Page 571 - #testbook_e-agora_12_2023
P. 571

n ΔΟΚΙΜΗ VW ID.3 Pro 204PS 62kWh



               με μια φόρτιση μπορεί να προσφέρει πραγ-
               ματική αυτονομία κοντά στα 400 χλμ, ενώ
               μπορεί να διαχειριστεί συνεχές ρεύμα έως
               και 120 kW, όπου και χρειάζεται 35 λεπτά
               για να φτάσει από το 5 στο 80%.


               Στιβαρό κι ευέλικτο στο
               δρόμο


                 Η  ύπαρξη  πίσω  κίνησης  και  η  απουσία
               ημιαξονίων στο μπροστινό άξονα κάνουν το
               VW ID.3 ένα εξαιρετικά ευέλικτο μοντέλο,
               που με κύκλο στροφής μόλις 10,2 μ. νιώθει     Σε εθνικές κι    να αποδυναμώσει το τραπεζικό λογαρια-
               σαν το σπίτι του όταν κινείται σε στενόχωρα    αυτοκινη-       σμό  του  κατά  48.600  ευρώ  (40.600  με
                                                              τόδρομους
               μέρη και μέσα στην πόλη. Βέβαια τα παρα-      ξετυλίγει την    την κρατική επιδότηση).
               πάνω έχουν θετικό αντίκτυπο και σε επαρ-     καλή ποιότητα

               χιακούς δρόμους που σε συνδυασμό με την         κύλισης        Διόρθωσε τις ατέλειες!
               ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, η οποία         του, με τους       Στο αναβαθμισμένο VW ID.3 είναι διορ-
                                                               αεροδυ-
               αν  και  έχει  σφιχτή  ρύθμιση  απορροφάει      ναμικούς       θωμένα αρκετά από τα μειονεκτήματα που
               αποτελεσματικά  τις  κακοτεχνίες,  χαρίζουν    θορύβους        είχαν εντοπιστεί στο προκάτοχο του, δεί-
               αυτοπεποίθηση στον οδηγό να πατήσει λίγο         να μην        χνοντας ότι η γερμανική εταιρία είναι έτοι-
                                                             εμφανίζονται
               πιο βαθιά το γκάζι, με τις κλίσεις του αμαξώ-  έντονα ακόμα    μη να προβεί σε όλες τις ενέργειες για να
               ματος να μην τρομάζουν. Σε εθνικές κι αυ-       και κοντά      βελτιώσει τη θέση στην πίστα των πωλή-

               τοκινητόδρομους ξετυλίγει την καλή ποιό-      στην τελική.     σεων ηλεκτρικών μοντέλων. Η αυξημένη
               τητα κύλισης του, με τους αεροδυναμικούς                       κατά σχεδόν 3.000 ευρώ βασική έκδοση
               θορύβους να μην εμφανίζονται έντονα ακό-                       δικαιολογείται από τα ποιοτικότερα υλικά
               μα και κοντά στην τελική, ενώ τα συστήματα                     και  το  καλύτερο  τεχνολογικό  υπόβαθρο,
               υποβοήθησης κάνουν τις διαδρομές ακό-                          ενώ ταυτόχρονα δεν βγάζει το ID.3 από το
               μα  πιο  άνετες.  Τέλος,  παρά  τα  ταμπούρα                   στόχαστρο όσων αναζητούν ένα ηλεκτρι-
               στο πίσω μέρος, το γερμανικό μοντέλο επι-                      κό αυτοκίνητο.  v
               βραδύνει αποτελεσματικά και με ασφάλεια,                       VW ID.3 PRO 204PS 62KWH
               ακόμα και σε φρενάρισμα πανικού, με την                           Tύπος                     Σταθερού Μαγνήτη

               «ξερή» αίσθηση του πεντάλ λόγω ανάκτη-                            Καύσιμο                           Ρεύμα
               σης να συνηθίζεται αρκετά γρήγορα.                                Ισχύς (ίπποι)                      204
                                                                                 Ροπή (Nm)
                                                                                                                    310
                 Για  να  αποκτήσει  κάποιος  το  VW  ID.3                       κιβώτιο/μετάδοση            αυτόματο/πίσω
               Pro με την 58αρα μπαταρία θα πρέπει να                            Start/Stop                          ΝΑΙ
                                                                                                                     7,3
                                                                                 0-100 χλμ/ώρα (δλ)
               δαπανήσει 42.600 ευρώ (34.600 με την                              Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα)          160
               κρατική επιδότηση) και αν θέλει να απο-                           Κατανάλωση (kw/100χλμ)             17,8
                                                                                                                     62
               κτήσει την έκδοση Pro S με την μπατα-                             Χωρητικότητα μπαταρίας          350-400
                                                                                 Αυτονομία δοκιμής (χλμ.)
               ρία των 77kWh και την θεωρητική αυτο-                             Χώρος αποσκευών (λίτρα)            385
               νομία των 560 χιλιομέτρων θα χρειαστεί                            Τιμή από                         34.600
  S

                                                   ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata-10-23 VW ID3.indd   5                                                                 25/9/2023   12:09:50 µµ
   566   567   568   569   570   571   572   573   574   575   576