Page 29 - e-agora.autoagora.gr 25 Μαϊου 2020
P. 29

n ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ VW Golf TDI vs BMW 118d


                                                                              ΚΑΤΑΤΑΞΗ


                                                                                1. VW Golf 2.0 TDI Το Golf υστερεί τελικά,
                                                                              από πλευράς βαθμολογίας, μόνο σε ό,τι αφο-
                                                                              ρά το infotaiment. Σε όλους τους υπόλοιπους
                                                                              τομείς το μικρομεσαίο VW είναι αυτό που δί-
                                                                              νει το ρυθμό.
                                                                                2. BMW 118d Το βαυαρικό μοντέλο πεί-
                                                                              θει με τα τέλεια στη χρήση συστήματά του, το
                                                                              υψηλό επίπεδο ποιότητας και το φίνο κινητή-

                                                                              ρα του. Ωστόσο, είναι ακριβό και υστερεί σε
                                                                              παροχή χώρων.
               εύσημα! Ωστόσο, επειδή το σύνολο κινητή-
               ρα-κιβωτίου της BMW προσφέρει παρόμοια                         SUPER ΝΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟ GOLF
               υψηλό επίπεδο, ο κινητήρας του είναι ακου-                       Το νέο Golf δεν κατακτά μόνο τη νίκη σε
               στικά πιο συγκρατημένος και το αυτόματο κι-                    αυτήν  τη  σύγκριση,  αλλά  και  τη  σφραγίδα
               βώτιο αλλάζει πιο φίνα, κερδίζει έτσι, έστω                    των δοκιμών του AUTO BILD. Κρίμα για την

               και για λίγο, το συγκεκριμένο κεφάλαιο.                        BMW, επειδή με τη βαθμολογία της θα μπο-
                 Τα αυτοκίνητα της δοκιμής μας εξοπλίζο-                      ρούσε να έχει κατακτήσει κι αυτή την εν λό-
               νται με ρυθμιζόμενη ανάρτηση. Το επίπεδο     Ο TDI             γω διάκριση, αν δεν είχε αντίπαλο το Golf.
               της άνεσης που παρέχουν και τα δύο είναι     κινητήρας         Τη σφραγίδα παίρνουν μόνο τα αυτοκίνητα,
               από τα υψηλότερα σε αυτήν την κατηγορία.     κατανάλωσε        που α) επικρατούν των άλλων στο συγκριτι-
               Στην BMW, προφανώς, οι αρμόδιοι συνέχι-      στο πλαίσιο       κό test και β) συγκεντρώνουν τουλάχιστον το
                                                            της δοκιμής
               σαν τις προσαρμογές, καθώς η Σειρά 1, που    μας μισό λίτρό    95% των βαθμών του καλύτερου μοντέλου
               ήδη  κυκλοφορούσε  απαλά,  αποδεικνύεται     λιγότερο σε       της προηγούμενης χρονιάς. Για την ακρίβεια,
               ακόμα πιο χαλαρή και στις μικρές... κακουχί-  σχέση με το      αυτό σημαίνει πως τα mini αυτοκίνητα πρέπει
                                                            μηχανικό
               ες της καθημερινότητας σε σχέση με το Golf.   σύνολο           να έχουν τουλάχιστον 480 βαθμούς, τα μικρά

               Με τη σειρά του, στις πιο έντονες ανωμαλίες   της BMW.         510, τα μικρομεσαία και κάποια αυτοκίνητα
               αυτό διατηρεί περισσότερο την καλή συμπε-    Περιορισμένο      της μεσαίας κατηγορίας 530, της «μεγαλο-
                                                            στα
               ριφορά.  Στην  περίπτωση  του  μοντέλου  της   απαραίτητα      μεσαίας» και της μεγάλης κατηγορίας 580, τα
               BMW το χέρι του ενδιαφερόμενου αγοραστή      σε μεγάλο         μικρά και μεσαία SUV 530 και τα μεγάλα και
               θα φτάσει πιο βαθειά στην τσέπη σε σχέση με   βαθμό: το        πολυτελή SUV συνολικά 580 βαθμούς, για να
               αυτόν του VW. Για παράδειγμα, το εκλεπτυ-    cockpit του       πάρουν τη σφραγίδα.
                                                            νέου Golf.
               σμένο  DSG  κιβώτιο  διατίθεται  standard  με

               το Golf, ενώ στη Σειρά 1 το αυτόματο κιβώτιο
               στοιχίζει (στη Γερμανία) επιπλέον 2.100 ευ-
               ρώ. Συνολικά, το βαυαρικό μοντέλο υστερεί
               εν τέλει συνολικά στον τομέα του κόστους.
               Όπως προαναφέρθηκε, και οι δύο προτάσεις
               είναι απολαυστικές στην οδήγηση, αλλά στο
               τέλος μόνο ένα... γκρίζο μοντέλο κερδίζει - κι

  S            αυτό ονομάζεται “Golf”. v                                                                                  S

                                                   29 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata-25-5-20.indd   29                                                                      24/5/2020   2:43:28
   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34