Page 89 - 1_12_2025
P. 89

CHERY TIGGO 4 HYBRID 204 PS                n ΔΟΚΙΜΗ CHERY TIGGO 4 HYBRID 204 PS









































                 Η ανάρτηση,μαλακή χωρίς να καθιστά           Οι μαύρες       σύνολο και θα το αρνηθεί σε συνθήκες
               το αυτοκίνητο ασταθές, φιλτράρει αποτε-         πλαστικές      έντονης πίεσης, παρά τις ικανοποιητικές
                                                              επενδύσεις
               λεσματικά τις λακκούβες και τα ανομοι-        στα φτερά και    επιδόσεις  επιτάχυνσης.  Πάντως,  ηηχο-
               όμορφα κομμάτια του δρόμου, με απο-           στα μαρσπιέ      μόνωση  είναι  επαρκής,  με  τον  θόρυβο
               τέλεσμα  λιγότερες  ενοχλήσεις  για  τους      προσδίδουν      από τον κινητήρα να παραμένει διακρι-
               επιβάτες. Όι κλίσεις στις στροφές περι-         ταυτότητα      τικός, τουλάχιστον με φυσιολογικά φορ-
                                                               crossover
               ορίζονται  στο  βαθμό  που  θα  περιμένα-         SUV.         τία στο γκάζι.
               με από ένα άνετο αστικό SUV, αλλά σί-
               γουρα δεν μπορεί να θεωρηθεί σπορ σαν
                                                                               Συμπέρασμα
               CHERY TIGGO 4 HYBRID                                              Tο Chery Tiggo 4 Hybrid καταφέρνει
                  Κυβισμός (κ.εκ.)                  1.500
                  Κύλινδροι/Βαλβίδες          4 σε σειρά/16                    να  συνδυάσει  δύναμη,  οικονομία  και
                  Τροφοδοσία    Αμεσος ψεκασμός + Turbo / Hybrid               άνεση, δηλαδή όλα όσα μπορεί να ζη-
                  Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)               204
                  Ροπή (Nm/σ.α.λ.)                   310                       τήσει κανείς από ένα μικρό SUV. Η ευ-
                  Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση    Μονής σχέσης                     ρύχωρη και καλά εξοπλισμένη καμπίνα,
                                      (DHT) / Αυτόματο / Εμπρός                η ομαλή και αθόρυβη λειτουργία στον
                  Start/Stop                          NAI
                  0-100 χλμ./ώρα (δλ.)                7,9                      δρόμο  και  η  ευρωπαϊκή  σχεδιαστική
                  60-100 χλμ./ώρα (δλ.)               3,9                      προσέγγιση  το  καθιστούν  ένα  ολοκλη-
                  80-120 χλμ./ώρα (δλ.)               5,2                      ρωμένο πακέτο που δείχνει πως οι σύγ-
                  Βάρος με οδηγό (κιλά)             1.494
                  Μέση Κατανάλωση Δοκιμής (λτ./100 χλμ.)    6                  χρονες κινεζικές προτάσεις δεν κάνουν
                  Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) WLTP       120                       συμβιβασμούς – προσφέρουν περισσό-
                  Ρεζερβουάρ (λτ.)                    51
                  Πορτμπαγκάζ (λτ.)                  470                       τερα, ζητώντας λιγότερα.   v
  S

                                                   89 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata_12_2025.indd   89                                                                     1/12/2025   12:53:37 µµ
   84   85   86   87   88   89   90   91   92   93   94