Page 120 - 1_12_2025
P. 120

n n n                           n ΔΟΚΙΜΗ KGM TORRES HEV AT 2WD 150 PS











































               Αυστηρές          γίζουν την κορυφή. Όσο για το πορτμπα- κτό  κύκλο  οδήγησης  υπολογίστηκε  στα
               γεωμετρικές       γκάζ, διατηρεί τις τεράστιες διαστάσεις και  6,5 λτ./100 χλμ., νούμερο παραπάνω από
               γραμμές και
               «τετραγω-         χωρητικότητα (703 λτ.) της βενζινοκίνητης  καλό για ένα επιβλητικό D-SUV που πλη-
               νισμένο»          έκδοσης.                                     σιάζει τα 1.700 κιλά σε βάρος.
               σχήμα.                                                           Η χαμηλή κατανάλωση δεν έρχεται εις
                                 Kgm Torres. Τι βαθμό παίρ-                   βάρος των επιδόσεων. Το υβριδικό Torres

                                 νει σε κατανάλωση, χώ-                       είναι σβέλτο σε αστικό περιβάλλον με το
                                 ρους, επιδόσεις, εγγυήσεις.                  0-100 να έρχεται μόλις σε 8,9 δλ. Παράλ-
                                                                              ληλα, η μικρή μπαταρία και το e-DHT κι-
                                   Ας  δούμε  τα  αναλυτικά  αποτελέσματα     βώτιο συμβάλλουν σε αθόρυβες γρήγο-
                                 των μετρήσεων μας όσον αφορά την κα-         ρες εκκινήσεις ανάμεσα στα φανάρια και
                                 τανάλωση, την ευρυχωρία στο εσωτερικό,       την  ομαλή  αλλαγή  μεταξύ  των  λειτουρ-
                                 αλλά και τις επιδόσεις του KGM TORRES        γιών.  Ό  κύκλος  στροφής  (περίπου  10,8
                                 HEV AT 2WD 150 PS.                           μ.) βοηθά στην ευελιξία, παρά τις μεγάλες

                                   Ρίχνοντας μία ματιά στα αναλυτικότερα      διαστάσεις. Ό προσανατολισμός του γέρ-
                                 νούμερα κατανάλωσης του μοντέλου, επι-       νει εμφανώς προς τη μεριά της άνεσης,
                                 βεβαιώνεται πως το υβριδικό KGM Torres       καθώς η ανάρτηση είναι «μαλακή» με τα
                                 HEV είναι το πιο οικονομικό στην κατηγο- αντίστοιχα οφέλη σε απορρόφηση κραδα-

                                 ρία. Καίει μόλις 5 λτ./100 χλμ. στην πόλη,  σμών. Σε πιο απαιτητικές στροφές, όμως,
                                 ενώ και σε ταξίδι με ταχύτητα 100 χλμ./ μικρές κλίσεις του αμαξώματος θα εμφα-
                                 ώρα  η  κατανάλωση  δεν  ξεπερνά  τα  5,5  νιστούν σχετικά εύκολα.
                                 λτ./100 χλμ. Η μέση κατανάλωση σε μει-         Η  έμφαση  στην  άνεση  χαρακτηρίζει
                                                                                                                         S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 118




          #e-agora-themata_12_2025.indd   118                                                                    1/12/2025   12:55:24 µµ
   115   116   117   118   119   120   121   122   123   124   125