Page 571 - #testbook_e-agora_12_2023
P. 571
n ΔΟΚΙΜΗ VW ID.3 Pro 204PS 62kWh
με μια φόρτιση μπορεί να προσφέρει πραγ-
ματική αυτονομία κοντά στα 400 χλμ, ενώ
μπορεί να διαχειριστεί συνεχές ρεύμα έως
και 120 kW, όπου και χρειάζεται 35 λεπτά
για να φτάσει από το 5 στο 80%.
Στιβαρό κι ευέλικτο στο
δρόμο
Η ύπαρξη πίσω κίνησης και η απουσία
ημιαξονίων στο μπροστινό άξονα κάνουν το
VW ID.3 ένα εξαιρετικά ευέλικτο μοντέλο,
που με κύκλο στροφής μόλις 10,2 μ. νιώθει Σε εθνικές κι να αποδυναμώσει το τραπεζικό λογαρια-
σαν το σπίτι του όταν κινείται σε στενόχωρα αυτοκινη- σμό του κατά 48.600 ευρώ (40.600 με
τόδρομους
μέρη και μέσα στην πόλη. Βέβαια τα παρα- ξετυλίγει την την κρατική επιδότηση).
πάνω έχουν θετικό αντίκτυπο και σε επαρ- καλή ποιότητα
χιακούς δρόμους που σε συνδυασμό με την κύλισης Διόρθωσε τις ατέλειες!
ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, η οποία του, με τους Στο αναβαθμισμένο VW ID.3 είναι διορ-
αεροδυ-
αν και έχει σφιχτή ρύθμιση απορροφάει ναμικούς θωμένα αρκετά από τα μειονεκτήματα που
αποτελεσματικά τις κακοτεχνίες, χαρίζουν θορύβους είχαν εντοπιστεί στο προκάτοχο του, δεί-
αυτοπεποίθηση στον οδηγό να πατήσει λίγο να μην χνοντας ότι η γερμανική εταιρία είναι έτοι-
εμφανίζονται
πιο βαθιά το γκάζι, με τις κλίσεις του αμαξώ- έντονα ακόμα μη να προβεί σε όλες τις ενέργειες για να
ματος να μην τρομάζουν. Σε εθνικές κι αυ- και κοντά βελτιώσει τη θέση στην πίστα των πωλή-
τοκινητόδρομους ξετυλίγει την καλή ποιό- στην τελική. σεων ηλεκτρικών μοντέλων. Η αυξημένη
τητα κύλισης του, με τους αεροδυναμικούς κατά σχεδόν 3.000 ευρώ βασική έκδοση
θορύβους να μην εμφανίζονται έντονα ακό- δικαιολογείται από τα ποιοτικότερα υλικά
μα και κοντά στην τελική, ενώ τα συστήματα και το καλύτερο τεχνολογικό υπόβαθρο,
υποβοήθησης κάνουν τις διαδρομές ακό- ενώ ταυτόχρονα δεν βγάζει το ID.3 από το
μα πιο άνετες. Τέλος, παρά τα ταμπούρα στόχαστρο όσων αναζητούν ένα ηλεκτρι-
στο πίσω μέρος, το γερμανικό μοντέλο επι- κό αυτοκίνητο. v
βραδύνει αποτελεσματικά και με ασφάλεια, VW ID.3 PRO 204PS 62KWH
ακόμα και σε φρενάρισμα πανικού, με την Tύπος Σταθερού Μαγνήτη
«ξερή» αίσθηση του πεντάλ λόγω ανάκτη- Καύσιμο Ρεύμα
σης να συνηθίζεται αρκετά γρήγορα. Ισχύς (ίπποι) 204
Ροπή (Nm)
310
Για να αποκτήσει κάποιος το VW ID.3 κιβώτιο/μετάδοση αυτόματο/πίσω
Pro με την 58αρα μπαταρία θα πρέπει να Start/Stop ΝΑΙ
7,3
0-100 χλμ/ώρα (δλ)
δαπανήσει 42.600 ευρώ (34.600 με την Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα) 160
κρατική επιδότηση) και αν θέλει να απο- Κατανάλωση (kw/100χλμ) 17,8
62
κτήσει την έκδοση Pro S με την μπατα- Χωρητικότητα μπαταρίας 350-400
Αυτονομία δοκιμής (χλμ.)
ρία των 77kWh και την θεωρητική αυτο- Χώρος αποσκευών (λίτρα) 385
νομία των 560 χιλιομέτρων θα χρειαστεί Τιμή από 34.600
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata-10-23 VW ID3.indd 5 25/9/2023 12:09:50 µµ