Page 116 - 1_12_2025
P. 116

n n n                           n ΔΟΚΙΜΗ KGM TORRES HEV AT 2WD 150 PS



































                                                                                             Ποιοτικά μαλακά υλικά στο
                                                                                               εσωτερικό, το οποίο είναι
                                                                                                  εξαιρετικά ευρύχωρο.



                                                                              1.5 turbo βενζινοκινητήρα 150 ίππων της
                                                                              μάρκας με έναν ηλεκτροκινητήρα και μι-
                                                                              κρή αυτοφορτιζόμενη μπαταρία 1,83 kWh.
                                                                                Ό ηλεκτροκινητήρας, με την σειρά του,
                                                                              αποδίδει 177 ίππους και προσφέρει επι-
                                                                              πλέον 300 Nm ροπής, ανεβάζοντας την
                                                                              συνδυαστική ισχύ στους 204 ίππους. Ενώ
                                                                              το σύνολο προσφέρει ικανοποιητικές επι-
                                                                              δόσεις επιτάχυνσης, τα πραγματικά οφέ-
                                                                              λη  αφορούν  την  κατανάλωση,  με  την

                                                                              εταιρία να δηλώνει πως μπορεί να κινη-
                                                                              θεί ηλεκτρικά έως και για 90% των καθη-
               Ένα μακρύ         πλέον και επιλογή EV Mode για αμιγώς  μερινών διαδρομών. Στην πράξη, είναι το
               οριζόντιο         ηλεκτρική κίνηση σε χαμηλές ταχύτητες.       πιο οικονομικό υβριδικό μεσαίο SUV που
               πάνελ ενώνει
               τον ψηφιακό         Η ουσία του υβριδικού KGM Torres HEV  έχουμε  δοκιμάσει,  τόσο  στην  πόλη  όσο
               πίνακα            βρίσκεται κάτω από το καπό, με ένα κι-       και σε ταξίδι.
               οργάνων και       νητήριο σύνολο που μοιάζει να στέκεται         Η ισχύς μεταδίδεται στους μπροστινούς
               την οθόνη         ακριβώς στη μέση ανάμεσα σε εκείνο του  τροχούς  μέσω  του  αυτόματου  κιβωτίου
               πολυμέσων,
               αμφότερες         συμβατικού βενζινοκίνητου και του ηλε-       διπλού  κινητήρα  e-DHT  (efficiency-Dual
               12,3 ιντσών.      κτρικού Torres EVX. Το υβριδικό σύστημα  motor Hybrid Transmission), που αναπτύ-
                                 Dual-Tech  έχει  αναπτυχθεί  σε  συνεργα-    χθηκε εξ ολοκλήρου από την KGM. Ελα-
                                 σία με την BYD και συνδυάζει τον γνωστό  χιστοποιώντας τα εξαρτήματα, προσφέρει
                                                                                                                         S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 114




          #e-agora-themata_12_2025.indd   114                                                                    1/12/2025   12:55:13 µµ
   111   112   113   114   115   116   117   118   119   120   121