Page 48 - e-agora.autoagora.gr 15 Ιουνίου 2020
P. 48
n ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ
Στον τομέα των
χώρων, μπαίνει
στην τριάδα των
πιο ευρύχωρων,
προσφέροντας
αρκετό «αέρα»
για γόνατα
και κεφάλια
επιβατών.
αρκετό «αέρα» για γόνατα και κεφάλια επι- πων) εξασφαλίζει σβέλτες επιδόσεις (0-100
βατών. Η πραγματική επιρροή του CNG σε 10,1 αντί 10,6 δλ. 60-100 με 4η σε 7,5
στον χώρο αποσκευών είναι στα 100 λτ. κα- αντί 9,0 δλ. και 80-120 με 5η σε 10,6 αντί
θώς από τα 355, αφήνει ελεύθερα τα 255. 14,1 δλ.), χωρίς όμως αισθητή επιβάρυνση
σε κατανάλωση, αφού δεν χρειάζεται να τον
Κινητήρας-επιδόσεις: Αυ- «στύβεις» για να κινηθείς αξιοπρεπώς. Έτσι
ξημένες επιδόσεις με μικρό η πραγματική μέση κατανάλωση που είδαμε
αντίτυπο στην κατανάλωση γυρόφερε στα 6,5 λτ./100 χλμ. (6,1 λτ./100
χλμ. στην έκδοση των 95 ίππων).
Με επιπλέον 20 άλογα και 25 Nm ροπής
σε σχέση με τον βασικό 95άρι, ο «καλός» Οδική συμπεριφορά: Ανώτε-
1000άρης του Polo είναι εμφανώς πιο ζωη- ρο αίσθημα ασφάλειας και
ρός σε όλη την κλίμακα των στροφών. Ακό- σίγουρο πάτημα
μη και υπό πίεση έχει δύναμη ως τον κόφτη,
ωστόσο ψηλά δείχνει ξεκάθαρα την 3κύ- Ανεξαρτήτως καυσίμου, το Polo παρα-
λινδρη φύση του. Με βοήθεια από το 6τά- μένει Polo. Αυτό μεταφράζεται σε εξαιρε-
χυτο κιβώτιο (5άρι στην έκδοση των 95 ίπ- τική στιβαρότητα ακόμα και σε συνθήκες
πίεσης, με ένα σταθερά σίγουρο πάτημα.
Βέβαια παραμένει Polo και στην έλλει-
ψη του fun to drive στοιχείου, καθώς πα-
ρά την πολύ καλή πληροφόρηση από το
τιμόνι, δεν δίνει στον οδηγό το δικαίωμα
να παρεκτραπεί ακόμα και ελεγχόμενα. Η
ανάρτηση θα φλερτάρει καλά τις ανωμαλί-
ες των ελληνικών δρόμων, τα περιθώρια
πρόσφυσης είναι στον Θεό, ενώ η ποιότη-
τα κύλισης θυμίζει Golf, πιο πολύ και από
το ίδιο το Golf. S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 48
#e-agora-themata-15-6-20.indd 48 13/6/2020 2:37:28 πμ