Page 54 - e-agora_THEMATA_10_2025
P. 54

n n n                                n ΔΟΚΙΜΗ Fiat 600 1,2L 110 PS Hybrid



                                                                                            Το μοντέλο της δοκιμής μας
                                                                                                φορούσε 16άρες ζάντες.
























                                                                               Συμπέρασμα


                                                                                 Η  κατηγορία  των  μικρών  SUV  είναι  η
                                                                               πλέον ανταγωνιστική τα τελευταία χρόνια.
                                                                               Το νεοεισαχθέν μοντέλο της Fiat φαίνεται
                                                                               πως έχει επιλέξει τα «όπλα» του με προ-
                                                                               σοχή: Η ρετρό αισθητική της σχεδίασης,

                                                                               που εμπνέεται εν μέρει από το Fiat 500,
                                                                               σε συνδυασμό με την ήπια υβριδική τε-
                                                                               χνολογία και την ανταγωνιστική τιμή απο-
                                                                               τελούν εχέγγυα επιτυχημένης εμπορικής
                                                                               πορείας για το νέο Fiat 600.   v
               Το πορτ-          βεια με τους τροχούς, ενώ η σφιχτή ανάρ-
               μπαγκάζ του
               Fiat 600 έχει     τηση  και  η  όχι  πρόωρη  παρέμβαση  των  FIAT 600 1,2L 110 PS HYBRID
               χωρητικότητα      ηλεκτρονικών  ενισχύουν  την  οδηγική           Κυβισμός (κ.εκ.)                  1.199
               385 λίτρων.       εμπειρία. Η σιγουριά του οδηγού ισχυρο-         Κύλινδροι/Βαλβίδες                3/12
                                                                                 Τροφοδοσία
                                                                                             Αμεσος ψεκασμός, turbo + mHEV 48V
                                 ποιείται από τα ποιοτικά φρένα που ακινη-       Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)          110/5.500
                                 τοποιούν το 600 από τα 100 χλμ./ώρα σε          Ροπή (Nm/σ.α.λ.)              205/1.750
                                                                                                                     NAI
                                                                                 Start/Stop
                                 36,6 μέτρα. Το μοντέλο της δοκιμής μας          0-100 χλμ./ώρα (δλ.)               11,4
                                 φορούσε 16άρες ζάντες.                          60-100 χλμ./ώρα με kd               6,2
                                                                                                                     8,2
                                                                                 80-120 χλμ./ώρα με kd
                                   Χαρακτηριστική  είναι  η  ευκολία  στην       Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)         184
                                 οδήγηση  που  το  διακρίνει  εντός  πόλης,      Βάρος με οδηγό (κιλά)             1.355
                                 καθώς είναι αρκετά ευέλικτο. Η καλή θέση        Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)           4,8
                                                                                 Μέση εργοστασιακή WLTP
                                 οδήγησης εξασφαλίζει καθαρή περιφερει-          Μέση Δοκιμής                         7

                                 ακή ορατότητα, αλλά και άμεση επαφή με          Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) WLTP       109
                                                                                                                     44
                                                                                 Ρεζερβουάρ (λτ.)
                                 την  οθόνη  του  συστήματος  infotainment       Τιμή (από)                       23.390
                                 και τα κουμπιά στο ταμπλό.


                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 54




          #e-agora-themata_10_2025.indd   54                                                                      1/10/2025   4:09:34 µµ
   49   50   51   52   53   54   55   56   57   58   59