Page 43 - #testbook_e-agora_12_2023
P. 43

n ΔΟΚΙΜΗ Citroen C4 X 1.2 130PS EAT8











































               ρει στον οδηγό, εκτός από ευχρηστία, ικα-    Οι αναρτήσεις     τα  καθίσματα  θα  απορροφήσουν  όποιο
                                                              με σύστημα
               νοποιητικές επιδόσεις (0-100 σε 10,6 δλ.,      Progressive     τράνταγμα προοριζόταν για την σπονδυ-
               60-100 σε 6,0 δλ. και 80-120 σε 7,6 δλ.)        Hydraulic      λική  στήλη  των  επιβατών,  δημιουργώ-
               και τελική ταχύτητα 210 χλμ./ώρα. Σε κα-      Cushions δεν     ντας  ένα  ασφαλές  και  ήρεμο  περιβάλ-
               λά επίπεδα για το χαρακτήρα του μοτέρ κι-     αφήνουν την      λον. Σε ανοιχτούς δρόμους, η ποιότητα
                                                              παραμικρή
               νείται και η μέση κατανάλωση που δεν θα       ανωμαλία να      κύλισης είναι εξαιρετική και σε συνδυ-

               ξεπεράσει τα 7,7 λτ./100 χλμ ακόμα και σε     περάσει στην     ασμό με τους μειωμένους εξωτερικούς
               πιο σβέλτες διαδρομές, ενώ σε ταξίδι πέ-        καμπίνα.       θορύβους  λόγω  καλής  ηχομόνωσης,
               φτει στα 5,5 λτ.                                               κάνει τις μεγάλες διαδρομές απόλαυση.
                                                                              Βέβαια η αυξημένη άνεση περιορίζει τις
               Δίνει σεμινάρια στο κομμάτι                                    αγριεμένες ορέξεις του οδηγού, μιας και

               της άνεσης και της ποιότητας                                   το C4 X δεν νιώθει άνετα σε πολύ γρή-

               κύλισης                                                        γορους ρυθμούς, ειδικά σε επαρχιακούς
                                                                              δρόμους με στροφές, όπου οι κλίσεις εί-

                 Το Citroen C4 X, όπως και σχεδόν όλα                         ναι ελαφρώς μεγαλύτερες και φαίνεται
               τα  μοντέλα  της  εταιρείας,  έχει  σχεδια-                    η μέτρια αίσθηση του τιμονιού. Όχι, ότι
               στεί να προσφέρει άνεση που δεν βρί-                           γίνεται επικίνδυνο ή ότι δεν θα προσφέ-
               σκεις ούτε σε πολύ ακριβότερα μοντέλα.                         ρει  ικανοποιητικά  επίπεδα  πρόσφυσης,
               Όι αναρτήσεις με σύστημα Progressive                           μιας  και  τα  συστήματα  ασφαλείας  και
               Hydraulic  Cushions  δεν  αφήνουν  την                         υποβοήθησης θα επέμβουν όποτε χρει-
               παραμικρή  ανωμαλία  να  περάσει  στο                          αστεί, αλλά δεν θα κάνει το κάτι παρα-

  S            εσωτερικό του μοντέλου, ενώ τα αφρά-                           πάνω.  Πάντως παρά το γεγονός ότι δεν      S

                                                   ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata-10-23 CITROEN C4X.indd   5                                                             18/9/2023   7:09:27 µµ
   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47   48