Page 11 - e-agora_Proionta_06_2025
P. 11
n SERVICE
μέχρι 120.000 χιλιόμετρα. Κάθε 5 χρό-
νια συνήθως θέλει αλλαγή. Αν το αμε-
λήσεις και σπάσει ο ιμάντας χαλάνε
βαλβίδες, οι έδρες και οι οδηγοί, πράγ-
μα αρκετά κοστοβόρο που θα χρειαστεί
ρεκτιφιέ μετά για ανακατασκευή του κι-
νητήρα.
Iδανικά για να το αποφύγεις αυτό , στο
ετήσιο service πρέπει να γίνετε έλεγχος
ιμάντα και όταν διαγνωστεί ότι χρειαστεί
αλλαγή, να μην το παρατείνεις. Στο πλαί-
σιο της επιθεώρησης, ο επονομαζόμε-
νος «οπτικός έλεγχος» του ιμάντα χρο-
νισμού είναι επομένως υποχρεωτικός
για πολλούς κινητήρες. Αν είναι απαραί-
τητο, ο μηχανικός μπορεί να σφίξει ξανά
τον ιμάντα χρονισμού. Σε σπάνιες περι-
πτώσεις, παρατηρούνται ρωγμές κατά τη
διάρκεια αυτού του ελέγχου, με αποτέ-
λεσμα αυτός ο ιμάντας να πρέπει να αλ-
λάζει πρόωρα. v
11 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora_proionda_all_06_2025.indd 11 31/5/2025 1:55:48 πµ