Page 19 - 12_2024
P. 19

n SERVICE



               σύγκριση  με  τους  αισθητήρες  διοξειδί-                      νο των καυσαερίων. Με τον τρόπο αυτό
               ου του ζιρκονίου. Ό στερεός ηλεκτρολύ-                         ο αισθητήρας διοξειδίου του τιτανίου εί-
               της  αποτελείται από διοξείδιο του τιτα-                       ναι  πιο  συμπαγής.  Ωστόσο,  ο  αισθητή-
               νίου.  Επιπλέον,  η  ηλεκτρική  αντίσταση                      ρας πρέπει να θερμανθεί για να φτάσει
               αλλάζει  αναλογικά  με  την  περιεκτικό-                       γρήγορα  στη  θερμοκρασία  λειτουργίας
               τητα  οξυγόνου  στα  καυσαέρια.  Μέσα                          των 700 βαθμών Κελσίου. Στην σύγχρο-
               στο «παράθυρο λάμδα» λ = 0,98 (έντο-                           νη εποχή δεν χρησιμοποιείται στην πα-
               νο) και λ = 1,02 (φτωχό), η αγωγιμότη-                         ραγωγή ο συγκεκριμένος τύπος αισθη-
               τα  ξαφνικά  εξασθενεί.  Όι  πληροφορί-                        τήρα λάμδα..

               ες σχετικά με την ποιότητα λειτουργίας                           Όι ευρείας ζώνης αισθητήρες καθορί-
               του  κινητήρα  παρέχονται  από  τον  υπο-                      ζουν τη σύνθεση του μείγματος με πο-
               λογισμό της αντίστασης (δυσκολίας που                          λύ  πιο  διαφοροποιημένο  τρόπο  από
               παρουσιάζεται  στη  διέλευση  ηλεκτρι-                         τους μεταβαλλόμενους αισθητήρες. Αυ-
               κού ρεύματος δια μέσου ενός αγωγού)                            τό  σημαίνει  ότι  πληρούν  τις  απαιτήσεις
               σε κάθε περίσταση. Σε αντίθεση με τον                          των σύγχρονων κινητήρων βενζίνης και
               αισθητήρα  διοξειδίου  του  ζιρκονίου,  ο                      diesel,  όπου  απαιτείται  ακριβής  έλεγ-
               αισθητήρας  του  διοξειδίου  του  τιτανί-                      χος  της  αναλογίας  καυσίμου-αέρα  και

               ου δεν δημιουργεί καμία τάση. Επίσης,                          έξω από το «παράθυρο λάμδα». Για πα-
               ο ατμοσφαιρικός αέρας δεν χρησιμοποι-                          ράδειγμα,  οι  κινητήρες  άμεσου  ψεκα-
               είται ως μέτρο αναφοράς για τον προσ-                          σμού βενζίνης λειτουργούν σκόπιμα σε
               διορισμό της περιεκτικότητας σε οξυγό-                         ένα  μέρος  του  φορτίου  προκειμένου












































                                                   19 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-proionda-all-12_2024.indd   19                                                                 5/12/2024   1:49:44 µµ
   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24