Page 9 - 2023_02
P. 9
n ΤΕST ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΥ: RENAULT TWINGO
στα εμπρός καθίσματα, σε υψηλές ταχύ-
τητες εμφανίζεται αυξημένος αεροδυνα-
μικός θόρυβος.
Το πισωκίνητο Renault Twingo είναι
άνετο στο δρόμο, ενώ το καλό ζύγισμα
(44%-56% εμπρός-πίσω) το κάνει σταθε-
ρό και ευχάριστο στο επαρχιακό οδικό δί-
κτυο, με υψηλά περιθώρια πρόσφυσης.
Το αμάξωμα είναι αρκετά στιβαρό και τα
φρένα δυνατά, εμπνέοντας εμπιστοσύνη
στον οδηγό.
Είναι αυτονόητο πως η κίνηση στην πό-
λη είναι το φόρτε του Renault Twingo τρί-
της γενιάς. Η ορατότητα είναι αυξημένη, Συμπέρασμα: Το Renault
απόρροια της υψηλής θέσης οδήγησης , Twingo είναι ένας αστικός
και η έλλειψη μοτέρ εμπρός κάνει τη γω- ήρωας
νία των εμπρός τροχών να φτάνει τις 45
μοίρες, κάτι που πραγματοποιεί θαύματα Συνοψίζοντας, το Renault Twingo κατα-
στον τομέα της ευελιξίας. σκευής από το 2014 έως το 2019 είναι μια
Το μεγάλο ύψος, αναλογικά με το πλά- πολύ καλή επιλογή για κάποιον που ανα-
τος και το μεταξόνιο του αυτοκίνητου, ζητά ένα mini αυτοκίνητο πόλης. Το γαλλι-
κάνει το Renault Twingo επιρρεπές σε κό μοντέλο είναι απροβλημάτιστο και δεν
πλευρικούς ανέμους σε ανοιχτό δρόμο. παρουσιάζει φθορές και βλάβες, ειδικά αν
Ωστόσο το ESP, που έχει ειδική λειτουργία εξοπλίζεται με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα
για τη συγκεκριμένη περίπτωση, είναι πά- των 71 ίππων, και ως εκ τούτου το προτεί-
ντα έτοιμο να επέμβει. Παρόλο που ο κι- νουμε για αγορά μεταχειρισμένου. v
S νητήρας δεν ακούγεται σχεδόν καθόλου
9 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-mtx-02-23.indd 9 6/2/2023 12:20:54 µµ