Page 93 - e-agora_THEMATA_11_2025
P. 93

LEAPMOTOR C10 REEV                           n ΔΟΚΙΜΗ LEAPMOTOR C10 REEV









































               νει την άνεση.                                  Η έκδοση       λές, ενώ το σύστημα υποβοήθησης οδη-
                 Η οδηγική συμπεριφορά του C10 REEV              REEV         γού  επιπέδου  2  προσφέρει  σημαντική
               είναι  γενικά  προοδευτική  και  ασφαλής,       διαφορο-       υποστήριξη, μειώνοντας την κόπωση σε
                                                                ποιείται
               χωρίς εκπλήξεις για τον οδηγό. Το τιμό-       κυρίως στον      μεγάλα  ταξίδια.  Σε  πιο  δυναμικές  συν-
               νι  είναι  ελαφρύ  αλλά  σαφές  στις  εντο-  τεχνικό τομέα,    θήκες, όπως απότομες στροφές ή γρήγο-
                                                               χωρίς να       ρη επιτάχυνση, παρατηρείται μια ελαφρά
                                                            αλλάζει ριζικά
                Συμπέρασμα                                  την αισθητική.    κλίση του αμαξώματος, αναπόφευκτη στα
                                                                              SUV αντίστοιχου βάρους,
                  Συνολικά, το Leapmotor C10 REEV κα-                         LEAPMOTOR C10 REEV
                ταφέρνει να συνδυάσει την τεχνολογική                            Κινητήρας
                καινοτομία με την πρακτικότητα ενός σύγ-                         Κυβισμός (κ.εκ.)                  1.500
                χρονου SUV. Προσφέρει άνεση, ευρυχω-                             Κύλινδροι/Βαλβίδες          4 σε σειρά/16
                                                                                 Τροφοδοσία  Αμεσος ψεκασμός + Turbo + Plug-in Hybrid
                ρία και προηγμένα συστήματα υποβοήθη-                            Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)               215

                σης, ενώ η ηλεκτρική του λειτουργία σε                           Ροπή (Nm/σ.α.λ.)                   320
                συνδυασμό  με  τον  κινητήρα-γεννήτρια                           Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση      Single Speed
                                                                                                                     NAI
                                                                                 Start/Stop
                εξασφαλίζει μεγάλη αυτονομία και εξαι-                           0-100 χλμ./ώρα (δλ.)                 9
                ρετική  οικονομία.  Είναι  ένα  όχημα  που                       60-100 χλμ./ώρα (δλ.)               4,3
                                                                                 80-120 χλμ./ώρα (δλ.)
                                                                                                                     6,4
                καλύπτει τόσο τις καθημερινές ανάγκες                            Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)         170
                όσο και τις απαιτήσεις μεγαλύτερων δια-                          Βάρος με οδηγό (κιλά)             1.950
                δρομών, καθιστώντας το μια αξιόλογη και                          Ηλεκ. Αυτονομία (χλμ.)             145
                                                                                 Μέση Κατανάλωση Δοκιμής (λτ./100 χλμ.)
                                                                                                                      6
                σύγχρονη  επιλογή  στην  κατηγορία  των                          Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) WLTP        10
                plug-in υβριδικών SUV.    v                                      Ρεζερβουάρ (λτ.)                    50
                                                                                 Πορτμπαγκάζ (λτ.)                  400
  S

                                                   93 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata_11_2025.indd   93                                                                     3/11/2025   12:06:42 πµ
   88   89   90   91   92   93   94   95   96   97   98