Page 27 - e-agora.autoagora.gr 25 Μαϊου 2020
P. 27
n ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ VW Golf TDI vs BMW 118d
Wolfsburg είναι για την ακρίβεια κατά μερι-
κές ημέρες νεώτερο. Πάντως, οι Βαυαροί το-
ποθέτησαν τη νέα Σειρά 1 στη μεγάλων δια-
στάσεων... μικρή πλατφόρμα τους, η οποία
αφορά σε προσθιοκίνητα μοντέλα, με κινητή-
ρα τοποθετημένο εγκάρσια, και είναι σε με-
γάλο βαθμό προχωρημένη σε σύγκριση με
την παλιά. Από την άλλη πλευρά, και στο Golf
έχει σημειωθεί μία... επανάσταση και, πιο συ- Λιγότερο συχνά πλέον το VW για συντήρηση
Η VW διεύρυνε τα χρονικά διαστήματα των service στο Golf
γκεκριμένα, στη χρήση των διάφορων συστη- VIII. Ο ιδιοκτήτης του, τώρα, χρειάζεται να επισκέπτεται
μάτων. Τα πάντα, λοιπόν, είναι ψηφιακά, οι το συνεργείο κάθε δύο χρόνια ή κάθε 30.000 km, όπως
διακόπτες είναι ελάχιστοι και, σε κάθε περί- ακριβώς κι αυτός του BMW.
πτωση, θα πρέπει να... μπει κανείς μέσα σε
αυτή τη νέα φιλοσοφία. Το σύστημα της φω-
νητικής κλήσης (“Hello Volkswagen”) θα
χρειαστεί σαφώς να υποστηρίξει το χρήστη,
έστω κι αν λειτουργεί κάπως πιο αργά σε σχέ-
ση με το αντίστοιχο της BMW ή δεν εφαρμό-
ζει τις υπαγορευόμενες εντολές των επιβα-
τών με την ακρίβεια που το κάνει το σύστημα Μικρή έχουν απαιτήσεις χώρου για τρία ή τέσσερα
της Σειράς 1. Το... ρεπερτόριο των εντολών έκπληξη: άτομα, επιλέξουν τελικά μια X1, αυτό θα γί-
είναι εκτεταμένο και στο Golf. Ωστόσο, το Χάρη στα νει εύκολα κατανοητό εξαιτίας των εσωτερι-
προβάδισμα στην αξιολόγηση του τομέα της πιο άμεσα κών διαστάσεων.
φρένα και
συνδεσιμότητας αξίζει να πάει στη BMW, την καλύτερη Ας περάσουμε στον τομέα της οδήγησης
επειδή το σύστημα πλοήγησής της λειτουργεί αίσθηση του και, αρχικά, στο κομμάτι των κιβωτίων ταχυ-
πιο γρήγορα όταν πρόκειται για καθοδήγηση συστήματος τήτων. Τόσο στην περίπτωση της Σειράς 1
διεύθυνσης,
διαδρομής, ενώ και η συνολική λειτουργία εί- το Golf όσο και σε αυτήν του Golf, τα αυτόματα κι-
ναι ευκολότερη με το περιστροφικό χειριστή- επικρατεί τη βώτια ταχυτήτων είναι «προτεινόμενα». Στην
ριο και την οθόνη αφής. Σειράς 1 στον 118d ο λόγος γίνεται για ένα αυτόματο κιβώ-
τομέα της
Πάντως, το Golf έχει παραμείνει πιστό σε δυναμικής τιο της Aisin, με οκτώ σχέσεις. Δεν είναι τόσο
ό,τι αφορά τις αναλογίες των εσωτερικών οδικής γρήγορο και σαφές όσο η φημισμένη πρότα-
χώρων του. Στην μπροστινή σειρά καθισμά- συμπερι- ση της ZF, που προορίζεται για κινητήρες το-
των δίνει άμεσα την αίσθηση του πιο ευάε- φοράς.
ρου. Στην πίσω, όμως, μπορούμε με άνεση
να αναφερθούμε στη διαφορά μιας ολόκλη-
ρης κατηγορίας. Πιο ειδικά, ο λόγος γίνεται
για την ευκολία πρόσβασης στο εσωτερικό,
το περιθώριο χώρου για τα πόδια και το κεφά-
λι, καθώς και την άνεση του καθήμενου επι-
βάτη στην πίσω σειρά θέσεων. Με άλλα λό-
S για, αν οι ενδιαφερόμενοι για τη Σειρά 1, που S
27 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΙΣΤΑ
#e-agora-themata-25-5-20.indd 27 24/5/2020 2:30:06