Page 43 - e-agora.autoagora.gr 15 Ιουνίου 2020
P. 43
n ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ n ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ
λινδρο μπλοκ καθώς η λειτουργία είναι
ήρεμη και απαλλαγμένη από δονήσεις.
Η δύναμη απλώνεται και γεμίζει ωραία
όλο το φάσμα του στροφόμετρου. Ξεκι-
νά δυναμικά από τις χαμηλές στροφές,
έχει πολύ πλούσιες, σχεδόν εκρηκτικές
για το μέγεθός του, μεσαίες και διατη-
ρεί μπόλικο ενδιαφέρον και στις υψη-
λές. Οι επιδόσεις φέρνουν με αξιώσεις
το Micra σε ένα κομμάτι της κατηγορίας
όπου πριν δεν μπορούσε να παίξει, εκεί
ναι τόσο μεγάλη η αναβάθμιση, που η κοντά στους 120 ίππους δηλαδή. Μόνο
παρουσία των σκληρών πλαστικών στο η σχετικά μακριά 6η κόβει λίγο τις ορέ-
επάνω μέρος της πόρτας και στο κά- Μόλις το ξεις και σκιάζει κάπως τη «μεγάλη» ρε-
λυμμα του πίνακα οργάνων, περούν αντικρίσεις, το πρίζ 80-120 με την τελευταία σχέση. Η
απαρατήρητα. Ανάμεσα στο κοντέρ και μάτι «κολλάει» κατανάλωση πάντως βγαίνει ευνοημέ-
στο στροφόμετρο έχει ενσωματωθεί μία απευθείας πάνω νη κι έτσι αφήνεσαι σε ένα σβέλτο ρυθ-
μικρή οθόνη που παρέχει στον οδηγό στο αρκετά μό χωρίς τύψεις αθώς δεν ξεπερνά τα
έντονο νεύρο
όλες τις απαραίτητες πληροφορίες του που ξεκινά 6.6 λτ./100χλμ.
οχήματος, ενώ η 7ιντσών έγχρωμη οθό- από τα εμπρός Οδική συμπεριφορά: Αί-
νη στο κέντρο του ταμπλό τραβάει τα φανάρια και με
βλέμματα. Παρέχει όλες τις δυνατότη- ένα πέρασμα σθηση μεγαλύτερου αυτο-
τες σύνδεσης με κινητά τηλέφωνα και από την πόρτα κινήτου
είναι πραγματικά εύχρηστη. Ξεχωριστή του οδηγού,
«νότα» το ηχοσύστημα Bose Personal, καταλήγει στα Το νέο Nissan Micra, είναι ένα πλή-
πίσω φωτιστικά
με τα δύο έξτρα ηχεία στο προσκέφαλο σώματα. ρες ισορροπημένο αυτοκίνητο που έχει
του οδηγού, που πλημμυρίζουν τον χώ- σχεδιαστεί για να προσφέρει τόσο επι-
ρο με κινηματογραφικό ήχο. δόσεις όσο και χαμηλό κόστος λειτουρ-
γίας. Η κάπως σφικτή ανάρτηση θα σας
Κινητήρας-επιδόσεις: Δυ- επιτρέψει να το πιέσετε αρκετά χωρίς
νατός και γεμάτος από χα- να αγχωθείτε, ενώ οι 17άρες ζάντες
του ταιριάζουν γάντι. Παραμένει ήσυ-
μηλά ο νέος 1.000άρης χο μέχρι ψηλά, το τιμόνι διαθέτει εξαι-
Πλέον κοιτάει τον ανταγωνισμό στα ρετική πληροφόρηση, ενώ θα εκτιμήσε-
ίσια και χωρίς φόβο. Ο 1.0 DiG-T κινητή- τε τις ουδέτερες αντιδράσεις του, τόσο
ρας χρησιμοποιείται για πρώτη φορά σε εντός όσο και εκτός πόλης. Η ζωντάνια
μοντέλο της ένωσης Renault-Nissan- που σου βγάζει ο κινητήρας, είναι φα-
Mitsubishi και εμείς εξετάζουμε την νερός από τα πρώτα μέτρα, ενώ μετά
έκδοση με τους 117 ίππους. Στην πρά- από περίπου 15 λεπτά οδήγησης, νιώ-
ξη, ο οδηγός θα δυσκολευτεί κατ αρχάς θεις σαν να το είχες δικό σου χρόνια
S να αντιληφθεί ότι πρόκειται για τρικύ- ολόκληρα. S
43 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata-15-6-20.indd 43 13/6/2020 2:36:03 πμ