Page 48 - e-agora.autoagora.gr 15 Ιουνίου 2020
P. 48

n ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ







               Στον τομέα των
               χώρων, μπαίνει
               στην τριάδα των
               πιο ευρύχωρων,
               προσφέροντας
               αρκετό «αέρα»
               για γόνατα
               και κεφάλια
               επιβατών.







                                 αρκετό «αέρα» για γόνατα και κεφάλια επι- πων) εξασφαλίζει σβέλτες επιδόσεις (0-100
                                 βατών.  Η  πραγματική  επιρροή  του  CNG  σε 10,1 αντί 10,6 δλ. 60-100 με 4η σε 7,5
                                 στον χώρο αποσκευών είναι στα 100 λτ. κα- αντί 9,0 δλ. και 80-120 με 5η σε 10,6 αντί
                                 θώς από τα 355, αφήνει ελεύθερα τα 255.      14,1 δλ.), χωρίς όμως αισθητή επιβάρυνση
                                                                              σε κατανάλωση, αφού δεν χρειάζεται να τον
                                 Κινητήρας-επιδόσεις: Αυ-                     «στύβεις» για να κινηθείς αξιοπρεπώς. Έτσι
                                 ξημένες επιδόσεις με μικρό                   η πραγματική μέση κατανάλωση που είδαμε

                                 αντίτυπο στην κατανάλωση                     γυρόφερε στα 6,5 λτ./100 χλμ. (6,1 λτ./100
                                                                              χλμ. στην έκδοση των 95 ίππων).
                                   Με επιπλέον 20 άλογα και 25 Nm ροπής
                                 σε σχέση με τον βασικό 95άρι, ο «καλός»  Οδική συμπεριφορά: Ανώτε-

                                 1000άρης του Polo είναι εμφανώς πιο ζωη-     ρο αίσθημα ασφάλειας και
                                 ρός σε όλη την κλίμακα των στροφών. Ακό-     σίγουρο πάτημα
                                 μη και υπό πίεση έχει δύναμη ως τον κόφτη,
                                 ωστόσο  ψηλά  δείχνει  ξεκάθαρα  την  3κύ-     Ανεξαρτήτως  καυσίμου,  το  Polo  παρα-
                                 λινδρη φύση του. Με βοήθεια από το 6τά- μένει Polo. Αυτό μεταφράζεται σε εξαιρε-
                                 χυτο κιβώτιο (5άρι στην έκδοση των 95 ίπ- τική στιβαρότητα ακόμα και σε συνθήκες

                                                                              πίεσης, με ένα σταθερά σίγουρο πάτημα.
                                                                              Βέβαια  παραμένει  Polo  και  στην  έλλει-
                                                                              ψη του fun to drive στοιχείου, καθώς πα-
                                                                              ρά την πολύ καλή πληροφόρηση από το
                                                                              τιμόνι, δεν δίνει στον οδηγό το δικαίωμα
                                                                              να παρεκτραπεί ακόμα και ελεγχόμενα. Η
                                                                              ανάρτηση θα φλερτάρει καλά τις ανωμαλί-
                                                                              ες των ελληνικών δρόμων, τα περιθώρια
                                                                              πρόσφυσης είναι στον Θεό, ενώ η ποιότη-
                                                                              τα κύλισης θυμίζει Golf, πιο πολύ και από

                                                                              το ίδιο το Golf.                           S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 48




          #e-agora-themata-15-6-20.indd   48                                                                      13/6/2020   2:37:28 πμ
   43   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53