Page 25 - e-agora.autoagora.gr 1 Ιουνίου 2020
P. 25

n ΠΡΩΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Νέο Golf GTI



               νε με τη συνοδεία του υπεύθυνου της VW
               σε θέματα δυναμικής οδικής συμπεριφο-
               ράς, Karsten Schebsdat. Από το κείμενο,
               που ακολουθεί, θα διαβάσετε παρακάτω
               τις πρώτες εντυπώσεις μας από την οδική
               συμπεριφορά του Golf GTI και θα ενημε-
               ρωθείτε για πληροφορίες, σχετικές με την
               εξέλιξη του γερμανικού μοντέλου.
                 Πάντως,  η  δική  μας  ιστορία  είναι  και-

               νούργια. Στα μέσα της δεκαετίας του 1990
               ο Karsten Schebsdat εξέλιξε την ανάρτη-
               ση του πρώτου Ford Focus. Στην πίστα δο-
               κιμών στο Lommel του Βελγίου κατάφερε
               έναν τόσο καλό συμβιβασμό μεταξύ σπορ-
               τίφ οδικής συμπεριφοράς και άνεσης, που
               ο Schebsdat εξακολουθεί να λέει με υπε-         Γιατί ένα GTI   Οδηγώντας
               ρηφάνεια ότι το Focus ήταν ο λόγος για τον         συμπερι-
                                                                   φέρεται
               οποίο το Golf V (5ης γενιάς) απέκτησε πί-        όπως ένα...     Όλα  αυτά  στο  πίσω  μέρος  του  κεφα-
               σω άξονα πολλαπλών συνδέσμων. Μερι-              GTI; Επειδή   λιού  μάς  βοηθούν  στο  κάθισμα  του  συ-
               κές επαγγελματικές θέσεις (όπως, μεταξύ        ο υπεύθυνος     νοδηγού του νέου Golf GTI. Βρισκόμαστε
               άλλων, στην Porsche ως τεχνικός διαχειρι-       εξέλιξης της  στην  πίστα  δοκιμών  της  περιοχής  Ehra-
                                                                 δυναμικής
               στής της 997 GT2) τον οδηγούν αργότερα        οδικής συμπε-    Lessien, η οποία ακούγεται μάλλον εξωτι-
               σε σύμβαση με τον όμιλο VW. Ως «επικε-             ριφοράς,    κή μπροστά σε ένα μικρό καφέ στο Heide
               φαλής του τομέα δυναμικής οδήγησης, του             Karsten  κοντά  στο  Wolfsburg.  Εκεί,  λοιπόν,  όλα
                                                                Schebsdat,
               συστήματος  διεύθυνσης  και  του  ελέγχου     τη συντονίζει.   τα νέα αυτοκίνητα του ομίλου VW δέχο-
               του», κάνει ό, τι έκανε από τότε που φοι-     Δεν είναι ποτέ   νται τις τελευταίες πινελιές προτού κυκλο-
               τούσε  στο  τεχνολογικό  πανεπιστήμιο  του      θυμωμένος,     φορήσουν στους δρόμους αυτού του κό-

               Braunschweig: Φροντίζει έτσι, ώστε τα αυ-      μόνο αρκετά  σμου. Κάποιες Bugatti περνούν από κοντά
                                                                 σπορτίφ...
               τοκίνητά του να έχουν την καλύτερη δυνα-                       μας βροντώντας, όπως και μερικά Skoda,
               τή οδική συμπεριφορά, δηλαδή πιο ακρι-                         Cupra και Audi του αύριο. Και του... με-
               βής και πιο σπορτίφ.                                           θαύριο.
                                                                                Η πίστα θα κλείσει για μας ακριβώς στις
                                                            Όπως το Golf,     13:30, τότε που είναι η σειρά του Karsten.
                                                            απλά πιο
                                                            σπορτίφ: μικρό    Επομένως, και η δική μας. Το δεξί πεντάλ
                                                            δερμάτινο         βυθίζεται στο πάτωμα και στην οβάλ δια-
                                                            τιμόνι,           δρομή  υψηλής  ταχύτητας  βλέπουμε  στο
                                                            επανασχε-
                                                            διασμένο          ταχύμετρο  τις  παρακάτω  ενδείξεις:  200,
                                                            ψηφιακό           230,  240,  250  km/h.  Το  νέο  GTI  επιτα-
                                                            ταχύμετρο         χύνει αβίαστα μέχρι την τελική ταχύτητα,
                                                            και κεντρικά
                                                            τοποθετημένο      που συγκρίνεται ακόμα και με αυτές αρ-
                                                            στροφόμετρο.      κετά μεγάλων BMW, Audi και Mercedes.
  S                                                                                                                      S

                                                   25 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata-01-6-20.indd   25                                                                      30/5/2020   5:58:57 μμ
   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30