Page 26 - e-agora.autoagora.gr 1 Ιουνίου 2020
P. 26

n ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ VW Golf TDI vs BMW 118d



                   Με 300        Ό,τι  ακολουθεί,  δεν  προτείνουμε  να  το  «εσωτερική»). Το GTI κάνει ξανά τα πά-
                   PS, απλού     μιμηθείτε.  Ό  έμπειρος  υπεύθυνος  εξέ- ντα όπως θα έπρεπε; Σωστά, δε συμβαί-
                   τύπου         λιξης  δυναμικής  οδικής  συμπεριφοράς,  νει τίποτα... περίεργο. «Θέλαμε να φτιά-

                ελαστικά και     Schebsdat, περιστρέφει με μαεστρία το τι- ξουμε  ένα  προβλέψιμο  αυτοκίνητο,  το
                κίνηση στους     μόνι και το VW βρίσκεται από την άκρα δε- οποίο δεν εκπλήσσει ποτέ τον οδηγό δυ-
                                 ξιά λωρίδα προς την αριστερή των συνο- σάρεστα. Εκτός, βέβαια, από το τι μπορεί
                μπροστινούς      λικά τεσσάρων. Με 250! Και το GTI; Δεν  να κάνει», λέει ο Schebsdat. Απολύτως

                τροχούς,         επηρεάζεται. Δεν παρουσιάζει κλίσεις ως  σωστά. Δε μας εκπλήσσει, λοιπόν, πόσο
                αυτό το Golf     προς κανέναν από τους δύο άξονές του,  ήρεμο είναι ένα τέτοιο GTI όταν στρίβου-
                σταματά τα       τίποτα.                                      με μέσα στην περιοχή 9 της πίστας. Αυ-

                αστεία. Το                                                    τή παραπέμπει σε μια μέτριας ποιότητας
                συγκεκριμένο     Ουδέτερο και προβλέψιμο                      επαρχιακή οδό, με κλειστές στροφές, με

                GTI TCR            Η επόμενη άσκηση θα σας βοηθήσει να        κομμάτια παγετού, αλλά και πολλών ει-
                φτάνει τα 295    γνωρίζετε ότι ο Schebsdat είναι παντρε-      δών κακοτεχνίες - μπορείτε να παρατη-
                                                                              ρήσετε πόσο ανισόπεδος είναι ο δρόμος
                km/h...          μένος και έχει δύο παιδιά. Ένα τέτοιο άτο-
                                 μο σίγουρα θα θέλει να γυρίσει στο σπίτι     μόνο από το ελαφρύ τρίξιμο στον πίνα-
                                 του το βράδυ. Επομένως, όλα πρέπει να        κα οργάνων του πρωτοτύπου GTI. Ακόμα
                                 είναι εντάξει όταν προσπαθεί να κάνει το     και στις πιο κλειστές στροφές, το VW δεν
                                 πίσω μέρος του αυτοκινήτου να γλιστράει      υποστρέφει, «κάτι που δε θα ήταν σπορ-
                                 σε μια στροφή με ταχύτητα πολύ μεγαλύ-       τίφ», συμπληρώνει ο Schebsdat. Όλα αυ-
                                 τερη των 230 km/h (οδηγώντας και στην        τά έχουν επιτευχθεί με τη βοήθεια της νέ-

               Θα το παρατη-
                    ρούσατε;
                   Το νέο GTI
                 έχει τον ίδιο
                πίσω προφυ-
                  λακτήρα με
                 όλα τα άλλα
                   Golf, απλά
                      μόνο το
               μαύρο ένθετο
               και η εξάτμιση
                  διαφέρουν.




















                                                                                                                         S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 26




          #e-agora-themata-01-6-20.indd   26                                                                      30/5/2020   6:00:15 μμ
   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31