Page 39 - e-agora.autoagora.gr 15 Ιουνίου 2020
P. 39

n ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΔΟΚΙΜΗ
                                     Ford Puma vs. Opel Crossland X vs. Nissan Juke vs.
                                                Hyundai Kona vs. Peugeot 2008
                                      FORD        HYUNDAI        NISSAN        OPEL       PEUGEOT
                   Κινητήρας       3κύλινδρος, turbo   3κύλινδρος, turbo  3κύλινδρος, turbo  3κύλινδρος, turbo  3κύλινδρος, turbo  Στο τέλος το

                  Θέση             εμπρός, εγκάρσια   εμπρός, εγκάρσια   εμπρός, εγκάρσια   εμπρός, εγκάρσια  εμπρός, εγκάρσια  Puma πιέστηκε
                  Βαλβίδες/εκκεντροφόροι    12/2     12/2          12/2         12/2         12/2       αρκετά από το
                  Τύπος εκκεντροφόρου    με ιμάντα   με καδένα   με καδένα     με ιμάντα    με ιμάντα   2008.
                  Κυβισμός κ.εκ.       999            998          999          1.199        1.199      Τελευταίο και
                  Ισχύς PS/σ.α.λ.    125/6.000     120/6.000     117/5.250    130/5.500    130/5.500    ουσιαστικά...
                  Ροπή Nm/σ.α.λ.     210/1.750     172/1.500     180/1.750    230/1.750    230/1.750    νοκ-άουτ
                  Τελική ταχύτητα km/h    191         181          180           201          196       κατατάσσεται το
                  Κιβώτιο/σχέσεις    χειροκίνητο/6   χειροκίνητο/6   χειροκίνητο/6   χειροκίνητο/6   χειροκίνητο/6  Kona.
                  Μετάδοση         στους μπροστινούς   στους μπροστινούς  στους μπροστινούς  στους μπροστινούς  στους μπροστινούς
                                      τροχούς       τροχούς       τροχούς      τροχούς       τροχούς
                  Φρένα εμπρός/πίσω    δίσκοι/δίσκοι   δίσκοι/δίσκοι   δίσκοι/δίσκοι   δίσκοι/δίσκοι   δίσκοι/δίσκοι
                  Ελαστικά μοντέλου
               δοκιμής εμπρός-πίσω    215/50 R 18 V   235/45 R 18 Y   225/45 R 19 W   215/50 R 17 H  215/60 R 17 96 H
                  Ελαστικά            Goodyear    Hankook Ventus   Hankook Ventus   Bridgestone   Michelin
                                      Eagle F1      Prime 3       S1 EVO 3   Turanza T005   Primacy 4
                  Διάσταση ζάντας     7 x 18’’      7,5 x 18’’    7 x 19’’     6,5 x 17’’    7 x 17’’   Συμπέρα-
                  Ρύποι CO2          124 g/km       146 g/km     135 g/km      138 g/km     133 g/km
                  Κατανάλωση (WLTP)    5,2 l/100 km   6,2 l/100 km   5,7 l/100 km   5,8 l/100 km   5,6 l/100 km  σμα
                  Ρεζερβουάρ/καύσιμο    42 l/super    50 l/super   46 l/super   45 l/super   50 l/super
                                      αμόλυβδη      αμόλυβδη     αμόλυβδη      αμόλυβδη     αμόλυβδη      Εξαιρετικό ντε-
                  Θόρυβος (πέρασμα)    66 dB(A)     69 dB(A)      65 dB(A)     67 dB(A)     67 dB(A)    μπούτο για το
                  Ρυμουλκούμενο βάρος
               με φρένα/χωρίς φρένα    1.100/640 kg   1.200/600 kg   1.250/628 kg   840/600 kg   1.200/633 kg  Puma, που κατέ-
                  Χώρος αποσκευών λίτρα    468-1.161   361-1.143   422-1.088   410-1.255   360-1.194    κτησε την πρώ-
                  Διαστάσεις (Μ/Π/Υ)    4.207/1.805/   4.165/1.800/   4.210/1.800/   4.212/1.765/   4.300/1.770/
                                       1.537         1.565         1.595        1.605        1.530      τη νίκη στην
