Page 39 - #testbook_e-agora_12_2023
P. 39
n ΔΟΚΙΜΗ Citroen Ami
η μη αυτόματη επαναφορά του φλας, η ψιλο- «Παιχνίδι» σε πραγματικές
ανύπαρκτη ηχομόνωση κι η ελαφριά σκληρό- διαστάσεις
τητα των αμορτισέρ, αλλά σε καμία περίπτω-
ση δεν νιώσαμε υποδεέστεροι των λοιπών Το Citroen Ami είναι το απόλυτο gadget που
οχημάτων όταν κινιόμασταν μέσα στην ροή μπορεί να μετατρέψει τις καθημερινές αστι-
της κυκλοφορίας. Τα φρένα, δίσκοι μπρο- κές μετακινήσεις σου σε μια απολαυστική κι
στά- ταμπούρα πίσω, θέλουν κάπως δυνα- ιδιαίτερη διαδικασία. Σίγουρα δεν μπορεί κά-
τό πάτημα, αλλά σταματούν σχεδόν ακαριαία ποιος να το έχει για βασικό αυτοκίνητο, αλλά
το ελαφρύ αμάξωμα των 485 κιλών. Τέλος το σαν συμπληρωματικό ή σαν μια εναλλακτική
αυτοκίνητο δεν εφοδιάζεται με κανένα σύ- λύση σε δίκυκλο (ειδικά αν μιλάμε για έφηβο)
στημα ασφαλείας, μόνο ζώνες, όχι ότι τα χρει- φαντάζει ως μια ιδανική επιλογή. Αν αυτό εί-
άζεσαι δηλαδή! To Citroen Αmi ξεκινάει από ναι το μέλλον της αστικής μετακίνησης, τότε
9.900 ευρώ στην πιο απλή του έκδοση και μας αρέσει!
πέφτει στα 6.900 ευρώ με την επιδότηση του CITROEN AMI
«Κινούμαι Ηλεκτρικά», με την τιμή να μπορεί Κινητήρας Ηλεκτροκινητήρα σταθ. Μαγνήτη
να μειωθεί κατά 1.000 ευρώ ακόμα αν ο μελ- Καύσιμο Ρεύμα
λοντικός ιδιοκτήτης είναι κάτω των 29 ετών. Ισχύς (ίπποι) 8,2
Ροπή (Nm)
9,6
κιβώτιο/μετάδοση 1/αυτόματο/μπροστά
Start/Stop NAI
0-100 χλμ/ώρα
Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα) 45
Αυτονομία θεωρητική (χλμ) 75
Χρόνος φόρτισης (ώρες) 3 σε οικιακή πρίζα
Βάρος 485
Τιμή από 6.900 (με επιδότηση)
Το πίσω
μέρος είναι
πανομοιότυπο
με το εμπρός,
έχοντας τον
ίδιο part num-
ber με στόχο
τη μείωση
κόστους
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