Page 38 - #testbook_e-agora_12_2023
P. 38

n n n                                       n ΔΟΚΙΜΗ  Citroen Ami


























          Η ηλιοροφή      νων, μια θέση-θήκη για να συνδέσει το κινητό  γηθεί ακόμα και από 16 χρόνους, όποτε μην
     είναι στη βασική     σου και να το «μετατρέψεις» σε infotainment  περιμένεις να ακούσεις τρελές επιδόσεις. Ο
           έκδοση και
       προσφέρει τον      κατεβάζοντας την αντίστοιχη εφαρμογή, ένα  ηλεκτροκινητήρας των 8,2 ίππων του Citroen
           απαραίτητο     φορητό ηχείο και μια θύρα USB για να μην να  Ami έχει σαν ταβάνι τα 45 χλμ/ώρα. Μπο-
        φωτισμό στην      μην μείνει από μπαταρία το τηλέφωνο σου.  ρεί  να  σου  φαίνονται  λίγα,  αλλά  για  μέσα
          καμπίνα του
                  Ami     Αυτά, μόνο τα απολύτως απαραίτητα! Ο επι- στην πόλη είναι ένα ικανοποιητικό νούμερο,
                          λογέας ταχυτήτων βρίσκεται στην αριστερή  που δεν θα σε προβληματίσει, αν δεν κινη-

                          μεριά της βάσης του καθίσματος του οδηγού  θείς σε μεγάλες λεωφόρους. Η μπαταρία των
                          κι αποτελείται από 3 φυσικά κουμπιά (D,N,R),  5,5kWh και τα 75 χλμ αυτονομίας που βγάζει
                          ενώ στο ταμπλό υπάρχουν 3 διακόπτες για  κρίνονται αρκετά για κίνηση μέσα στον αστι-
                          το θερμαινόμενο τζάμι, το καλοριφέρ και τα  κό ιστό, με μια πλήρη φόρτιση να κρατάει μό-
                          alarm. Οι μικροθήκες είναι αρκετές, με σχε- λις 3 ώρες σε οικιακή πρίζα. Αν προμηθευτείς
                          δόν κάθε εσοχή που υπάρχει στη καμπίνα του  και τον αντάπτορα για σταθμό φόρτισης, τότε
                          μοντέλου να είναι αξιοποιήσιμη. Η θέση του  ο χρόνος μειώνεται δραστικά!
                          συνοδηγού είναι σταθερή και τοποθετημένη

                          πιο πίσω σε σχέση με του οδηγού, προσφέ-     Στρίβει επιτόπου σε στενό!
                          ροντας έτσι περισσότερο χώρο μεταξύ των  Μόνο για μέσα στην πόλη!

                          επιβατών (ειδικά στους ώμους) και ταυτόχρο-    Ξεκινάμε  από  τα  βασικά!  Σε  προστατεύ-
                          να δημιουργώντας ένα επιπλέον χώρο μπρο-     ει από όλα τα στοιχεία της φύσης, έχει καλύ-
                          στά από τα πόδια του συνεπιβάτη που χωράει   τερη παθητική ασφάλεια από μοτοσυκλέτα,
                          μια βαλίτσα καμπίνας. Έξτρα αποθηκευτικός    έχει σύστημα θέρμανσης (δυστυχώς όχι air-
                          χώρος για αντικείμενα υπάρχει και πίσω από   condition), ηχοσύστημα, έστω κι από το κι-
                          τα καθίσματα, χωρίς όμως πρόσβαση από το     νητό σου, κύκλο στροφής μόλις 7,2 μέτρα,
                          πίσω μέρος του μοντέλου.
                                                                       δεν καίει, φορτίζει γρήγορα και μπορείς να

                          Φορτίζει στο σπίτι σε 3 ώρες                 το παρκάρεις ακόμα και κάθετα. Υποβοήθη-
                          το Citroen Ami                               ση στο τιμόνι δεν υπάρχει, που δεν μας έλει-
                                                                       ψε, αλλά ούτε και κεντρικός καθρέπτης, που
                            Μιλάμε για ένα microcar, που είναι καθα- θα θέλαμε να έχει ώστε να γνωρίζουμε τη θέ-
                          ρά για αστική μετακίνηση και μπορεί να οδη- ση του πίσω οχήματος. Μας ξίνισε ελαφρώς

                                                                                                                  S

                                            ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42   43