 17,9 kWh/100 χλμ.  να παίρνει σημαντικές κλίσεις, ενώ το τι-
               πικές
               διαστάσεις,       Γενικότερα,  τα  παραπάνω  νούμερα  αυ- μόνι έχει σωστό βάρος και ακρίβεια. Πα-
               είναι             τονομίας εντυπωσιάζουν για την συνολι- ρά την σφιχτή ανάρτηση, η ποιότητα κύ-
               εξαιρετικά        κή χωρητικότητα της μπαταρίας, η οποία  λισης εντυπωσιάζει για ένα mini  πόλης,
               ευέλικτο στην
               πόλη.             ακόμα και στην Long Range έκδοση βρί- καθώς  μόνο  οι  μεγαλύτερες  λακκούβες
                                 σκεται κάτω από τις 50 kWh. Η μέση κα- στον δρόμο θα περάσουν μικρούς κραδα-
                                 τανάλωση που επιτεύχθηκε κατά την δι- σμούς στους επιβάτες.
                                 άρκεια  δοκιμών  μας  υπολογίστηκε  στις       Η  τεχνολογία  είναι  παρούσα  και  κατά
                                 15 kWh/100 χλμ.                              την οδήγηση, εφόσον το Inster  διαθέτει
                                   Ως ηλεκτρικό με 115 ίππους και βάρος  5 επίπεδα αναγεννητικής πέδησης, δίνο-
                                 κοντά στα 1.400 κιλά, είναι σβέλτο και επι- ντας την επιλογή να διαλέξεις το κατάλ-
                                 ταχύνει άμεσα, χαρακτηριστικά που το κα- ληλο από τα paddles  πίσω από το τιμό-

                                 θιστούν  ιδιαίτερα  καλό  για  χρήση  στην  νι. Η λειτουργία «One-Pedal» είναι καλά
                                 πόλη.  Το  0-100  έρχεται  σε  9,3  δλ.,  ενώ  ρυθμισμένη  και  επιτρέπει  την  οδήγηση
                                 η  ρεπρίζ  των  80-120  χλμ./ώρα  ολοκλη- μόνο με το πεντάλ γκαζιού. Την επιβρά-
                                 ρώνεται σε 6,7 δλ., υποδεικνύοντας πως  δυνση αναλαμβάνει το ηλεκτρικό σύνολο,
                                 προσπερνάει εύκολα και με μεγάλη ασφά- το  οποίο  την  εκμεταλλεύεται  για  φόρτι-
                                 λεια. Σε συνδυασμό με τις μαζεμένες του  ση «εν κινήσει». Τέλος, υπάρχουν τέσσε-
                                 διαστάσεις  και  τον  εντυπωσιακά  στιβαρό  ρα  διαφορετικά  προφίλ  οδήγησης  (Eco,

                                 χαρακτήρα για ένα τόσο μικρό αυτοκίνητο,  Normal, Sport και Snow) με την κύρια δι-
                                 είναι εξαιρετικά ευέλικτο στην πόλη. Ακό- αφορά που μπορέσαμε να παρατηρήσου-
                                 μα  και  σε  δυναμική  οδήγηση,  λόγω  της  με μεταξύ αυτών να αφορά την απόκριση
                                 σφιχτής  ρύθμισης  της  ανάρτησης,  αντα- του γκαζιού.
                                                                                                                         S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 84




          #e-agora-themata_06_2025 internet.indd   84                                                            29/5/2025   12:07:35 µµ
   79   80   81   82   83   84   85   86   87   88   89