Page 28 - e-agora.autoagora.gr 25 Μαϊου 2020
P. 28

n ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ VW Golf TDI vs BMW 118d

























                                 ποθετημένους κατά το διαμήκη άξονα, αλλά
                                 βρίσκεται πάρα πολύ κοντά σε αίσθηση! Από
                                 την πλευρά του, το Golf παραμένει στο DSG
                                 των επτά σχέσεων. Το κιβώτιο άμεσης μετά-
                                 δοσης απέσπασε από εμάς το «άριστα» στον

                                 τομέα του, καθώς σε συνδυασμό με ένα ρο-
                                 πάτο diesel κινητήρα, όπως αυτός του Golf,   Λίγο περισσότερος χώρος στο Golf
                     Ο diesel    ανταποκρινόταν στην πλειονότητα των περι-
                   κινητήρας                                                  Σχεδόν ίδιου όγκου, αλλά με μερικά
                    της BMW      πτώσεων με αμεσότητα και δυναμισμό, ειδι-    λίτρα παραπάνω ο χώρος αποσκευών
                   είναι πολύ    κά κατά τις εκκινήσεις από στάση. Αλλά στην   του Golf του δίνει ένα μικρό προβάδισμα.
                 καλά ηχομο-     πρώτη  δοκιμή  του  μοντέλου  με  βενζινοκι-  Πιο συγκεκριμένα, στη Σειρά 1 (επάνω)
                    νωμένος.                                                  χωρούν 0,1 dm3 λιγότερα...
                     Ταιριάζει   νητήρα και γεννήτρια εκκίνησης, το κιβώτιο   την αιτία που η σπίθα της οδηγικής απόλαυ-
                   πολύ καλά     λειτούργησε πολύ ξεκάθαρα. Ο diesel κινη-    σης περνά στον οδηγό. Γνωρίζουμε τα μηχα-
                   με το φίνο    τήρας χωρίς το σύστημα των 48 Volt δεν τα
                   εσωτερικό,    καταφέρνει χειρότερα. Εκκινώντας από στά-    νικά σύνολα από τις συχνές δοκιμές, αλλά
                  το οποίο σε                                                 τα δοκιμάσαμε κυρίως στα πολύ βαρύτερα...
                    σύγκριση     ση (κατά τη λειτουργία του stop & start), στην   συγγενή SUV της Σειράς 1 και του Golf. Τότε-
                  με του Golf    ανωφέρεια της εξόδου ενός υπόγειου χώρου
                     διαθέτει    στάθμευσης, η γρήγορη αλλαγή από εμπρός      είχαμε σημειώσει πως είναι απλώς εντάξει,
                   κατά πολύ                                                  αλλά τώρα με τα μικρομεσαία μοντέλα μας
                    καλύτερη     προς τα πίσω (από “D” σε “R”) γινόταν με ευ-  φαίνονται ακόμα καλύτερα!
                     ποιότητα    κολία και αισθητά. Και στη συνέχεια οι κινη-
                 κατασκευής.     τήρες! Είναι σε μεγάλο βαθμό υπεύθυνοι για     Περίπου 350 Nm ροπής ωθούν τα αυτοκί-
                                                                              νητα με δύναμη και χωρίς υστέρηση ανεξαρ-
                                                                              τήτως φορτίου. Το Golf είναι κατά μερικά δέ-

                                                                              κατα του δευτερολέπτου πιο γρήγορο, αν και
                                                                              ουσιαστικά δεν πρόκειται για κάτι το αξιόλο-
                                                                              γο. Την ίδια στιγμή, το μικρομεσαίο VW κα-
                                                                              ταναλώνει μισό λίτρο λιγότερο ανά 100 km
                                                                              από την αντίστοιχης κατηγορίας BMW και, τε-
                                                                              λικά, με 5,2 λίτρα ξεπερνά ελαφρώς την ερ-
                                                                              γοστασιακή τιμή της μέσης κατανάλωσής του,
                                                                              αναγκάζοντάς  μας  να  του  αποδώσουμε  τα  S


                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΙΣΤΑ 28




          #e-agora-themata-25-5-20.indd   28                                                                      24/5/2020   2:33:34
   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33