Page 88 - e-agora_THEMATA_11_2025
P. 88

n n n                                  n ΔΟΚΙΜΗ LEAPMOTOR C10 REEV



































               Στην πράξη, βγάζει 130 χλμ. ως αμιγώς
               ηλεκτρικό (19 kWh/100 χλμ.).



                                                                              κινητήρα. Κατά τα άλλα, η συνολική εμφά-
                                                                              νιση παραμένει πιστή στο βασικό C10.

                                                                              Έχει πλούσιο εξοπλισμό και
                                                                              εσωτερικό που χωράει 5

                                                                              ψηλούς (ο μεγαλύτερος χώ-
                                                                              ρος για τα γόνατα στην κα-

                                                                              τηγορία)

                                                                                Το εσωτερικό του Leapmotor C10 ακο-
                                                                              λουθεί  μια  σχεδιαστική  φιλοσοφία  που
               Η αθόρυβη         νται οριζόντια, ενισχύοντας την οπτική ευ- συνδυάζει μινιμαλισμό, μοντέρνα αισθη-
               λειτουργία του    ρυχωρία  και  την  αρμονία  του  προφίλ.  Η  τική και τεχνολογική καθαρότητα. Η κα-
               ηλεκτροκι-
               νητήρα και        γραμμή οροφής είναι ελαφρώς καμπύλη,  μπίνα ξεχωρίζει για την ευρυχωρία της,
               η άμεση           δίνοντας μια μοντέρνα σιλουέτα χωρίς να  με άνετους χώρους για επιβάτες εμπρός
               απόκριση          θυσιάζεται  η  πρακτικότητα  της  καμπίνας  και πίσω, που επιτρέπουν άνετη μετακί-
               του γκαζιού
               δημιουργούν       και του πορτμπαγκάζ.                         νηση ακόμα και για μεγάλες αποστάσεις.
               μια αίσθηση         Η έκδοση REEV διαφοροποιείται κυρίως  Ό χώρος για τα γόνατα των πίσω επιβα-
               ευελιξίας και     στον τεχνικό τομέα, χωρίς να αλλάζει ριζι- τών είναι κορυφαίος στην κατηγορία (29
               άνεσης.
                                 κά την αισθητική. Υπάρχουν διακριτικά σή- εκ.), ενώ και ο χώρος πάνω από το κε-
                                 ματα «REEV» στο πίσω μέρος και μικρές  φάλι  τους  είναι  υπεραρκετός  (10  εκ.).
                                 λεπτομέρειες  στο  εμπρόσθιο  τμήμα  που  Παρόλα αυτά, το πορτμπαγκάζ των 400
                                 υποδηλώνουν τη διαφορετική τεχνολογία  λτ. κρίνεται κάπως μικρό για ένα όχημα
                                                                                                                         S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 88




          #e-agora-themata_11_2025.indd   88                                                                     3/11/2025   12:06:25 πµ
   83   84   85   86   87   88   89   90   91   92   93