                  Μετρήσεις                                                                             πρώτη σύγκρι-
                  Επιτάχυνση                                                                            σή του! Υπετε-
               0-50 km/h              3,1 δευτ.     3,8 δευτ.     3,4 δευτ.    4,0 δευτ.    3,4 δευτ.
               0-100 km/h             9,9 δευτ.    11,4 δευτ.    11,2 δευτ.    9,6 δευτ.    10,5 δευτ.  ρεί του Peugeot
               0-130 km/h            16,1 δευτ.    19,8 δευτ.    19,4 δευτ.    18,1 δευτ.   17,6 δευτ.  2008 μόνο στο
               0-160 km/h            27,2 δευτ.    33,9 δευτ.    34,6 δευτ.    30,5 δευτ.   28,8 δευτ.
                  Ρεπρίζ                                                                                κεφάλαιο της
               60-100 km/h          7,5/10,0 δευτ.    9,2/12,4 δευτ.   9,0/12,0 δευτ.    7,3/9,7 δευτ.   7,3/9,7 δευτ.   συνδεσιμότητας
                                      (4η/5η)        (4η/5η)      (4η/5η)       (4η/5η)      (4η/5η)
               80-120 km/h         10,6/13,9 δευτ.    13,9/18,4 δευτ.   14,5/22,1 δευτ.   10,4/14,8 δευτ.   10,5/14,6 δευτ.   και του κόστους.
                                      (5η/6η)        (5η/6η)      (5η/6η)       (5η/6η)      (5η/6η)    Επιπλέον όμως,
                  Βάρος/φόρτωση     1.272/488 kg   1.317/458 kg   1.257/443 kg   1.269/536 kg   1.263/452 kg  το Ford πείθει με
                  Κατανομή βάρους ε./π.    60/40%   60/40%        61/39%       61/39%       59/41%
                  Κύκλος στροφής                                                                        το καλό επίπεδο
               αριστερά/δεξιά       10,9/11,0 m    11,2/11,2 m   11,2/11,4 m   11,3/11,2 m   11,2/11,2 m  της κατασκευ-
                  Απόσταση ακινητοποίησης
               από τα 100 km/h κρύα   35,4 m         36,2 m       35,0 m        37,3 m       34,2 m     ής του, τον ανώ-
               από τα 100 km/h ζεστά   35,6 m        34,8 m       34,6 m        37,7 m       33,9 m     τερο συνδυασμό
                  Θόρυβος στο εσωτερικό
               στα 50 km/h             59 dB         60 dB         58 dB        60 dB        58 dB      κινητήρα-κιβω-
               στα 100 km/h            66 dB         67 dB         67 dB        66 dB        64 dB      τίου ταχυτήτων
               στα 130 km/h            69 dB         70 dB         71 dB        69 dB        68 dB      και οδικής συ-
                  Ύψος καθίσματος      620 m         620 m        630 m         630 m        630 m
                  Κατανάλωση test-CO2    6,6 l - 156 g/km   7,2 l/171 g/km   6,5 l - 153 g/km   6,5 l - 153 g/km  6,9 l - 164 g/km  μπεριφοράς, κα-
               Αυτονομία              630 km        690 km        710 km       690 km        720 km     θώς και την κα-
                  Τιμή μοντέλου δοκιμής
               (στη Γερμανία)       26.900 ευρώ   25.230 ευρώ   26.180 ευρώ   25.945 ευρώ   26.390 ευρώ  λά ρυθμισμένη
                  Τιμή βασικής έκδοσης                                                                  ανάρτηση. v
  S            (στην Ελλάδα)        20.097 ευρώ   17.290 ευρώ   17.900 ευρώ   19.950 ευρώ   21.900 ευρώ

                                                   39 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata-15-6-20.indd   39                                                                      13/6/2020   2:35:25 πμ
   34   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44