Page 120 - 1_12_2025
P. 120
n n n n ΔΟΚΙΜΗ KGM TORRES HEV AT 2WD 150 PS
Αυστηρές γίζουν την κορυφή. Όσο για το πορτμπα- κτό κύκλο οδήγησης υπολογίστηκε στα
γεωμετρικές γκάζ, διατηρεί τις τεράστιες διαστάσεις και 6,5 λτ./100 χλμ., νούμερο παραπάνω από
γραμμές και
«τετραγω- χωρητικότητα (703 λτ.) της βενζινοκίνητης καλό για ένα επιβλητικό D-SUV που πλη-
νισμένο» έκδοσης. σιάζει τα 1.700 κιλά σε βάρος.
σχήμα. Η χαμηλή κατανάλωση δεν έρχεται εις
Kgm Torres. Τι βαθμό παίρ- βάρος των επιδόσεων. Το υβριδικό Torres
νει σε κατανάλωση, χώ- είναι σβέλτο σε αστικό περιβάλλον με το
ρους, επιδόσεις, εγγυήσεις. 0-100 να έρχεται μόλις σε 8,9 δλ. Παράλ-
ληλα, η μικρή μπαταρία και το e-DHT κι-
Ας δούμε τα αναλυτικά αποτελέσματα βώτιο συμβάλλουν σε αθόρυβες γρήγο-
των μετρήσεων μας όσον αφορά την κα- ρες εκκινήσεις ανάμεσα στα φανάρια και
τανάλωση, την ευρυχωρία στο εσωτερικό, την ομαλή αλλαγή μεταξύ των λειτουρ-
αλλά και τις επιδόσεις του KGM TORRES γιών. Ό κύκλος στροφής (περίπου 10,8
HEV AT 2WD 150 PS. μ.) βοηθά στην ευελιξία, παρά τις μεγάλες
Ρίχνοντας μία ματιά στα αναλυτικότερα διαστάσεις. Ό προσανατολισμός του γέρ-
νούμερα κατανάλωσης του μοντέλου, επι- νει εμφανώς προς τη μεριά της άνεσης,
βεβαιώνεται πως το υβριδικό KGM Torres καθώς η ανάρτηση είναι «μαλακή» με τα
HEV είναι το πιο οικονομικό στην κατηγο- αντίστοιχα οφέλη σε απορρόφηση κραδα-
ρία. Καίει μόλις 5 λτ./100 χλμ. στην πόλη, σμών. Σε πιο απαιτητικές στροφές, όμως,
ενώ και σε ταξίδι με ταχύτητα 100 χλμ./ μικρές κλίσεις του αμαξώματος θα εμφα-
ώρα η κατανάλωση δεν ξεπερνά τα 5,5 νιστούν σχετικά εύκολα.
λτ./100 χλμ. Η μέση κατανάλωση σε μει- Η έμφαση στην άνεση χαρακτηρίζει
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 118
#e-agora-themata_12_2025.indd 118 1/12/2025 12:55:24 µµ

