Page 179 - #testbook_e-agora_12_2023
P. 179

n ΔΟΚΙΜΗ Honda ZR-V e:HEV




               Honda Civic και ZR-V! Τόσο διαφορετικά,
               μα και τόσο ίδια.


























               σικά,  στην  κεντρική  κονσόλα  συναντάμε          Το
                                                             διαιρούμενο
               επαγωγική φόρτιση.                            πίσω φανάρι
                 Σε γενικές γραμμές όλη η καμπίνα του           δίνει το
               Honda ZR-V δίνει μια καλή αίσθηση κι όλα       δυναμισμό
                                                                  που
               φαίνονται προσεγμένα. Μπορεί τα πλαστι-        χρειάζεται
               κά να είναι ελαφρώς σκληρά, αλλά παρα-         το σπορτίφ
               μένουν ποιοτικά, ενώ η ευρυχωρία ακόμα         crossover.
               και στις πίσω θέσεις είναι ικανοποιητική.                        Πέρα από αυτά, το ιαπωνικό αυτοκίνητο
               Όσο για την τιμή παραμένει ακόμα άγνω-                         σε κερδίζει επίσης με την καλή ποιότητα

               στη, αλλά σίγουρα δεν περιμένουν κάτι λι-                      κατασκευής, τα όμορφα υλικά και την κα-
               γότερο από 35.000 ευρώ.                                        τανάλωση καυσίμου, που στη βόλτα μας
                                                                              έφτασε στα 5,8 λτ./100 χλμ. Το μόνο που
               Το νέο Honda ZR-V αναβαθ-                                      μένει είναι να δούμε πως θα το υποδεχτεί

               μίζει την γκάμα της εταιρείας                                  ο κόσμος και πόσο θα επηρεάσει την επό-
                                                                              μενη γενιά του CR-V που ετοιμάζεται να
                 Με  το  Honda  ZR-V  e:HEV,  οι  Ίάπωνες                     παρουσιαστεί στα τέλη του 2023.  v
               έκλεισαν το χάσμα μεταξύ του HR-V και
               του CR-V, αλλά το πιο σημαντικό είναι ότι                      HONDA ZR-V e:HEV
               βελτίωσαν  το  πλήρως  υβριδικό  σύστη-                           Κινητήρας (κ.εκ./κύλινδροι)   1.993/4 σε σειρά
                                                                                                                  Βενζίνη
                                                                                 Καύσιμο
               μα που έχει κάτω από το καπό του το CR-                           Ισχύς (ίπποι)                      184
               V e:HEV από το 2018. Τέρμα τα τραντάγ-                            Ροπή (Nm)                          315
               ματα, τέρμα οι άγριες εναλλαγές μεταξύ                            κιβώτιο/μετάδοση         αυτόματο/μπροστά
                                                                                                                     ΝΑΙ
                                                                                 Start/Stop
               των  κινητήριων  μονάδων.  Επιπλέον,  χά-                         0-100 χλμ/ώρα (δλ)                  7,9
               ρη στην συγγένεια του με το Civic, το νέο                         Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα)          173
                                                                                 Κατανάλωση (λτ/100χλμ)
                                                                                                                     5,8
               crossover ελίσσεται σαν ένα μικρό αυτοκί-                         Εκπομπές C02 (γρ/χλμ)              131
               νητο και, αν το επιθυμεί ο οδηγός, θα βγά-                        Χώρος αποσκευών (λίτρα)        380-1312
               λει και μια πιο σπορτίφ εικόνα.                                   Τιμή από                      Αναμένεται
  S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata-08-23 HONDA ZR-V.indd   503                                                            6/7/2023   12:43:15 µµ
   174   175   176   177   178   179   180   181   182   183   184