Page 574 - #testbook_e-agora_12_2023
P. 574

n n n                            n ΔΟΚΙΜΗ VW ID.4 GTX 299 PS 77kWh





















                                                                                     Το ταμπλό έχει minimal σχεδίαση,
                                                                                          με τα υλικά να είναι ποιοτικά,
                                                                                            αν κι ελαφρώς σκληρά στο
                                                                                                χαμηλότερο μέρος του














               Tα μπροστινά καθίσματα έχουν αγωνιστικές καταβολές κι αυτό             Οι πίσω έχουν αρκετό διαθέσιμο
               φαίνεται.                                                              χώρο για τα γόνατα τους.
                                 νει άμεσα τη δύναμη του, οι επιδόσεις του    λύτερο αλλά και πουθενά χειρότερο (ίσως

                                 είναι αρκετά εντυπωσιακές και χάνει μόνο     η τιμή αναλογικά να μπορούσα να πούμε
                                 από ισχυρότερα μοντέλα, ενώ η τελική του     πως έχει την χειρότερη αναλογία).
                                 περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 180 χλμ./ώρα.     Όπως σε όλα τα ηλεκτρικά, έτσι και στo
                                   Με μια πρώτη ματιά, στο τομέα της ευ-      VW ID.4 GTX, σημαντικό ρόλο παίζει η κα-
                                 ρυχωρίας  βρίσκεται  πάνω  από  το  μέσο     τανάλωση και κατ’ επέκταση η αυτονομία.
                                 όρο, ενώ το πορτμπαγκάζ του είναι από τα     Η μπαταρία των 77kWh θα καταφέρει να

                                 κορυφαία νούμερα της κατηγορίας.             διανύσει πάνω από 320 χλμ μέχρι να ανα-
                                   Τα 2 βασικά του μειονεκτήματα είναι η μι-  γκαστεί ο οδηγός να τη συνδέσει σε φορ-
                                 κρή εργοστασιακή εγγύηση των 2 ετών και      τιστή,  νούμερο  που  μπορεί  να  βρίσκεται
                                 η αυξημένη, ακόμα και για ηλεκτρικό μοντέ-   πάνω από το μέσο όρο, αλλά είναι και 70
                                 λο, τιμή του που ξεπερνάει τις 60.000 ευρώ,   χλμ. κάτω από την πρώτη θέση. Η μέση
                                 μπαίνοντας σε χωράφια premiumοχημάτων.       κατανάλωση  κρατιέται  στα  20,5kWh/100
                                                                              χλμ., ενώ μέσα στην πόλη δενθα ζητήσει
                                 VWID.4 GTX 299 PS 77kWh: Τι                  πάνω 18,6. Πάντως η αυτονομία θα μπο-
                                 βαθμό παίρνει σε κατανάλωση,                 ρούσε να είναι καλύτερη, αν η VW εφοδί-

                                 χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις;                αζε το μοντέλο με ρυθμιζόμενο σύστημα
                                                                              ανάκτησης  ενέργειας  και  επέτρεπε  στον
                                   Ας δούμε μαζί τι βαθμό παίρνει το VW       οδηγό να επέμβει.
                                 ID.4 GTX σε κατανάλωση, χώρους, επιδό-         Στο τομέα των επιδόσεων δεν υπάρχουν

                                 σεις και εγγυήσεις. Δεν είναι πουθενά κα-    περιθώρια για γκρίνιες. Τα 6,4 δλ. που χρει-  S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΙΣΤΑ




          #e-agora-themata-05-23 VW ID4 GTX.indd   4                                                              11/4/2023   5:45:50 µµ
   569   570   571   572   573   574   575   576   577   578   579