Page 28 - e-agora.autoagora.gr 1 Ιουνίου 2020
P. 28

n ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ VW Golf TDI vs BMW 118d



                       Λεπτές
                  διαφορές: η
               κόκκινη γρίλια
                     ψυγείου,
                    η συνεχής
                       λωρίδα
                  φώτων, που
                  είναι οπτικά
                   εκτεταμένη
                   καθ’ όλο το
                   πλάτος του
                  αυτοκινήτου
                  και τα φώτα
                ομίχλης πέντε
                      σημείων
                       χαμηλά
                διακρίνουν το
               νέο GTI από τα
               υπόλοιπα Golf.


                                  ας ηλεκτρονικής πλατφόρμας του GTI, η  το GTI, που... έτριζε στην προσπάθειά του
                                  οποία επιτρέπει την επικοινωνία σε πραγ- να  κρυώσει,  μετά  από  την  καυτή  βόλτα
                                  ματικό χρόνο. Στο GTI νούμερο επτά, όλα  μας στην πίστα, σκεφτήκαμε ότι η Ford θα
                                  τα συστήματα που επηρεάζουν τη διαμή- πρέπει να σκεφτεί πολλές φορές ξανά αν

                                  κη  και  πλευρική  δυναμική  δε  λειτουρ- θα κατασκευάσει τελικά μια έκδοση “RS”
                                  γούσαν  μαζί  με  τον  ιδανικότερο  τρόπο.  του σημερινού Focus. Βέβαια, κάτι τέτοιο
                                  Δηλαδή το ESP, το ηλεκτρονικό μπλοκέ  στο  πρόσφατο  παρελθόν  απορρίφθηκε.
                                  διαφορικό XDS και τα προσαρμοζόμενα  Αν το έκαναν εξαιτίας του νέου GTI, ο κύ-
                                  αμορτισέρ.                                  κλος της ιστορίας θα έκλεινε.
                                   Τώρα  τα  πάντα  επικοινωνούν  μεταξύ
                                  τους με έναν κεντρικό ρυθμιστή δυναμι-      VW GOLF 8 GTI

                                  κής οδήγησης, πολύ πιο γρήγορα. Τόσο           Κινητήρας .......... Τετρακύλινδρος, turbo, εμπρός εγκάρσια
                                                                                 Κυβισμός ........................................................ 1.984 cm3
                                  γρήγορα  που  ο  οδηγός  δεν  αισθάνεται       Ισχύς .................................................................... 245 PS
                                  καν  τις  μικρές,  διορθωτικές  παρεμβά-       Μεγ. ροπή ............................................................ 370 Nm
                                                                                 Μετάδοση/κιβώτιο ...............στους μπροστινούς τροχούς/
                                  σεις. Και έτσι, ο Schebsdat «καθαρίζει»   .........................χειροκίνητο 6 σχέσεων (ή αυτόματο DSG/7)
                                  την πίστα στροφή με στροφή, στρίβει, πι-       Τιμή (Γερμανία) ..............................περίπου 34.000 ευρώ
                                  έζει  το  δεξί  πεντάλ  (είναι  εντυπωσια-
                                  κό  πόσο  σκληροπυρηνικό  ακούγεται  το  Συμπέρασμα

                                  νέο GTI), ενώ χάρη στο ηλεκτρομηχανικά        Το νέο GTI είναι εξαιρετικά γρήγορο, εκ-
                                  ελεγχόμενο, προοδευτικό τιμόνι, έχει πά-    πληκτικά  ουδέτερο  και  προβλέψιμο.  Και
                                  ντα τη ζητούμενη πληροφόρηση και πλή-       όμως δεν είναι τελειοποιημένο σε σημείο
                                  ρη έλεγχο (όπως λέει κι ο Schebstadt και    να το βαριέσαι. Τώρα θέλουμε μόνο ένα

                                  εμείς,  από  το  κάθισμα  του  συνοδηγού,   πράγμα: να το οδηγήσουμε μόνοι μας. Το
                                  τον πιστεύουμε).
                                   Όταν στο τέλος βρεθήκαμε μπροστά από       καλοκαίρι φτάνει και ανυπομονούμε! v


                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 28




          #e-agora-themata-01-6-20.indd   28                                                                      30/5/2020   6:00:47 μμ
   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33