Page 570 - #testbook_e-agora_12_2023
P. 570

n n n                               n ΔΟΚΙΜΗ VW ID.3 Pro 204PS 62kWh






























                                                                                        Παρελθόν αποτελούν τα σχέδια-
                                                                                       αυτοκόλλητα στις πίσω κολώνες.


                                                                              ρος αποσκευών, με το διπλό πάτο, αγγίζει
                                                                              τα 385 λίτρα, ικανοποιητικό νούμερο για
                                                                              το χαρακτήρα του αυτοκινήτου.


                                                                              Με 204 ίππους και αυτονο-
                                                                              μία 400 χλμ.


                                                                                Στο κομμάτι του ηλεκτροκινητήρα δεν συ-
                                                                              ναντάμε αλλαγές σε σχέση με τον προκά-
                                                                              τοχο του. Έτσι στο πίσω μέρος είναι τοπο-
                                                                              θετημένο ένα ηλεκτρικό μοτέρ 204 ίππων
               Πιο δυναμικός     οθόνη, που πλέον έρχεται στάνταρ στις 12  και 310Nm ροπής, που όπως είναι φυσικό
               ο μπροστινός      ίντσες σε όλες τις εκδόσεις, ενώ βελτιω- μεταφέρει την ισχύ στους πίσω τροχούς και
               προφυλα-
               κτήρας που        μένο είναι και το λογισμικό που τρέχει, ει- μπορεί να επιταχύνει το 1,8 τόνων αμάξω-
               ανασχεδιά-        δικά στο κομμάτι των bugs, με τη συνδε- μα από το 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 7,3 δλ.
               στηκε κι          σιμότητα να είναι σαφώς καλύτερη. Στον  Αρκετά εντυπωσιακές είναι και οι ρεπρίζ,
               απέκτησε          τομέα της ευρυχωρίας συνεχίζει να κάνει  με το 60-100 χ.α.ω να ολοκληρώνεται σε
               κάθετους
               αεραγωγούς.       υψηλές πτήσεις, μιας κι η ηλεκτρική πλατ- 3,8 δλ. και το 80-120 χλμ./ώρα σε 5,1 δλ.,
                                 φόρμα ΜΕΒ έδωσε στους ανθρώπους της  ενώ η τελική του ταχύτητα ορίζεται στα 160
                                 VW τη δυνατότητα να προσφέρουν ένα με- χ.α.ω. Σπιρτόζικος και σβέλτος σε κάθε πά-
                                 ταξόνιο 2,77 μ., με το εσωτερικό να μπο- τημα του γκαζιού, ο ηλεκτροκινητήρας πα-
                                 ρεί να φιλοξενεί 5 άτομα, ενώ η έλλειψη  ραμένει αθόρυβος και γεμάτος σε όλο το

                                 κεντρικού τούνελ κάνει την καμπίνα ακό- φάσμα του κι όπως στα περισσότερα αντί-
                                 μα πιο αεράτη. Βέβαια λόγω μπαταρίας, τα  στοιχα μοντέλα μόνο κοντά στην τελική του
                                 γόνατα των πίσω επιβατών λυγίζουν πε- γίνεται πιο νωθρός. Η μπαταρία των 58kWh
                                 ρισσότερο από όσο θα θέλαμε, ενώ ο χώ- (διατίθεται και με 77kW στην έκδοση Pro S)
                                                                                                                         S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata-10-23 VW ID3.indd   4                                                                 25/9/2023   12:09:48 µµ
   565   566   567   568   569   570   571   572   573   574   575