Page 43 - #testbook_e-agora_12_2023
P. 43
n ΔΟΚΙΜΗ Citroen C4 X 1.2 130PS EAT8
ρει στον οδηγό, εκτός από ευχρηστία, ικα- Οι αναρτήσεις τα καθίσματα θα απορροφήσουν όποιο
με σύστημα
νοποιητικές επιδόσεις (0-100 σε 10,6 δλ., Progressive τράνταγμα προοριζόταν για την σπονδυ-
60-100 σε 6,0 δλ. και 80-120 σε 7,6 δλ.) Hydraulic λική στήλη των επιβατών, δημιουργώ-
και τελική ταχύτητα 210 χλμ./ώρα. Σε κα- Cushions δεν ντας ένα ασφαλές και ήρεμο περιβάλ-
λά επίπεδα για το χαρακτήρα του μοτέρ κι- αφήνουν την λον. Σε ανοιχτούς δρόμους, η ποιότητα
παραμικρή
νείται και η μέση κατανάλωση που δεν θα ανωμαλία να κύλισης είναι εξαιρετική και σε συνδυ-
ξεπεράσει τα 7,7 λτ./100 χλμ ακόμα και σε περάσει στην ασμό με τους μειωμένους εξωτερικούς
πιο σβέλτες διαδρομές, ενώ σε ταξίδι πέ- καμπίνα. θορύβους λόγω καλής ηχομόνωσης,
φτει στα 5,5 λτ. κάνει τις μεγάλες διαδρομές απόλαυση.
Βέβαια η αυξημένη άνεση περιορίζει τις
Δίνει σεμινάρια στο κομμάτι αγριεμένες ορέξεις του οδηγού, μιας και
της άνεσης και της ποιότητας το C4 X δεν νιώθει άνετα σε πολύ γρή-
κύλισης γορους ρυθμούς, ειδικά σε επαρχιακούς
δρόμους με στροφές, όπου οι κλίσεις εί-
Το Citroen C4 X, όπως και σχεδόν όλα ναι ελαφρώς μεγαλύτερες και φαίνεται
τα μοντέλα της εταιρείας, έχει σχεδια- η μέτρια αίσθηση του τιμονιού. Όχι, ότι
στεί να προσφέρει άνεση που δεν βρί- γίνεται επικίνδυνο ή ότι δεν θα προσφέ-
σκεις ούτε σε πολύ ακριβότερα μοντέλα. ρει ικανοποιητικά επίπεδα πρόσφυσης,
Όι αναρτήσεις με σύστημα Progressive μιας και τα συστήματα ασφαλείας και
Hydraulic Cushions δεν αφήνουν την υποβοήθησης θα επέμβουν όποτε χρει-
παραμικρή ανωμαλία να περάσει στο αστεί, αλλά δεν θα κάνει το κάτι παρα-
S εσωτερικό του μοντέλου, ενώ τα αφρά- πάνω. Πάντως παρά το γεγονός ότι δεν S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata-10-23 CITROEN C4X.indd 5 18/9/2023 7:09:27 µµ