Page 570 - #testbook_e-agora_12_2023
P. 570
n n n n ΔΟΚΙΜΗ VW ID.3 Pro 204PS 62kWh
Παρελθόν αποτελούν τα σχέδια-
αυτοκόλλητα στις πίσω κολώνες.
ρος αποσκευών, με το διπλό πάτο, αγγίζει
τα 385 λίτρα, ικανοποιητικό νούμερο για
το χαρακτήρα του αυτοκινήτου.
Με 204 ίππους και αυτονο-
μία 400 χλμ.
Στο κομμάτι του ηλεκτροκινητήρα δεν συ-
ναντάμε αλλαγές σε σχέση με τον προκά-
τοχο του. Έτσι στο πίσω μέρος είναι τοπο-
θετημένο ένα ηλεκτρικό μοτέρ 204 ίππων
Πιο δυναμικός οθόνη, που πλέον έρχεται στάνταρ στις 12 και 310Nm ροπής, που όπως είναι φυσικό
ο μπροστινός ίντσες σε όλες τις εκδόσεις, ενώ βελτιω- μεταφέρει την ισχύ στους πίσω τροχούς και
προφυλα-
κτήρας που μένο είναι και το λογισμικό που τρέχει, ει- μπορεί να επιταχύνει το 1,8 τόνων αμάξω-
ανασχεδιά- δικά στο κομμάτι των bugs, με τη συνδε- μα από το 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 7,3 δλ.
στηκε κι σιμότητα να είναι σαφώς καλύτερη. Στον Αρκετά εντυπωσιακές είναι και οι ρεπρίζ,
απέκτησε τομέα της ευρυχωρίας συνεχίζει να κάνει με το 60-100 χ.α.ω να ολοκληρώνεται σε
κάθετους
αεραγωγούς. υψηλές πτήσεις, μιας κι η ηλεκτρική πλατ- 3,8 δλ. και το 80-120 χλμ./ώρα σε 5,1 δλ.,
φόρμα ΜΕΒ έδωσε στους ανθρώπους της ενώ η τελική του ταχύτητα ορίζεται στα 160
VW τη δυνατότητα να προσφέρουν ένα με- χ.α.ω. Σπιρτόζικος και σβέλτος σε κάθε πά-
ταξόνιο 2,77 μ., με το εσωτερικό να μπο- τημα του γκαζιού, ο ηλεκτροκινητήρας πα-
ρεί να φιλοξενεί 5 άτομα, ενώ η έλλειψη ραμένει αθόρυβος και γεμάτος σε όλο το
κεντρικού τούνελ κάνει την καμπίνα ακό- φάσμα του κι όπως στα περισσότερα αντί-
μα πιο αεράτη. Βέβαια λόγω μπαταρίας, τα στοιχα μοντέλα μόνο κοντά στην τελική του
γόνατα των πίσω επιβατών λυγίζουν πε- γίνεται πιο νωθρός. Η μπαταρία των 58kWh
ρισσότερο από όσο θα θέλαμε, ενώ ο χώ- (διατίθεται και με 77kW στην έκδοση Pro S)
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata-10-23 VW ID3.indd 4 25/9/2023 12:09:48 µµ