Page 11 - e-agora_Proionta_06_2025
P. 11

n SERVICE













































               μέχρι 120.000 χιλιόμετρα. Κάθε 5 χρό-
               νια συνήθως θέλει αλλαγή. Αν το αμε-
               λήσεις  και  σπάσει  ο  ιμάντας  χαλάνε
               βαλβίδες, οι έδρες και οι οδηγοί, πράγ-
               μα αρκετά κοστοβόρο που θα χρειαστεί

               ρεκτιφιέ μετά για ανακατασκευή του κι-
               νητήρα.
                 Iδανικά για να το αποφύγεις αυτό , στο
               ετήσιο service πρέπει να γίνετε έλεγχος
               ιμάντα και όταν διαγνωστεί ότι χρειαστεί
               αλλαγή, να μην το παρατείνεις. Στο πλαί-
               σιο  της  επιθεώρησης,  ο  επονομαζόμε-
               νος «οπτικός έλεγχος» του ιμάντα χρο-
               νισμού  είναι  επομένως  υποχρεωτικός
               για πολλούς κινητήρες. Αν είναι απαραί-

               τητο, ο μηχανικός μπορεί να σφίξει ξανά
               τον ιμάντα χρονισμού. Σε σπάνιες περι-
               πτώσεις, παρατηρούνται ρωγμές κατά τη
               διάρκεια αυτού του ελέγχου, με αποτέ-
               λεσμα αυτός ο ιμάντας να πρέπει να αλ-
               λάζει πρόωρα.  v


                                                   11 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora_proionda_all_06_2025.indd   11                                                                 31/5/2025   1:55:48 πµ
   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16