Page 15 - 02_2025
P. 15

n AFTER SALES











































               σχύει την πρώτη εντύπωση που «χτίζει»                          Αν βγει η φήμη στα συνερ-
               ο πελάτης όταν επισκέπτεται την εξουσι-                        γεία, δύσκολα «γυρνάει»,
               οδοτημένη  αντιπροσωπεία  μιας  μάρκας
               για service. Στην παγκόσμια αγορά, με-                         ακόμα κι αν διορθωθούν
               ρικές από τις κορυφαίες διεθνείς μάρκες                          Έχει αποδειχτεί επανειλημμένα στην αγο-
               (brands),  βασίζουν  τη  στρατηγική  τους                      ρά του αυτοκινήτου ότι αν βγει μία κακή
               στη θεμελίωση γερών σχέσεων με τους                            φήμη για κάποια μάρκα, ακόμη κι αν αυτή
               πελάτες, που θα οδηγήσουν στη λεγόμε-                          βελτιωθεί μελλοντικά, το πιο πιθανό είναι
               νη «αφοσίωσή» τους (loyalty). Στο μάρ-                         να μην καταφέρει να ξεφορτωθεί τη «ρε-
               κετινγκ αυτός ο όρος αντιστοιχεί σε ένα                        τσινιά». Το ίδιο όμως δεν ισχύει αντίστρο-

               πολύ  υψηλό  επίπεδο  ικανοποίησης,  το                        φα: αν κάποια μάρκα έχει καλή προϊστορία
               οποίο  έρχεται  ως  αποτέλεσμα  όχι  μόνο                      στο after sales και χειροτερέψει, οι ψίθυροι
               των τεχνικών χαρακτηριστικών του προ-                          γρήγορα  θα  γίνουν  φωνές.  Για  να  χτιστεί
               ϊόντος,  αλλά  -κυρίως-  ως  αποτέλεσμα                        λοιπόν η φήμη, χρειάζεται πολύ κόπο, ορ-
               της after sales εξυπηρέτησης. Έχει απο-                        γάνωση, διάρκεια και πολύ καλή εξυπηρέ-
               δειχτεί  ότι,  ακόμη  κι  αν  ο  πελάτης  δεν                  τηση (αυτό παίζει τον πιο σπουδαίο ρόλο).
               είναι  απολύτως  ευχαριστημένος  με  το                        Εμείς  στα  test  συνεργείων  που  κάνουμε
               αυτοκίνητο που αγόρασε (π.χ. λόγω κά-                          ως autoagora, τις απρόβλεπτες ταλαιπωρί-

               ποιας ξαφνικής βλάβης), η εξυπηρέτηση                          ες και τις κακές συμπεριφορές τις βαθμο-
               των υπαλλήλων ενός εξουσιοδοτημένου                            λογούμε με διπλό βαθμό, καθώς ξέρουμε
               συνεργείου μπορεί σε μεγάλο βαθμό να                           ότι έχει διπλάσια αξία για τον καταναλωτή
               αντιστρέψει το κλίμα.                                          (σύμφωνα με αυτά που μας λέτε).  v


                                                   15 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora_proionda_all_02_2025.indd   15                                                                 31/1/2025   7:25:58 µµ
   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20