Page 45 - e-agora.autoagora.gr 15 Ιουνίου 2020
P. 45
n ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ n ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ
εκδοχές, ο PureTech διακρίνεται για την
αμεσότητά του και το θετικό τράβηγμα σε
όλο το φάσμα περιστροφής του, ενώ αν
και 3κύλινδρος παρουσιάζει ιδιαίτερα χα-
μηλά επίπεδα παραγόμενου θορύβου και
απουσία κραδασμών. Τέλος, η κατανάλω-
ση παραμένει σε εξαιρετικά επίπεδα για
αυτά που προσφέρει παραμένοντας κοντά
στα 7λτ./100χλμ.
Οδηγώντας: Εύχρηστο στη
γνωρίσαμε και στο C4 Cactus: Tα χερού- καθημερινότητα
λια βαλίτσας αντί των συμβατικών χειρο- Tο μπρίο και η σβελτάδα έχουν κάνει
λαβών στις πόρτες και τα φαρδιά και άνετα Όπως και ακόμη πιο ευχάριστη την οδήγηση του C3,
καθίσματα. Ποιοτικά, το εσωτερικό χαρα- στις άλλες χωρίς θυσίες στην άνεση και την πολύ κα-
κτηρίζεται από το καλό φινίρισμα και την του εκδοχές, λή ποιότητα κύλισης ή την ευχρηστία στην
συναρμογή, αλλά τα πλαστικά υστερούν ο PureTech καθημερινότητα και την ευελιξία. Έτσι
ελαφρώς έναντι του συνεχώς αυξανόμε- διακρίνεται για στην πράξη, αφήνει ευχάριστη γεύση και
την αμεσότητά
νου ανταγωνισμού. Τέλος, η ευρυχωρία του και το θετικό σε εκτός πόλης διαδρομές, με την ανάρ-
αποτελεί ένα ακόμη ατού της καμπίνας, τράβηγμα σε τηση να μην επιτρέπει την εμφάνιση με-
αφού μπορεί να φιλοξενήσει με άνεση 4 όλο το φάσμα γάλων κλίσεων στις στροφές, ενώ ο πίσω
ενήλικες, ενώ ο χώρος αποσκευών των περιστροφής ημιάκαμπτος άξονας έχει «δέσει» αρμονι-
300 λτ. είναι από τους μεγαλύτερους στην του, ενώ αν κά με το πλαίσιο, αποτρέποντας την εμφά-
κατηγορία. και 3κύλινδρος νιση νευρικών αναπηδήσεων. Ακόμη και
παρουσιάζει
Κινητήρας: Και πάει και δεν ιδιαίτερα υπό πίεση λοιπόν, το C3 στρίβει ουδέτε-
ρα και δεν «αγχώνει» τον οδηγό του, προ-
χαμηλά επίπεδα
καίει παραγόμενου σφέροντάς του και πολύ καλή αίσθηση μέ-
Ο υπερτροφοδοτούμενος άμεσου ψεκα- θορύβου σω του συστήματος διεύθυνσης, ενώ τα
και απουσία
σμού PureTech κινητήρας των 1,2 λίτρων κραδασμών. φρένα στέκονται πάντα στο ύψος των πε-
που εφοδιάζει την συγκεκριμένη έκδοση ριστάσεων.
του νέου Citroen C3, αποδίδει 110 ίππους
και διατηρεί την απόλυτη ισορροπία ανά-
μεσα σε επιδόσεις και κατανάλωση. Στην
πράξη το μοτέρ αυτό τρομερά εύκολα και
άνετα το ελαφρύ αμάξωμα του C3 με την
σφιχτή κλιμάκωση του 6τάχυτου κιβωτί-
ου να εξυπηρετεί τόσο σε αστικές όσο και
επαρχιακές συνθήκες, προσφέροντάς του
θετικό τράβηγμα και ζωντάνια από τις χα-
μηλές στροφές. Όπως και στις άλλες του
S S
45 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata-15-6-20.indd 45 13/6/2020 2:36:04 πμ