Page 23 - e-agora.autoagora.gr 25 Μαϊου 2020
P. 23
n ΠΡΏΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Mercedes A 250 e
δόσεις με τους κινητήρες εσωτερικής
καύσης) μπορεί, χάρη στα διαιρούμενα
-σε δύο τμήματα- πίσω φωτιστικά σώ-
ματα, να φορτωθεί πιο αποτελεσματι-
κά. Προσθέστε στα παραπάνω στοιχεία
το ψηφιακό cockpit, το οποίο μπορεί να
λειτουργήσει είτε κατόπιν φωνητικών
εντολών (σίγουρα θυμάστε το περίφημο
“Hey Mercedes…”) είτε μέσω της οθό-
νης αφής από τα εύχρηστα menu, ενώ
η χρήση του συστήματος γίνεται και από
τους διακόπτες, που βρίσκονται στο τι-
μόνι, για μεγαλύτερη ευκολία. Σε κάθε
περίπτωση, το cockpit της A-Class δια-
θέτει την πιο ταιριαστή φιλοσοφία χρή-
σης για όλους τους χρήστες. Τέλος, αξί- πρόβλημα. Επιπλέον, χωρίς να χρεια-
ζει να αναφερθούμε και στα εξαιρετικά, Γερμανική στεί να μπει στο... παιχνίδι και ο κινη-
πινακίδα
φίνα υλικά και την αψεγάδιαστη ποιότη- κυκλοφορίας τήρας εσωτερικής καύσης, ο ηλεκτρο-
τα κατασκευής, στοιχεία που υπερβαί- με το “E” στο κινητήρας είναι ικανός να υποστηρίξει
νουν τα standard της μικρομεσαίας κα- τέλος: Δείχνει ακόμα και ελιγμούς προσπέρασης! Βέ-
τηγορίας. ότι αυτή η βαια, όποιος το επιθυμεί, μπορεί να κά-
A-Class είναι
ένα plug-
ΚΑΘ’ ΟΔΟΝ | Βάρος in υβριδικό νει την... επίθεσή του με το συνδυασμό
(κενό) 1.697 kg μοντέλο. ηλεκτροκινητήρα και κινητήρα εσωτε-
Το ίδιο ισχύει
ρικής καύσης (μπορεί να γίνει ανά πά-
Πάντως, η ώρα της... λάμψης της και για τις σα στιγμή με ένα kick down) και να ει-
A 250 e ξεκινά από τη στιγμή, που ο δύο θυρίδες σπράξει εξαιρετικά σπορτίφ επιδόσεις
«πλήρωσης
οδηγός πιέσει το διακόπτη εκκίνη- καυσίμου». από αυτήν τη Mercedes. Μεγάλη έκ-
σης λειτουργίας του κινητήρα στα δε- πληξη: Έπειτα από σχεδόν 70 χιλιόμε-
ξιά του τιμονιού. Όλα γίνονται χωρίς να τρα (η Mercedes-Benz υπόσχεται 78)
ακούγεται ο παραμικρός ήχος, κάτι με «παραδίδει η μπαταρία το πνεύμα» και
το οποίο έχουμε εντωμεταξύ εξοικει- ζητά εκ νέου ηλεκτρικό ρεύμα από την
ωθεί από τα διάφορα plug-in και ηλε- πρίζα. Αιτία είναι η αποτελεσματική δι-
κτροκίνητα μοντέλα, που έχουμε δοκι- αδικασία της ανάκτησης ενέργειας, δη-
μάσει. Οπωσδήποτε, η συγκεκριμένη λαδή η επιστροφή -ως κέρδος- ενέργει-
Mercedes συνδέει τις αρετές και των ας από το φρενάρισμα. Και όλ’ αυτά όχι
δύο προαναφερθέντων ειδών αυτοκι- σε ένα πάγκο δοκιμών, αλλά σε καθη-
νήτων. Η εκκίνηση από στάση γίνεται μερινές συνθήκες, στο δρόμο.
με πολύ δυναμισμό και αμιγώς ηλεκτρι- Τα υπόλοιπα στοιχεία για την A-Class
κά, με την ταχύτητα να φτάνει σε επίπε- είναι ήδη γνωστά. Οι μηχανικοί της
δο κίνησης σε αυτοκινητόδρομο χωρίς Mercedes-Benz κατάφεραν με μεγάλη
S
23 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΙΣΤΑ
#e-agora-themata-25-5-20.indd 23 24/5/2020 2:25:49