Page 31 - 1_12_2025
P. 31
n ΑΠΟΨΕΙΣ Μικρά 2024
λότερη τιμή από ένα μέσο αυτοκίνητο, αλλά να στοιχίζει μόλις 1.000 ευρώ η συνολική
προσφέρει κομψότητα, προσοχή στη λεπτο- αναβάθμιση και στον καταναλωτή να φτά-
μέρεια, υλικά κατασκευής από το πάνω ράφι, νει με «καπέλο» που ξεπερνάει τα 10.000
καλό επίπεδο εξοπλισμού, σύγχρονα τεχνο- ευρώ, επειδή ξαφνικά δίπλα στο μοντέλο
λογικά συστήματα και πολύ καλή ποιότητα μπήκε η λέξη premium.
κύλισης, ενώ συνήθως έχει και υψηλό επί- Έχει ανέβει το επίπεδο
πεδο after sales. Στον «ορισμό» θα μπορού-
σαμε ίσως να προσθέσουμε και την εμπειρία Η αλήθεια είναι ότι σχεδόν όλες οι αυτοκι-
που παίρνεις οδηγώντας ένα τέτοιο όχημα, νητοβιομηχανίες έχουν ανεβάσει την ποιότη-
καθώς και την αίσθηση που λαμβάνεις όταν τα τους. Πλέον συναντάμε πιο συχνά καλής
κάθεσαι στο εσωτερικό του. Τέλος σημασία ποιότητας υλικά και στιβαρές συναρμογές,
έχει και το ειδικό βάρος της μάρκας. ενώ ακόμα και μοντέλα με σκληρά πλαστι-
Γιατί εταιρείες της «μάζας» κά, τα κρύβουν εντέχνως κάτω από υφα-
σμάτινες φάσες. Αυτό όμως και πάλι δεν ση-
γίνονται ξαφνικά premium; μαίνει ότι ξαφνικά κάποια μοντέλα έγιναν
Συνήθως ο λόγος είναι ότι πλέον πολ- premium, αλλά ακριβώς το αντίθετο, αφού
λές εταιρείες βρίσκονται κάτω από ίδιες πλέον αποτελούν το μέσο όρο. Πάντως η λέ-
«ομπρέλες» (βλέπε Stelantis) και πρέπει ξη premium έχει αρχίσει σιγά σιγά να χάνει
να διαφοροποιηθούν από τις «αδελφικές» την αξία της και σύντομα θα χρειαστεί τις πα-
μάρκες, ώστε να βρουν νέα μερίδια αγο- ραδοσιακές πολυτελείς μάρκες να ξεκινή-
ράς και να μειώσουν τον εσωτερικό αντα- σουμε να τις αποκαλούμε διαφορετικά, μιας
γωνισμό. Υπάρχουν χαρακτηριστικά πα- ακόμα και τα πιο βασικά τους μοντέλα ξεχω-
ραδείγματα εταιρειών που τα τελευταία ρίζουν για τη συνολική ποιότητα τους.
χρόνια έχει δώσει ιδιαίτερη βάση στα υλι- Σίγουρα υπάρχουν και αυτοκινητοβιο-
κά και στο τρόπο κατασκευής όλων των μηχανίες που προσπαθούν να κάνουν την
μοντέλων τους, ανεβαίνοντας επίπεδο σε υπέρβαση, αλλά καλό είναι να είστε υπο-
σχέση με το παρελθόν. ψιασμένοι όταν ακούτε έντονα τη λέξη
premium από εταιρεία που δεν το περιμέ-
Τελικά αξίζουν όλα τα νατε. Διότι άλλο premium προσανατολι-
«premium» τα επιπλέον σμός και άλλο premium «ορθόδοξη» φιλο-
λεφτά; σοφία εμποτισμένη στο πετσί της εταιρίας .
Τι είναι για σένα premium; v
Εδώ είναι μια μεγάλη παγίδα. Μια απλή
εταιρεία μπορεί να βγάλει ένα premium
αυτοκίνητο, αλλά αυτό δεν την κάνει κα-
τευθείαν συνολικά premium. Έτσι υπάρ-
χουν μοντέλα που επειδή ο κατασκευαστής
έβαλε λίγο παραπάνω μαλακό πλαστικό,
μια μεγαλύτερη οθόνη και έφτιαξε ένα πιο
ιδιαίτερο αμάξωμα στοιχίζουν ποσά που
προκαλούν ίλιγγο. Για την εταιρεία μπορεί
S
31 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
31
31
#e-agora-themata_12_2025.indd 31 1/12/2025 12:50:19 µµ

