Page 4 - 2023_02
P. 4

n n n                          n ΤΕST ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΥ: HONDA CR-V

























                                 μέρη, ούτε παθαίνουν βλάβες που θα σε  νται στις υψηλές στροφές, κάτι που ίσως
                                 αφήσουν στην άκρη του δρόμου.                να μην ταιριάζει με τον συνολικό χαρακτή-
                                   Το αμάξωμα δεν εμφανίζει σκουριές, κά- ρα του μοντέλου και αυξάνει την κατανά-
                                 τι που ισχύει και για τα CR-V που κυκλο- λωση. Παρόλα αυτά δεν «βγάζει» ζημιές.
                                 φορούν στη Γερμανία, δείχνοντας πως η          Αντίστοιχα  «άφθαρτος»  είναι  και  ο  πε-
                                 αντιδιαβρωτική προστασία είναι καλή. Πα- τρελαιοκινητήρας των 2,2 λίτρων που έχει
                                 ρομοίως,  δεν  υπάρχουν  εξαρτήματα  στο  ισχύ 150 ίππους. Υπάρχουν πολλά μοντέ-
                                 σασί  και  την  ανάρτηση  που  φθείρονται    λα που έχουν διανύσει πάνω από 200.000

                                 πρόωρα.                                      χλμ χωρίς καμία βλάβη.
                                   Τα  σημεία  που  μπορούν  να  παρουσιά-      Όταν  κυκλοφόρησε  το  facelift  του
                                 σουν  προβλήματα  είναι  ο  πίσω  υαλοκα-    Honda  CR-V  το  2015,  το  συγκεκριμένο
                                 θαριστήρας,  και  ίσως  κάποιος  από  τους   turbodiesel  μοτέρ  αντικαταστήθηκε  από
                                 αισθητήρες  παρκαρίσματος.  Σε  γενικές      ένα  1600αρι  με  απόδοση  120  και  160

                                 γραμμές, το Honda CR-V της 4ης γενιάς        άλογα, στα προσθιοκίνητα και τετρακίνη-
                                 δεν θα κουράσει με δυσλειτουργίες, ού-       τα μοντέλα αντίστοιχα.
                                 τε με στιγμιαία προβλήματα κατά την εκ-        Υπάρχουν  αναφορές  σχετικά  με  προ-
                                 κίνηση.                                      βλήματα στο turbo του εν λόγω κινητήρα.
                                   Ό  δίλιτρος  ατμοσφαιρικός  κινητήρας      Επειδή το σύστημα λίπανσης της τουρμπί-
                                                                              νας είναι αρκετά πολύπλοκο, αν έχετε «πι-
                                 αποδίδει 155 άλογα, τα οποία εμφανίζο-
                                                                              έσει» αρκετά το αυτοκίνητο σε κάποια συ-

                                                                              γκεκριμένη  διαδρομή  τότε  χρειάζεται  να
                                                                              κινηθείτε για λίγο με πιο χαλαρούς ρυθ-
                                                                              μούς πριν σβήσετε τον κινητήρα, προκει-
                                                                              μένου να μειωθεί η θερμοκρασία του λα-
                                                                              διού.  Στην  αντίθετη  περίπτωση  υπάρχει
                                                                              ένα ενδεχόμενο να προκληθεί ζημιά στο
                                                                              turbo, το οποίο στο χειρότερο σενάριο θα
                                                                              χρειαστεί  αλλαγή.  Παρόλα  αυτά,  αξίζει
                                                                              να αναφέρουμε πως οι περιπτώσεις των
                                                                              Honda  CR-V  1,6  diesel  που  έχει  συμβεί

                                                                              κάτι τέτοιο είναι λίγες.                   S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 4




          #e-agora-mtx-02-23.indd   4                                                                             6/2/2023   12:20:52 µµ
   1   2   3   4   5   6   7   8   9