Page 58 - e-agora_THEMATA_10_2025
P. 58

n n n                           n ΔΟΚΙΜΗ Ford Puma Gen-E 168 PS 53 kWh





































               Η πίσω όψη        σω όψη παραμένει γνώριμη, με κομψά φω- ται από έναν ηλεκτροκινητήρα ισχύος 168
               παραμένει         τιστικά σώματα και αεροδυναμικό προφυ- ίππων και 290 Nm ροπής, που του χαρί-
               γνώριμη,
               με κομψά          λακτήρα, ενώ η συνολική εικόνα ισορροπεί  ζουν  άμεση  απόκριση  και  ικανοποιητική
               φωτιστικά         ανάμεσα  στη  φρεσκάδα  του  σύγχρονου  επιτάχυνση  οποιαδήποτε  στιγμή  θελήσει
               σώματα και        design  και  την  πρακτικότητα.  Έτσι,  κατα- ο οδηγός. Η αυτονομία του είναι υπεραρ-
               αεροδυναμικό      φέρνει να συνδυάζει την οικεία εμφάνιση  κετή  για  καθημερινές  μετακινήσεις  στην
               προφυλα-
               κτήρα.            με  τη  διαφοροποίηση  που  απαιτεί  η  νέα,  πόλη, εκεί που αναμένεται να κινείται πε-
                                 αμιγώς ηλεκτρική εποχή της Ford.             ρισσότερο, χρησιμοποιώντας μπαταρία ιό-
                                   Στο εσωτερικό, το Ford Puma Gen-E ακο- ντων  λιθίου  με  ωφέλιμη  χωρητικότητα
                                 λουθεί τη λογική της εξωτερικής του εμφά- 43,6 kWh. Αυτό που προκαλεί εντύπωση
                                 νισης. Είναι οικείο μεν, αλλά με διακριτικές  είναι η μεγάλη διαφορά από την ονομα-
                                 πινελιές  που  αποκαλύπτουν  τον  ηλεκτρι- στική της χωρητικότητα (53 kWh). Η Ford

                                 κό του χαρακτήρα. Η σχεδίαση παραμένει  αναφέρει πως ένα μικρό τμήμα παραμέ-
                                 κομψή και μοντέρνα, με καμπύλες γραμ- νει ανεκμετάλλευτο για να εξασφαλίζεται
                                 μές και έντονη έμφαση στην οριζόντια δι- η μακροχρόνια αντοχή και η σταθερή λει-
                                 άταξη του ταμπλό, που δημιουργεί αίσθη- τουργία της. Έτσι, ο οδηγός απολαμβάνει
                                 ση πλάτους και καθαρότητας. Την προσοχή  τη μέγιστη δυνατή αξιοπιστία χωρίς να θυ-
                                 και στο ηλεκτρικό μοντέλο τραβάνε η με- σιάζεται η καθημερινή πρακτικότητα.
                                 γάλη κεντρική οθόνη 12” και το «τετράγω-       Όσον αφορά τη φόρτιση, το Puma Gen-
                                 νο» τιμόνι. Η ευρυχωρία είναι ικανοποιητι- E υποστηρίζει ταχυφόρτιση συνεχούς ρεύ-

                                 κή για όλους τους επιβάτες, αλλά εκεί που  ματος (DC) έως 100 kW, με αποτέλεσμα η
                                 ξεχωρίζει είναι στους αποθηκευτικούς χώ- μπαταρία να ανεβαίνει από το 10% στο 80%
                                 ρους. Προσφέρει με διαφορά τους περισ- σε περίπου 23 λεπτά, ιδανικό για ταξίδια και
                                 σότερους στην κατηγορία.                     γρήγορες στάσεις. Για καθημερινή χρήση σε
                                    Όσον αφορά το μηχανικό σύνολο, κινεί- οικιακό wallbox ή δημόσιους φορτιστές, η
                                                                                                                         S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 58




          #e-agora-themata_10_2025.indd   58                                                                      1/10/2025   4:09:44 µµ
   53   54   55   56   57   58   59   60   61   62   63