Page 39 - #testbook_e-agora_12_2023
P. 39

n ΔΟΚΙΜΗ  Citroen Ami


        η μη αυτόματη επαναφορά του φλας, η ψιλο-   «Παιχνίδι» σε πραγματικές
        ανύπαρκτη ηχομόνωση κι η ελαφριά σκληρό-    διαστάσεις

        τητα των αμορτισέρ, αλλά σε καμία περίπτω-
        ση  δεν  νιώσαμε  υποδεέστεροι  των  λοιπών   Το Citroen Ami είναι το απόλυτο gadget που
        οχημάτων όταν κινιόμασταν μέσα στην ροή  μπορεί να μετατρέψει τις καθημερινές αστι-
        της  κυκλοφορίας.  Τα  φρένα,  δίσκοι  μπρο- κές μετακινήσεις σου σε μια απολαυστική κι
        στά- ταμπούρα πίσω, θέλουν κάπως δυνα- ιδιαίτερη διαδικασία. Σίγουρα δεν μπορεί κά-
        τό πάτημα, αλλά σταματούν σχεδόν ακαριαία  ποιος να το έχει για βασικό αυτοκίνητο, αλλά
        το ελαφρύ αμάξωμα των 485 κιλών. Τέλος το  σαν συμπληρωματικό ή σαν μια εναλλακτική
        αυτοκίνητο δεν εφοδιάζεται με κανένα σύ- λύση σε δίκυκλο (ειδικά αν μιλάμε για έφηβο)
        στημα ασφαλείας, μόνο ζώνες, όχι ότι τα χρει- φαντάζει ως μια ιδανική επιλογή. Αν αυτό εί-
        άζεσαι δηλαδή! To Citroen Αmi ξεκινάει από  ναι το μέλλον της αστικής μετακίνησης, τότε
        9.900 ευρώ στην πιο απλή του έκδοση και  μας αρέσει!

        πέφτει στα 6.900 ευρώ με την επιδότηση του   CITROEN AMI

        «Κινούμαι Ηλεκτρικά», με την τιμή να μπορεί  Κινητήρας         Ηλεκτροκινητήρα σταθ. Μαγνήτη
        να μειωθεί κατά 1.000 ευρώ ακόμα αν ο μελ-  Καύσιμο                              Ρεύμα
        λοντικός ιδιοκτήτης είναι κάτω των 29 ετών.  Ισχύς (ίπποι)                         8,2
                                                    Ροπή (Nm)
                                                                                           9,6
                                                    κιβώτιο/μετάδοση           1/αυτόματο/μπροστά
                                                    Start/Stop                             NAI
                                                    0-100 χλμ/ώρα
                                                    Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα)              45
                                                    Αυτονομία θεωρητική (χλμ)              75
                                                    Χρόνος φόρτισης (ώρες)       3 σε οικιακή πρίζα
                                                    Βάρος                                 485
                                                    Τιμή από                  6.900 (με επιδότηση)























                                                                                                   Το πίσω
                                                                                                   μέρος είναι
                                                                                                   πανομοιότυπο
                                                                                                   με το εμπρός,
                                                                                                   έχοντας τον
                                                                                                   ίδιο part num-
                                                                                                   ber με στόχο
                                                                                                   τη μείωση
                                                                                                   κόστους


                                            ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
   34   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44