Page 61 - e-agora_THEMATA_10_2025
P. 61

n ΔΟΚΙΜΗ Ford Puma Gen-E 168 PS 53 kWh





































               ισχύει  και  στην  πόλη,  εφόσον  καίει  μό-     Το νέο        ρος χώρος για τα γόνατα των πίσω επιβατών
               νο  11  kWh/100  χλμ.,  που  μεταφράζεται     Puma Gen-E       ξεπερνά τα 11 εκ., αν και ο ελεύθερος χώ-
               ως 400 χλμ. αυτονομίας κι είναι η μικρό-      αποδεικνύει      ρος για το κεφάλι τους για άτομα μεσαίου
                                                                πως η
               τερη που έχουμε συναντήσει σε οποιοδή-       μετάβαση στην  ύψους βρίσκεται κοντά στα 3 εκ. λόγω της
               ποτε ηλεκτρικό έχουμε δοκιμάσει. Τέλος,      ηλεκτροκίνηση     κυρτής οροφής. Το φάρδος καθίσματος (1,3
               η κατανάλωσή του σε ταξίδι φτάνει τις 19      δεν σημαίνει     μ.) θα φιλοξενήσει με ευκολία δύο ενήλικες
                                                               απώλεια
               kWh/100 χλμ., αλλιώς 229 χλμ. αυτονο-          χαρακτήρα.      επιβάτες ή τρεις μικρόσωμους/παιδιά.
               μίας με σταθερή ταχύτητα 120 χλμ./ώρα.                           Πρέπει  να  υπογραμμιστεί  ο  πρακτικός
                 Όι  επιδόσεις  του  είναι  παραπάνω  από                     χαρακτήρας του μοντέλου με πολλούς και
               ικανοποιητικές για ένα καθημερινό μικρό                        άνετους  αποθηκευτικούς  χώρους,  όπως
               SUV. Το 0-100 έρχεται σε 8,3 δλ., ενώ το                       αυτόν  κάτω  από  την  κεντρική  κονσόλα.
               80-120  χλμ./ώρα  ολοκληρώνεται  σε  6,9                       Όπως και να έχει, το πορτμπαγκάζ είναι το

               δλ. Με λίγα λόγια, το Puma Gen-E αποδει-                       μεγαλύτερο της κατηγορίας και θα χωρέ-
               κνύεται σβέλτο, ειδικά εντός πόλης όπου                        σει 523 λτ. αποσκευών με την παρουσία
               η άμεση επιτάχυνση από το ηλεκτρικό σύ-                        του  «GigaBox»,  του  πλενόμενου  αποθη-
               νολο είναι καθοριστική. Αυτό που εντυπω-                       κευτικού χώρου στο κάτω μέρος. Μπρο-
               σιάζει, όμως, είναι η οδηγική του συμπε-                       στά, κάτω από το καπό, υπάρχουν ακόμη
               ριφορά  σε  συνθήκες  πίεσης,  εκεί  όπου                      43 λτ. ελεύθερου χώρου (Frunk).
               αποδεικνύεται  ιδιαίτερα  διασκεδαστικό                        Ford Puma. Πόσο καλό είναι σε
               και ισορροπημένο. Παρά το αυξημένο βά-

               ρος, δεν έχει χάσει την σπορτίφ διάθεση                        εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας.
               που χαρακτήριζε το βενζινοκίνητο Puma.                           Η βασική έκδοση Style του Ford Puma
                 Όσον αφορά τους χώρους του, καταφέρνει                       Gen-E προσφέρεται με πλούσιο και σύγ-
               να αποτελεί ένα από τα πιο ευρύχωρα ηλε-                       χρονο  στάνταρ  εξοπλισμό,  που  καλύπτει
               κτρικά SUV αυτού του μεγέθους. Ό ελεύθε-                       από την καθημερινή άνεση και πρακτικό-
  S                                                                                                                      S

                                                   61 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata_10_2025.indd   61                                                                      1/10/2025   4:09:48 µµ
   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65   66