Page 34 - e-agora.autoagora.gr 15 Ιουνίου 2020
P. 34
n ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΔΟΚΙΜΗ
Ford Puma vs. Opel Crossland X vs. Nissan Juke vs.
Hyundai Kona vs. Peugeot 2008
NISSAN JUKE
ΤΟ ΣΤΙΒΑΡΟ Άνετα μπροστινά καθίσματα με καλές θέ- Αδύναμος κινητήρας, μέτρια αίσθηση του
Άνετα μπρο- σεις, οικονομικός κινητήρας, υψηλή στα- επιλογέα του κιβωτίου ταχυτήτων, η ρύθ-
στινά καθί- θερότητα καθ’ οδόν. μιση της ανάρτησης δεν είναι αρμονική.
σματα, με κα- ΤΟ JUKE ΣΤΕΚΕΤΑΊ ΑΝΕΤΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ, μπαλώματα της ασφάλτου. Εκτός από τη αυτή
λή στάση τη στιγμή που ο οδηγός και οι επιβάτες του χαλαρότητα, υπάρχει και έλλειψη στους χώ-
θέσης και με- απολαμβάνουν τα άνετα καθίσματα. Επιπλέ- ρους, πάνω απ’ όλα στη δεύτερη σειρά θέσε-
γάλη κεντρική ον, στη καμπίνα επικρατεί σχετική ησυχία, ων, όπου το Juke εξαιτίας της χαμηλής γραμ-
οθόνη. Άβο- αφού η «δραστηριότητα» του τρικύλινδρου μής των παραθύρων του δείχνει ακόμα πιο
λη και μικρή η κινητήρα δεν ενοχλεί τους επιβάτες, σε βαθ- μαζεμένο. Από την άλλη πλευρά, μας αρέσει
πίσω μό που το Juke μοιάζει να επιδεικνύει ένα η 3ετής διάρκεια της εγγύησης και ο περιε-
σειρά. πιο ώριμο προφίλ. Στις κακοτεχνίες του οδο- κτικός εξοπλισμός του κορυφαίου πακέτου
στρώματος όμως, αυτή η καλή εντύπωση δια- Techna - έστω κι αν αυτό στην Ελλάδα κοστί-
ταράσσεται καθώς η ανάρτηση του Juke αντι- ζει περίπου 6.600 ευρώ επιπλέον της βασι-
δρά κάπως απότομα ακόμα και σε μικρά... κής εξοπλιστικής εκδοχής Energy.
Το «πακέτο»
Techna, που
κοστίζει
6.600 ευρώ
επιπλέον
της βασικής
έκδοσης,
κάνει το Juke
ελκυστικό
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 34
#e-agora-themata-15-6-20.indd 34 13/6/2020 2:35:07 πμ