Page 84 - e-agora_THEMATA_06_2025
P. 84
n n n n ΔΟΚΙΜΗ Hyundai Inster LR 115 PS 49 KWh
Έχοντας νω από 270 χλμ. με μία πλήρη φόρτιση, ποκρίνεται και με το παραπάνω, χωρίς
μικροσκο- χάρη σε κατανάλωση 17,9 kWh/100 χλμ. να παίρνει σημαντικές κλίσεις, ενώ το τι-
πικές
διαστάσεις, Γενικότερα, τα παραπάνω νούμερα αυ- μόνι έχει σωστό βάρος και ακρίβεια. Πα-
είναι τονομίας εντυπωσιάζουν για την συνολι- ρά την σφιχτή ανάρτηση, η ποιότητα κύ-
εξαιρετικά κή χωρητικότητα της μπαταρίας, η οποία λισης εντυπωσιάζει για ένα mini πόλης,
ευέλικτο στην
πόλη. ακόμα και στην Long Range έκδοση βρί- καθώς μόνο οι μεγαλύτερες λακκούβες
σκεται κάτω από τις 50 kWh. Η μέση κα- στον δρόμο θα περάσουν μικρούς κραδα-
τανάλωση που επιτεύχθηκε κατά την δι- σμούς στους επιβάτες.
άρκεια δοκιμών μας υπολογίστηκε στις Η τεχνολογία είναι παρούσα και κατά
15 kWh/100 χλμ. την οδήγηση, εφόσον το Inster διαθέτει
Ως ηλεκτρικό με 115 ίππους και βάρος 5 επίπεδα αναγεννητικής πέδησης, δίνο-
κοντά στα 1.400 κιλά, είναι σβέλτο και επι- ντας την επιλογή να διαλέξεις το κατάλ-
ταχύνει άμεσα, χαρακτηριστικά που το κα- ληλο από τα paddles πίσω από το τιμό-
θιστούν ιδιαίτερα καλό για χρήση στην νι. Η λειτουργία «One-Pedal» είναι καλά
πόλη. Το 0-100 έρχεται σε 9,3 δλ., ενώ ρυθμισμένη και επιτρέπει την οδήγηση
η ρεπρίζ των 80-120 χλμ./ώρα ολοκλη- μόνο με το πεντάλ γκαζιού. Την επιβρά-
ρώνεται σε 6,7 δλ., υποδεικνύοντας πως δυνση αναλαμβάνει το ηλεκτρικό σύνολο,
προσπερνάει εύκολα και με μεγάλη ασφά- το οποίο την εκμεταλλεύεται για φόρτι-
λεια. Σε συνδυασμό με τις μαζεμένες του ση «εν κινήσει». Τέλος, υπάρχουν τέσσε-
διαστάσεις και τον εντυπωσιακά στιβαρό ρα διαφορετικά προφίλ οδήγησης (Eco,
χαρακτήρα για ένα τόσο μικρό αυτοκίνητο, Normal, Sport και Snow) με την κύρια δι-
είναι εξαιρετικά ευέλικτο στην πόλη. Ακό- αφορά που μπορέσαμε να παρατηρήσου-
μα και σε δυναμική οδήγηση, λόγω της με μεταξύ αυτών να αφορά την απόκριση
σφιχτής ρύθμισης της ανάρτησης, αντα- του γκαζιού.
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 84
#e-agora-themata_06_2025 internet.indd 84 29/5/2025 12:07:35 µµ