Page 37 - e-agora.autoagora.gr 15 Ιουνίου 2020
P. 37

n ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΔΟΚΙΜΗ
                                     Ford Puma vs. Opel Crossland X vs. Nissan Juke vs.
                                                Hyundai Kona vs. Peugeot 2008

               FORD PUMA




                 ΤΟ  PUMA  ΟΡΜΑ  ΑΚΑΘΕΚΤΟ  ΠΡΟΣ  ΤΗ
               ΝΊΚΗ,  κάθως  μας  πείθει  σε  πολλά  επίπε-
               δα. Για παράδειγμα, με τον κινητήρα του, το

               «ζωντανό» και εύστροφο τρικύλινδρο μηχα-
               νικό σύνολο, που υποστηρίζεται από μία μί-
               ζα-γεννήτρια, η οποία ενισχύει τον κινητήρα
               εσωτερικής καύσης. Ο συνδυασμός τους εί-
               ναι πολύ επιτυχημένος, έστω κι αν η κατανά-
               λωση δεν είναι δυνατό να περιοριστεί αισθη-



                      Επιθετικό
                      και ευέλι-
                      κτο, γρή-
               γορο infotainment,
               αρμονική λειτουρ-
               γία κινητήρα, καλή
               ανάρτηση.
                      Υβριδικό
                      σύστημα
                      χωρίς πλε-
               ονεκτήματα στην
               κατανάλωση, περι-
               ορισμένος χώρος
               για το κεφάλι στην
               πίσω σειρά καθι-
               σμάτων.

                                                                  Η σφικτή    τά. Ο ανταγωνισμός από την πλευρά των Opel
                                                                ανάρτηση,     και Nissan (αν και δεν εφοδιάζονται με το δί-
                                                                 εκτός από
                                                                τη σπορτίφ    κτυο των 48 Volt) είναι έστω και κατά λίγο πιο
                                                                     οδική    οικονομικός. Από την άλλη, όμως, και σε επί-
                                                                    συμπε-    πεδο οδικής συμπεριφοράς, το Ford είναι κυ-
                                                                   ριφορά,
                                                               παρέχει και    ρίαρχο, κάτι που οφείλεται στην πετυχημένη
                                                                     άνεση    ρύθμιση της ανάρτησης, με την οποία το Ford,
                                                                              αν και νέο, δείχνει κιόλας πολύ ώριμο. Εντά-
                                                            Στην              ξει, στην εξοπλιστική εκδοχή “ST” δεν είναι
                                                            εξοπλιστική       τόσο... αφράτο στις κακοτεχνίες του δρόμου
                                                            εκδοχή “ST”
                                                            το Puma           όσο το Peugeot 2008, αλλά το Puma παρου-
                                                            έχει σπορτίφ      σιάζει λιγότερες και μικρότερες κλίσεις του
                                                            εμφάνιση.
  S                                                                           αμαξώματος και κάθε στιγμή είναι παρόν σε  S

                                                   37 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata-15-6-20.indd   37                                                                      13/6/2020   2:35:15 πμ
   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42