Page 38 - e-agora.autoagora.gr 15 Ιουνίου 2020
P. 38

n ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΔΟΚΙΜΗ
                                     Ford Puma vs. Opel Crossland X vs. Nissan Juke vs.
                                                Hyundai Kona vs. Peugeot 2008

                                                                                                         ΤΟ ΥΨΗΛΗΣ
                                                                                                         ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
                                                                                                           Καλή η ποι-
                                                                                                         ότητα κατα-
                                                                                                         σκευής, ακρι-
                                                                                                         βές το κιβώτιο
                                                                                                         ταχυτήτων.
                                                                                                         Περιορισμέ-

                                                                                                         νος ο χώρος

               ποσοστό 100% πάνω στην άσφαλτο. Βέβαια,  του Peugeot. Η αρμονική εντύπωση ολοκλη-         για το κεφά-
               τις μικρές ανωμαλίες του δρόμου δεν τις αντι- ρώνεται από το καλό επίπεδο κατασκευής. Η   λι όσων κάθο-
               μετωπίζει με την ίδια μαεστρία, εξαιτίας των  γραμμή της οροφής, που είναι καθοδική στο   νται πίσω, αλ-
               μεγάλων τροχών των 18 ιντσών, ωστόσο σε  πίσω μέρος «κοστίζει» έστω και λίγη ελευθε-      λά μεγάλος ο
               σχέση με τα Nissan Juke και Hyundai Kona  ρία χώρου για το κεφάλι όσων κάθονται στην      χώρος απο-
               τα καταφέρνει καλύτερα, όντας κατά πολύ λι- πίσω σειρά θέσεων, αλλά ευτυχώς καθόλου       σκευών.
               γότερο ενοχλητικό. Επίσης, δεν μπορέσαμε  όγκο από το χώρο αποσκευών: Με την πλά-
               να αποκαλύψουμε αδυναμίες ούτε στη χρή- τη των καθισμάτων της πίσω σειράς θέσεων
               ση των διάφορων συστημάτων στο εσωτερι- στην αρχική θέση τους, κανένα άλλο μοντέ-
               κό, καθώς η ψηφιακή οθόνη μπερδεύει το  λο της δοκιμής μας δεν είναι ικανό να χωρέ-

               χρήστη απλώς λιγότερο σε σχέση με αυτήν  σει περισσότερες ή μεγαλύτερες αποσκευές!

               ΚΑΤΑΤΑΞΗ:


                  1.                                   2.                                  3.







                    Ford Puma Αν και πολύ            Peugeot 2008 Χάρη στην παροχή           Opel Crossland X Χάρη,
                φρέσκο, δείχνει κιόλας αρκετά         άνεσης υψηλού επιπέδου, είναι          κυρίως, στο ευμετάβλητο
                 ώριμο. Ωστόσο, ο νικητής της         ο νικητής στην αξιολόγηση των          εσωτερικό του, το Cross-
               συγκριτικής δοκιμής μας υστερεί      ικανοτήτων. Ωστόσο, η χρήση των        land X κατακτά μία θέση στο
                          σε χώρους.               διάφορων μέσων συχνά εκνευρίζει.                   βάθρο.

                   4.                                 5.                                               Το
                                                                                                    ύψος του
                                                                                                   καθίσματος
                                                                                              βρίσκεται και στα πέντε
                                                                                              αυτοκίνητα σε ανάλογα
                                                                                           καλό επίπεδο. Την πρόσβαση
                  Nissan Juke Το Juke μπορεί         Hyundai Kona Το κομψότατο Ko-           στο εσωτερικό του Opel,
                  και συγκεντρώνει βαθμούς          na υστερεί, ουσιαστικά, μόνο στον        τόσο στις εμπρός όσο και
                 στον τομέα της άνεσης και της     τομέα της άνεσης. Ταυτόχρονα, έχει          στις πίσω θέσεις, τη
               δυναμικής οδικής συμπεριφοράς.      την πιο προσιτή αρχική τιμή και στην         βρήκαμε ιδιαίτερα
                Ωστόσο, στο τέλος κατατάσσεται      Ελλάδα, ενώ κερδίζει βαθμούς και                 βολική.
                   μόλις στην τέταρτη θέση.           από την πολυετή εγγύησή του.                                       S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 38




          #e-agora-themata-15-6-20.indd   38                                                                      13/6/2020   2:35:23 πμ
   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42   43