Page 39 - e-agora.autoagora.gr 15 Ιουνίου 2020
P. 39
n ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΔΟΚΙΜΗ
Ford Puma vs. Opel Crossland X vs. Nissan Juke vs.
Hyundai Kona vs. Peugeot 2008
FORD HYUNDAI NISSAN OPEL PEUGEOT
Κινητήρας 3κύλινδρος, turbo 3κύλινδρος, turbo 3κύλινδρος, turbo 3κύλινδρος, turbo 3κύλινδρος, turbo Στο τέλος το
Θέση εμπρός, εγκάρσια εμπρός, εγκάρσια εμπρός, εγκάρσια εμπρός, εγκάρσια εμπρός, εγκάρσια Puma πιέστηκε
Βαλβίδες/εκκεντροφόροι 12/2 12/2 12/2 12/2 12/2 αρκετά από το
Τύπος εκκεντροφόρου με ιμάντα με καδένα με καδένα με ιμάντα με ιμάντα 2008.
Κυβισμός κ.εκ. 999 998 999 1.199 1.199 Τελευταίο και
Ισχύς PS/σ.α.λ. 125/6.000 120/6.000 117/5.250 130/5.500 130/5.500 ουσιαστικά...
Ροπή Nm/σ.α.λ. 210/1.750 172/1.500 180/1.750 230/1.750 230/1.750 νοκ-άουτ
Τελική ταχύτητα km/h 191 181 180 201 196 κατατάσσεται το
Κιβώτιο/σχέσεις χειροκίνητο/6 χειροκίνητο/6 χειροκίνητο/6 χειροκίνητο/6 χειροκίνητο/6 Kona.
Μετάδοση στους μπροστινούς στους μπροστινούς στους μπροστινούς στους μπροστινούς στους μπροστινούς
τροχούς τροχούς τροχούς τροχούς τροχούς
Φρένα εμπρός/πίσω δίσκοι/δίσκοι δίσκοι/δίσκοι δίσκοι/δίσκοι δίσκοι/δίσκοι δίσκοι/δίσκοι
Ελαστικά μοντέλου
δοκιμής εμπρός-πίσω 215/50 R 18 V 235/45 R 18 Y 225/45 R 19 W 215/50 R 17 H 215/60 R 17 96 H
Ελαστικά Goodyear Hankook Ventus Hankook Ventus Bridgestone Michelin
Eagle F1 Prime 3 S1 EVO 3 Turanza T005 Primacy 4
Διάσταση ζάντας 7 x 18’’ 7,5 x 18’’ 7 x 19’’ 6,5 x 17’’ 7 x 17’’ Συμπέρα-
Ρύποι CO2 124 g/km 146 g/km 135 g/km 138 g/km 133 g/km
Κατανάλωση (WLTP) 5,2 l/100 km 6,2 l/100 km 5,7 l/100 km 5,8 l/100 km 5,6 l/100 km σμα
Ρεζερβουάρ/καύσιμο 42 l/super 50 l/super 46 l/super 45 l/super 50 l/super
αμόλυβδη αμόλυβδη αμόλυβδη αμόλυβδη αμόλυβδη Εξαιρετικό ντε-
Θόρυβος (πέρασμα) 66 dB(A) 69 dB(A) 65 dB(A) 67 dB(A) 67 dB(A) μπούτο για το
Ρυμουλκούμενο βάρος
με φρένα/χωρίς φρένα 1.100/640 kg 1.200/600 kg 1.250/628 kg 840/600 kg 1.200/633 kg Puma, που κατέ-
Χώρος αποσκευών λίτρα 468-1.161 361-1.143 422-1.088 410-1.255 360-1.194 κτησε την πρώ-
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ) 4.207/1.805/ 4.165/1.800/ 4.210/1.800/ 4.212/1.765/ 4.300/1.770/
1.537 1.565 1.595 1.605 1.530 τη νίκη στην
Μετρήσεις πρώτη σύγκρι-
Επιτάχυνση σή του! Υπετε-
0-50 km/h 3,1 δευτ. 3,8 δευτ. 3,4 δευτ. 4,0 δευτ. 3,4 δευτ.
0-100 km/h 9,9 δευτ. 11,4 δευτ. 11,2 δευτ. 9,6 δευτ. 10,5 δευτ. ρεί του Peugeot
0-130 km/h 16,1 δευτ. 19,8 δευτ. 19,4 δευτ. 18,1 δευτ. 17,6 δευτ. 2008 μόνο στο
0-160 km/h 27,2 δευτ. 33,9 δευτ. 34,6 δευτ. 30,5 δευτ. 28,8 δευτ.
Ρεπρίζ κεφάλαιο της
60-100 km/h 7,5/10,0 δευτ. 9,2/12,4 δευτ. 9,0/12,0 δευτ. 7,3/9,7 δευτ. 7,3/9,7 δευτ. συνδεσιμότητας
(4η/5η) (4η/5η) (4η/5η) (4η/5η) (4η/5η)
80-120 km/h 10,6/13,9 δευτ. 13,9/18,4 δευτ. 14,5/22,1 δευτ. 10,4/14,8 δευτ. 10,5/14,6 δευτ. και του κόστους.
(5η/6η) (5η/6η) (5η/6η) (5η/6η) (5η/6η) Επιπλέον όμως,
Βάρος/φόρτωση 1.272/488 kg 1.317/458 kg 1.257/443 kg 1.269/536 kg 1.263/452 kg το Ford πείθει με
Κατανομή βάρους ε./π. 60/40% 60/40% 61/39% 61/39% 59/41%
Κύκλος στροφής το καλό επίπεδο
αριστερά/δεξιά 10,9/11,0 m 11,2/11,2 m 11,2/11,4 m 11,3/11,2 m 11,2/11,2 m της κατασκευ-
Απόσταση ακινητοποίησης
από τα 100 km/h κρύα 35,4 m 36,2 m 35,0 m 37,3 m 34,2 m ής του, τον ανώ-
από τα 100 km/h ζεστά 35,6 m 34,8 m 34,6 m 37,7 m 33,9 m τερο συνδυασμό
Θόρυβος στο εσωτερικό
στα 50 km/h 59 dB 60 dB 58 dB 60 dB 58 dB κινητήρα-κιβω-
στα 100 km/h 66 dB 67 dB 67 dB 66 dB 64 dB τίου ταχυτήτων
στα 130 km/h 69 dB 70 dB 71 dB 69 dB 68 dB και οδικής συ-
Ύψος καθίσματος 620 m 620 m 630 m 630 m 630 m
Κατανάλωση test-CO2 6,6 l - 156 g/km 7,2 l/171 g/km 6,5 l - 153 g/km 6,5 l - 153 g/km 6,9 l - 164 g/km μπεριφοράς, κα-
Αυτονομία 630 km 690 km 710 km 690 km 720 km θώς και την κα-
Τιμή μοντέλου δοκιμής
(στη Γερμανία) 26.900 ευρώ 25.230 ευρώ 26.180 ευρώ 25.945 ευρώ 26.390 ευρώ λά ρυθμισμένη
Τιμή βασικής έκδοσης ανάρτηση. v
S (στην Ελλάδα) 20.097 ευρώ 17.290 ευρώ 17.900 ευρώ 19.950 ευρώ 21.900 ευρώ
39 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata-15-6-20.indd 39 13/6/2020 2:35:25 πμ