Page 177 - #testbook_e-agora_12_2023
P. 177

n ΔΟΚΙΜΗ Honda ZR-V e:HEV






















                                                                              Ο πίνακας οργάνων χωρίζεται σε ένα
                                                                              αναλογικό ταχύμετρο και ένα ψηφιακό
                                                                              στροφόμετρο, που ταιριάζει στη διπλή
                                                                              φύση του μοντέλου.



               Στο ZR-V e:HEV κάθεσαι σαν σε Honda Civic, αλλά κοιτάς
               λίγο ψηλότερα το δρόμο.

               Με εξελιγμένο υβριδικό σύ-

               στημα το Honda ZR-V e:HEV


                 Εδώ η κύρια δουλειά του 2λίτρου τετρα-
               κύλινδρου κινητήρα που λειτουργεί σε κύ-
               κλο Atkinson είναι να φορτίζει την μπαταρία
               των 1,05kWh και έχει μερικώς απεμπλακεί                        Η κεντρική οθόνη 10,2 ιντσών μπορεί να
               από το βάρος της αποστολής ισχύος στους                        συνδεθεί ασύρματα με smartphone μέσω
               τροχούς, όπου την έχει αναλάβει σχεδόν                         Apple CarPlay ή  Android Auto.
               αποκλειστικά  ο  ηλεκτροκινητήρας.  Αυτό                       δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα ενώ η τελική του
               επιτρέπει χαμηλότερη κατανάλωση, περισ-                        ακουμπάει τα 173 χ.α.ω..
               σότερη ροπή και καλύτερες επιδόσεις, ενώ

               έχει μειωθεί στο ελάχιστο η τραχιά εναλλα-                     Οι εικονικές αλλαγές τονί-
               γή μεταξύ των δυο μοτέρ, αναβαθμίζοντας                        ζουν τη σπορ φιλοσοφία του
               την  εμπειρία  χρήση.  H  μπαταρία  φαίνε-
               ται να έχει πάντα αρκετό διαθέσιμο ρεύμα                       Honda ZR-V e:HEV
               για τον ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος στέλνει                        Το δυναμικό πρόσωπο του Honda ZR-V
               αβίαστα 315 Nm ροπής στους τροχούς και                         e:HEV  τονίζεται  επίσης  από  ένα  ακουστι-
               καταφέρνει να επιταχύνει δυναμικά το 1,6                       κό τρικ, μιας και υπάρχουν εικονικές εναλ-
               τόνων crossover. Μόνο σε υψηλότερες τα-                        λαγές σχέσεων που πραγματικά «μιλάνε»

               χύτητες θα επέμβει ο θερμικός κινητήρας,                       στη ψυχή του οδηγού. Ό ήχος «συμπληρώ-
               αλλά και πάλι αρκετά διακριτικά. Όι συνολι-                    νεται» από δύο αλουμινένια paddles πίσω
               κά 184 ίπποι δεν καθιστούν το Honda ZR-                        από το καλοσχεδιασμένο τιμόνι, που όμοιά
               V μια αγωνιστική μηχανή, αλλά του δίνουν                       τους υπάρχουν μόνο στο Honda NSX.
               ένα σπορ χαρακτήρα, αφού χρειάζεται 7,9                          Εννοείται ότι δεν υπάρχουν σχέσεις στο αυ-
  S                                                                                                                      S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata-08-23 HONDA ZR-V.indd   501                                                            6/7/2023   12:43:12 µµ
   172   173   174   175   176   177   178   179   180   181   182