Page 4 - 2023_02
P. 4
n n n n ΤΕST ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΥ: HONDA CR-V
μέρη, ούτε παθαίνουν βλάβες που θα σε νται στις υψηλές στροφές, κάτι που ίσως
αφήσουν στην άκρη του δρόμου. να μην ταιριάζει με τον συνολικό χαρακτή-
Το αμάξωμα δεν εμφανίζει σκουριές, κά- ρα του μοντέλου και αυξάνει την κατανά-
τι που ισχύει και για τα CR-V που κυκλο- λωση. Παρόλα αυτά δεν «βγάζει» ζημιές.
φορούν στη Γερμανία, δείχνοντας πως η Αντίστοιχα «άφθαρτος» είναι και ο πε-
αντιδιαβρωτική προστασία είναι καλή. Πα- τρελαιοκινητήρας των 2,2 λίτρων που έχει
ρομοίως, δεν υπάρχουν εξαρτήματα στο ισχύ 150 ίππους. Υπάρχουν πολλά μοντέ-
σασί και την ανάρτηση που φθείρονται λα που έχουν διανύσει πάνω από 200.000
πρόωρα. χλμ χωρίς καμία βλάβη.
Τα σημεία που μπορούν να παρουσιά- Όταν κυκλοφόρησε το facelift του
σουν προβλήματα είναι ο πίσω υαλοκα- Honda CR-V το 2015, το συγκεκριμένο
θαριστήρας, και ίσως κάποιος από τους turbodiesel μοτέρ αντικαταστήθηκε από
αισθητήρες παρκαρίσματος. Σε γενικές ένα 1600αρι με απόδοση 120 και 160
γραμμές, το Honda CR-V της 4ης γενιάς άλογα, στα προσθιοκίνητα και τετρακίνη-
δεν θα κουράσει με δυσλειτουργίες, ού- τα μοντέλα αντίστοιχα.
τε με στιγμιαία προβλήματα κατά την εκ- Υπάρχουν αναφορές σχετικά με προ-
κίνηση. βλήματα στο turbo του εν λόγω κινητήρα.
Ό δίλιτρος ατμοσφαιρικός κινητήρας Επειδή το σύστημα λίπανσης της τουρμπί-
νας είναι αρκετά πολύπλοκο, αν έχετε «πι-
αποδίδει 155 άλογα, τα οποία εμφανίζο-
έσει» αρκετά το αυτοκίνητο σε κάποια συ-
γκεκριμένη διαδρομή τότε χρειάζεται να
κινηθείτε για λίγο με πιο χαλαρούς ρυθ-
μούς πριν σβήσετε τον κινητήρα, προκει-
μένου να μειωθεί η θερμοκρασία του λα-
διού. Στην αντίθετη περίπτωση υπάρχει
ένα ενδεχόμενο να προκληθεί ζημιά στο
turbo, το οποίο στο χειρότερο σενάριο θα
χρειαστεί αλλαγή. Παρόλα αυτά, αξίζει
να αναφέρουμε πως οι περιπτώσεις των
Honda CR-V 1,6 diesel που έχει συμβεί
κάτι τέτοιο είναι λίγες. S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 4
#e-agora-mtx-02-23.indd 4 6/2/2023 12:20:52 µµ