Page 53 - e-agora_THEMATA_10_2025
P. 53
Fiat 600 1,2L 110 PS Hybrid n ΔΟΚΙΜΗ Fiat 600 1,2L 110 PS Hybrid
Με ήπια υβριδικό κινητή- Οι κλίσεις του και στο παρκάρισμα, αφού και εκεί ανα-
αμαξώματος
ρα, καίει 6,3 λτ./100 χλμ. διατηρούνται λαμβάνει δράση το ηλεκτρομοτέρ. Όδη-
γικά προγράμματα δεν υπάρχουν. Το Fiat
στην πόλη σε χαμηλά 600 είναι ωστόσο αρκετά φειδωλό μέσα
επίπεδα.
Η μοναδική επιλογή βενζίνης στο νέο στην πόλη, όπου μετρήσαμε κατανάλωση
Fiat 600 είναι αυτή με το ήπια υβριδι- 6,3 λτ./100 χλμ., ενώ και σε μεικτές συν-
κό κινητήριο σύνολο συνολικής ισχύος θήκες, η κατανάλωση δεν υπερέβη τα 7,1
110 ίππων και 205 Nm ροπής, που χρη- λτ./100 χλμ.
σιμοποιεί τα 48-βολτο σύστημα του ομί- Η χαμηλή κατανάλωση δεν στερεί τις
λου Stellantis. «Εγκέφαλος» είναι ένας επιδόσεις από το μικρό SUV, που ολοκλη-
1.200άρης τρικύλινδρος κινητήρας βενζί- ρώνει τις ρεπρίζ 60-100 χλμ./ώρα σε 6,2
νης, που σιγοντάρεται από ηλεκτροκινητή- δλ. και 80-120 σε 8,2 δλ.
ρα απόδοσης 29 ίππων, τοποθετημένο μέ-
σα στο καινούργιο 6τάχυτο κιβώτιο διπλού Ανετο και ευέλικτο στον
συμπλέκτη, ενώ έχει εγκατασταθεί και μία δρόμο, κάνει το 100-0 σε
μπαταρία 48V. Το ηλεκτρικό μοτέρ παίρ- 36,6 μέτρα
νει ενέργεια από αυτή τη μπαταρία όποτε
ο οδηγός σηκώνει το πόδι από το γκάζι ή Το Fiat 600 αποπνέει σιγουριά στον δρό-
φρενάρει. μο, έχει καλό κράτημα, ενώ χαρακτηρίζε-
Ένα από τα σημαντικότερα πλεονεκτή- ται και από ευελιξία σε αστικές συνθήκες.
ματα του Fiat 600 είναι οι ηλεκτρικές εκκι- Η καλή απόσταση από το έδαφος το βοη-
νήσεις σε φανάρια και στο μποτιλιάρισμα, θάει και σε ήπιες off-road περιπλανήσεις.
ενώ ο κινητήρας βενζίνης «ξεκουράζεται» Το τιμόνι επικοινωνεί άμεσα και με ακρί-
S S
53 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata_10_2025.indd 53 1/10/2025 4:09:28 µµ