Page 43 - e-agora.autoagora.gr 15 Ιουνίου 2020
P. 43

n ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ                                          n ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ



                                                                              λινδρο μπλοκ καθώς η λειτουργία είναι
                                                                              ήρεμη και απαλλαγμένη από δονήσεις.
                                                                              Η δύναμη απλώνεται και γεμίζει ωραία
                                                                              όλο το φάσμα του στροφόμετρου. Ξεκι-
                                                                              νά δυναμικά από τις χαμηλές στροφές,
                                                                              έχει πολύ πλούσιες, σχεδόν εκρηκτικές
                                                                              για το μέγεθός του, μεσαίες και διατη-
                                                                              ρεί  μπόλικο  ενδιαφέρον  και  στις  υψη-
                                                                              λές. Οι επιδόσεις φέρνουν με αξιώσεις

                                                                              το Micra σε ένα κομμάτι της κατηγορίας
                                                                              όπου πριν δεν μπορούσε να παίξει, εκεί
               ναι τόσο μεγάλη η αναβάθμιση, που η                            κοντά στους 120 ίππους δηλαδή. Μόνο
               παρουσία των σκληρών πλαστικών στο                             η σχετικά μακριά 6η κόβει λίγο τις ορέ-

               επάνω  μέρος  της  πόρτας  και  στο  κά-      Μόλις το         ξεις και σκιάζει κάπως τη «μεγάλη» ρε-
               λυμμα  του  πίνακα  οργάνων,  περούν          αντικρίσεις, το   πρίζ 80-120 με την τελευταία σχέση. Η
               απαρατήρητα. Ανάμεσα στο κοντέρ και           μάτι «κολλάει»   κατανάλωση  πάντως  βγαίνει  ευνοημέ-
               στο στροφόμετρο έχει ενσωματωθεί μία          απευθείας πάνω   νη κι έτσι αφήνεσαι σε ένα σβέλτο ρυθ-
               μικρή  οθόνη  που  παρέχει  στον  οδηγό       στο αρκετά       μό χωρίς τύψεις αθώς δεν ξεπερνά τα
                                                             έντονο νεύρο
               όλες τις απαραίτητες πληροφορίες του          που ξεκινά       6.6 λτ./100χλμ.
               οχήματος, ενώ η 7ιντσών έγχρωμη οθό-          από τα εμπρός    Οδική συμπεριφορά: Αί-
               νη  στο  κέντρο  του  ταμπλό  τραβάει  τα     φανάρια και με
               βλέμματα. Παρέχει όλες τις δυνατότη-          ένα πέρασμα      σθηση μεγαλύτερου αυτο-
               τες σύνδεσης με κινητά τηλέφωνα και           από την πόρτα    κινήτου

               είναι πραγματικά εύχρηστη. Ξεχωριστή          του οδηγού,
               «νότα» το ηχοσύστημα Bose Personal,           καταλήγει στα      Το νέο Nissan Micra, είναι ένα πλή-
                                                             πίσω φωτιστικά
               με τα δύο έξτρα ηχεία στο προσκέφαλο          σώματα.          ρες ισορροπημένο αυτοκίνητο που έχει
               του οδηγού, που πλημμυρίζουν τον χώ-                           σχεδιαστεί για να προσφέρει τόσο επι-
               ρο με κινηματογραφικό ήχο.                                     δόσεις όσο και χαμηλό κόστος λειτουρ-
                                                                              γίας. Η κάπως σφικτή ανάρτηση θα σας
               Κινητήρας-επιδόσεις: Δυ-                                       επιτρέψει  να  το  πιέσετε  αρκετά  χωρίς

               νατός και γεμάτος από χα-                                      να  αγχωθείτε,  ενώ  οι  17άρες  ζάντες
                                                                              του  ταιριάζουν  γάντι.  Παραμένει  ήσυ-
               μηλά ο νέος 1.000άρης                                          χο μέχρι ψηλά, το τιμόνι διαθέτει εξαι-

                 Πλέον  κοιτάει  τον  ανταγωνισμό  στα                        ρετική πληροφόρηση, ενώ θα εκτιμήσε-
               ίσια και χωρίς φόβο. Ο 1.0 DiG-T κινητή-                       τε τις ουδέτερες αντιδράσεις του, τόσο

               ρας χρησιμοποιείται για πρώτη φορά σε                          εντός όσο και εκτός πόλης. Η ζωντάνια
               μοντέλο  της  ένωσης  Renault-Nissan-                          που σου βγάζει ο κινητήρας, είναι φα-
               Mitsubishi  και  εμείς  εξετάζουμε  την                        νερός από τα πρώτα  μέτρα, ενώ μετά
               έκδοση με τους 117 ίππους. Στην πρά-                           από περίπου 15 λεπτά οδήγησης, νιώ-
               ξη, ο οδηγός θα δυσκολευτεί κατ αρχάς                          θεις  σαν  να  το  είχες  δικό  σου  χρόνια

  S            να  αντιληφθεί  ότι  πρόκειται  για  τρικύ-                    ολόκληρα.                                  S

                                                   43 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata-15-6-20.indd   43                                                                      13/6/2020   2:36:03 πμ
   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47   48