Page 178 - #testbook_e-agora_12_2023
P. 178

n n n                                      n ΔΟΚΙΜΗ Honda ZR-V e:HEV


















               Με τις διπλές
               απολήξεις
               εξάτμισης, το Hon-
               da ZR-V θέλει
               επίσης να τονίσει
               το σπορ χαρακτήρα
               του και στο πίσω
               μέρος.


                                                                              σμό με το κοφτερό σύστημα διεύθυνσης

                                                                              και  το  άκαμπτο  πλαίσιο,  το  Honda  ZR-V
                                                                              μπαίνει  δυναμικά  στις  στροφές  του  οδι-
                                                                              κού δικτύου του ηφαιστειογενούς νησιού
                                                                              Μοντσερά, όπου το οδηγήσαμε. Στο πάτη-
                                                                              μα του γκαζιού, το αυτοκίνητο θα «εκτο-
                                                                              ξευτεί» μπροστά, με το ESP να επεμβαί-

                                                                              νει πάντα διακριτικά χωρίς να χαλάει την
                                                                              απόλαυση και τα φρένα να δηλώνουν δυ-
                                                                              ναμικό παρών όταν τους ζητηθεί.
                                                                                Όταν οι χτύποι της καρδιάς και η στάθ-
               Η χωρητικό-       τόματο κιβώτιο του Honda ZR-V, αφού ουσι-    μη της αδρεναλίνης αρχίσουν να πέφτουν,
               τητα του          αστικά πρόκειται για e-CVT, αλλά τα paddles   τότε αξίζει να αφήσετε το «Sport mode»
               πορτμπαγκάζ                                                    και να επιλέξετε το «Normal» ή ακόμα και
               αγγίζει τα        επεμβαίνουν ηλεκτρονικά στις στροφές του
               380 λτ.           κινητήρα εσωτερικής καύσης, βελτιώνοντας     το «Eco» για να χαλαρώσετε και να ρίξετε
                                 την λειτουργία του και κρατώντας την ισχύ    μια πιο προσεκτική ματιά στο εσωτερικό. Ό
                                 σε  υψηλά  επίπεδα,  ενώ  ταυτόχρονα  προ-   πίνακας οργάνων χωρίζεται σε ένα αναλο-
                                 σφέρουν το αίσθημα της αλλαγής.              γικό ταχύμετρο και ένα ψηφιακό στροφό-
                                                                              μετρο, που ταιριάζει και στη διπλή φύση
                                 Στρίβει με αυτοπεποίθηση,                    του μοντέλου, με τα χειριστήρια στο τιμό-

                                 φρενάρει με τσαμπουκά το                     νι να είναι φυσικά κι όχι touch, ενισχύο-

                                 Honda ZR-V                                   ντας τη διαισθητικότητα. Η κεντρική οθόνη
                                                                              10,2 ιντσών μπορεί να συνδεθεί ασύρμα-
                                   Στο δρόμο, το ιαπωνικό μοντέλο από την  τα με smartphone μέσω Apple CarPlay ή
                                 πρώτη στιγμή δίνει εξαιρετικά δείγματα. Η  Android Auto, ενώ κάθε κάθισμα διαθέτει
                                 ισχύς είναι αρκετή παντού και σε συνδυα- τη δική του θύρα φόρτισης USB-C και, φυ-
                                                                                                                         S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata-08-23 HONDA ZR-V.indd   502                                                            6/7/2023   12:43:14 µµ
   173   174   175   176   177   178   179   180   181   182   183