Page 88 - 1_12_2025
P. 88

n n n                              n ΔΟΚΙΜΗ CHERY TIGGO 4 HYBRID 204 PS



               Μεγάλη προστατευτική ποδιά-diffuser
               στο πίσω μέρος.


































                                                                              υπολογίσουμε και την βοήθεια από την
                                                                              αναγεννητική πέδηση. Όπως και να έχει,
                                                                              η επίδοση στον συγκεκριμένο τομέα το
                                                                              τοποθετεί στην τελευταία θέση στην κα-
                                                                              τηγορία.

                                                                              Οδηγικά εστιάζει στην άνε-

                                                                              ση, με μαλακή ανάρτηση
                                                                              και αθόρυβη λειτουργία σε

                                                                              χαμηλές ταχύτητες


                                                                                Το Chery Tiggo 4 Hybrid δείχνει αμέσως
                                                                              ότι η ηλεκτροκίνηση δεν είναι απλώς μια
               Το πορτ-          χλμ.) ανάμεσα στα υβριδικά αντίστοιχου  τεχνολογική  προσθήκη,  αλλά  εργαλείο
               μπαγκάζ των       μεγέθους.  Σε  μεικτό  κύκλο  οδήγησης,  που διαμορφώνει την καθημερινή εμπει-
               430 λίτρων
               είναι το          η μέση κατανάλωση που σημείωσε κατά  ρία  οδήγησης.  Στην  πράξη,  η  μετάβαση
               μεγαλύτερο        την διάρκεια των δοκιμών μας ηταν στα 6  μεταξύ του ηλεκτροκινητήρα και του βεν-
               ανάμεσα           λτ./100 χλμ.                                 ζινοκινητήρα γίνεται αθόρυβα και ομαλά,
               στα πλήρως          «Αχίλλειος  πτέρνα»  μπορούν  να  θεω- χωρίς το παραμικρό κενό ισχύος. Η συνο-
               υβριδικά του
               μεγέθους του.     ρηθούν τα φρένα του. Αν και δεν υπάρχει  λική αίσθηση είναι αυτή ενός αυτοκινήτου
                                 ζήτημα  ασφάλειας,  θα  περιμέναμε  κάτι  που  κινείται  με  σταθερό,  ήρεμο  ρυθμό,
                                 λιγότερο από 39,6 μ. για την ακινητοποί- ακόμα και σε αστικό περιβάλλον γεμάτο
                                 ηση του από τα 100 χλμ./ώρα, ειδικά αν  φανάρια και κίνηση.                             S


                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 88




          #e-agora-themata_12_2025.indd   88                                                                     1/12/2025   12:53:34 µµ
   83   84   85   86   87   88   89   90   91   92   93