Page 47 - e-agora_29-6-29_themata
P. 47
n ΠΡΩΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Honda Jazz e:HEV
Περιφερειακή ορατότητα, όπως σε ένα αυτοκίνητο... του
Πάπα, χάρη στις στενές μπροστινές κολώνες. Το cockpit
είναι τακτοποιημένο και χωρίς παραφωνίες.
αυτό μοιάζει να κινείται από ένα βενζινο- Η σύζευξη με το smartphone είναι
κινητήρα και ένα κιβώτιο CVT, οπότε επι- γρήγορη. Πλοηγηθείτε με το Apple Car-
Play ή το σταθερό σύστημα πλοήγησης.
δεικνύει τη δική του, ιδιαίτερη συμπερι-
φορά. Αν ο οδηγός επιταχύνει με θάρρος, διατηρείται ανάμεσα στα μπροστινά κα-
ο βενζινοκινητήρας... ξυπνά με έντονο θίσματα, όπως επίσης η πίσω σειρά κα-
θόρυβο (πάντως, είναι λιγότερο θορυβώ- θισμάτων, που παραπέμπει σε... origami
δης σε σχέση με αυτόν ενός Toyota Prius με τις αμέτρητες δυνατότητες αναδίπλω-
II). Μόνο με κάποια καθυστέρηση είναι αι- ΠΡΩΤΗ σής της και γίνεται ιδανική για ποδηλά-
σθητή η αύξηση της ταχύτητας. Όλα είναι, ΕΝΤΥΠΩΣΗ τες και φίλους των καταστημάτων “do it
όμως, υποκειμενικά, αφού η επιτάχυνση yourself”.
από στάση έως τα 100 km/h ολοκληρώ- Το Jazz αποδεικνύει ότι η προστασία/δι-
νεται τελικά σε 9,5 δευτερόλεπτα. άσωση του κλίματος δεν είναι διαθέσιμη
Η ομάδα των εξελικτών αφαίρεσε πολ- Τι μας άρεσε δωρεάν στην Ευρώπη. Το αντίθετο, μάλι-
λή μη αναρτώμενη μάζα από το πλαίσιο και τι όχι στα. Η υβριδική τεχνολογία αυξάνει την
- πετυχημένα, όπως μπορεί να διαπιστώ- αρχική τιμή του Jazz στη Γερμανία κατά
σει κανείς. Σε κάθε περίπτωση, το Jazz Πολιτισμέ- 4.710 ευρώ! Ό απλός βενζινοκινητήρας
δεν προσέφερε ποτέ τόσο υψηλή οδηγι- νο, οικονομι- εξακολουθεί να υπάρχει, για παράδειγ-
κή άνεση. Το video του τμήματος δημοσί- κό, αλλά η τιμή μα στην Ίαπωνία. Αν, όμως, ερχόταν στην
ων σχέσεων κάνει λόγο για «περισσότε- του ουσιαστι- Ευρώπη, θα παρέβαινε το όριο εκπομπών
ρη σταθερότητα και λιγότερη δυσφορία!». κά επιβεβαιώ- CO2 των 95 γραμμαρίων και στη Honda
Πάντως, το Jazz παραμένει καλό, όπως νει ότι το Jazz θα είχε επιβληθεί πρόστιμο από την ΕΕ.
και στο παρελθόν: το πλάτος του είναι με- είναι Έπειτα από τις δοκιμαστικές διαδρομές
τρημένο και, παρά την αύξηση του μή- ένα niche μας, ο υπολογιστής ταξιδιού δείχνει κα-
κους παραμένει ακόμα συμπαγές (το μή- μοντέλο. τανάλωση μεταξύ 4,7 και 5,1 λίτρων ανά
S κος φτάνει τα 4,04 μέτρα), το ρεζεβουάρ 100 χιλιόμετρα με το ένα πέμπτο των δι- S
47 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata-29-6-20.indd 47 29/6/2020 2:18:01 μμ