Page 37 - e-agora.autoagora.gr 15 Ιουνίου 2020
P. 37
n ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΔΟΚΙΜΗ
Ford Puma vs. Opel Crossland X vs. Nissan Juke vs.
Hyundai Kona vs. Peugeot 2008
FORD PUMA
ΤΟ PUMA ΟΡΜΑ ΑΚΑΘΕΚΤΟ ΠΡΟΣ ΤΗ
ΝΊΚΗ, κάθως μας πείθει σε πολλά επίπε-
δα. Για παράδειγμα, με τον κινητήρα του, το
«ζωντανό» και εύστροφο τρικύλινδρο μηχα-
νικό σύνολο, που υποστηρίζεται από μία μί-
ζα-γεννήτρια, η οποία ενισχύει τον κινητήρα
εσωτερικής καύσης. Ο συνδυασμός τους εί-
ναι πολύ επιτυχημένος, έστω κι αν η κατανά-
λωση δεν είναι δυνατό να περιοριστεί αισθη-
Επιθετικό
και ευέλι-
κτο, γρή-
γορο infotainment,
αρμονική λειτουρ-
γία κινητήρα, καλή
ανάρτηση.
Υβριδικό
σύστημα
χωρίς πλε-
ονεκτήματα στην
κατανάλωση, περι-
ορισμένος χώρος
για το κεφάλι στην
πίσω σειρά καθι-
σμάτων.
Η σφικτή τά. Ο ανταγωνισμός από την πλευρά των Opel
ανάρτηση, και Nissan (αν και δεν εφοδιάζονται με το δί-
εκτός από
τη σπορτίφ κτυο των 48 Volt) είναι έστω και κατά λίγο πιο
οδική οικονομικός. Από την άλλη, όμως, και σε επί-
συμπε- πεδο οδικής συμπεριφοράς, το Ford είναι κυ-
ριφορά,
παρέχει και ρίαρχο, κάτι που οφείλεται στην πετυχημένη
άνεση ρύθμιση της ανάρτησης, με την οποία το Ford,
αν και νέο, δείχνει κιόλας πολύ ώριμο. Εντά-
Στην ξει, στην εξοπλιστική εκδοχή “ST” δεν είναι
εξοπλιστική τόσο... αφράτο στις κακοτεχνίες του δρόμου
εκδοχή “ST”
το Puma όσο το Peugeot 2008, αλλά το Puma παρου-
έχει σπορτίφ σιάζει λιγότερες και μικρότερες κλίσεις του
εμφάνιση.
S αμαξώματος και κάθε στιγμή είναι παρόν σε S
37 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata-15-6-20.indd 37 13/6/2020 2:35:15 πμ