Page 47 - e-agora_29-6-29_themata
P. 47

n ΠΡΩΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Honda Jazz e:HEV































               Περιφερειακή ορατότητα, όπως σε ένα αυτοκίνητο... του
               Πάπα, χάρη στις στενές μπροστινές κολώνες. Το cockpit
               είναι τακτοποιημένο και χωρίς παραφωνίες.
               αυτό μοιάζει να κινείται από ένα βενζινο-                      Η σύζευξη με το smartphone είναι

               κινητήρα και ένα κιβώτιο CVT, οπότε επι-                       γρήγορη. Πλοηγηθείτε με το Apple Car-
                                                                              Play ή το σταθερό σύστημα πλοήγησης.
               δεικνύει τη δική του, ιδιαίτερη συμπερι-
               φορά. Αν ο οδηγός επιταχύνει με θάρρος,                        διατηρείται  ανάμεσα  στα  μπροστινά  κα-
               ο  βενζινοκινητήρας...  ξυπνά  με  έντονο                      θίσματα, όπως επίσης η πίσω σειρά κα-
               θόρυβο (πάντως, είναι λιγότερο θορυβώ-                         θισμάτων, που παραπέμπει σε... origami
               δης σε σχέση με αυτόν ενός Toyota Prius                        με τις αμέτρητες δυνατότητες αναδίπλω-
               II). Μόνο με κάποια καθυστέρηση είναι αι-        ΠΡΩΤΗ         σής  της  και  γίνεται  ιδανική  για  ποδηλά-
               σθητή η αύξηση της ταχύτητας. Όλα είναι,       ΕΝΤΥΠΩΣΗ        τες και φίλους των καταστημάτων “do it

               όμως, υποκειμενικά, αφού η επιτάχυνση                          yourself”.
               από στάση έως τα 100 km/h ολοκληρώ-                              Το Jazz αποδεικνύει ότι η προστασία/δι-
               νεται τελικά σε 9,5 δευτερόλεπτα.                              άσωση του κλίματος δεν είναι διαθέσιμη
                 Η ομάδα των εξελικτών αφαίρεσε πολ-          Τι μας άρεσε    δωρεάν στην Ευρώπη. Το αντίθετο, μάλι-
               λή μη αναρτώμενη μάζα από το πλαίσιο             και τι όχι    στα.  Η  υβριδική  τεχνολογία  αυξάνει  την
               - πετυχημένα, όπως μπορεί να διαπιστώ-                         αρχική τιμή του Jazz στη Γερμανία κατά
               σει  κανείς.  Σε  κάθε  περίπτωση,  το  Jazz   Πολιτισμέ-      4.710  ευρώ!  Ό  απλός  βενζινοκινητήρας
               δεν προσέφερε ποτέ τόσο υψηλή οδηγι-         νο, οικονομι-     εξακολουθεί  να  υπάρχει,  για  παράδειγ-
               κή άνεση. Το video του τμήματος δημοσί-      κό, αλλά η τιμή  μα στην Ίαπωνία. Αν, όμως, ερχόταν στην
               ων σχέσεων κάνει λόγο για «περισσότε-        του ουσιαστι-     Ευρώπη, θα παρέβαινε το όριο εκπομπών

               ρη σταθερότητα και λιγότερη δυσφορία!».      κά επιβεβαιώ-     CO2 των 95 γραμμαρίων και στη Honda
                 Πάντως, το Jazz παραμένει καλό, όπως       νει ότι το Jazz   θα είχε επιβληθεί πρόστιμο από την ΕΕ.
               και στο παρελθόν: το πλάτος του είναι με-    είναι               Έπειτα από τις δοκιμαστικές διαδρομές
               τρημένο  και,  παρά  την  αύξηση  του  μή-   ένα niche         μας, ο υπολογιστής ταξιδιού δείχνει κα-
               κους παραμένει ακόμα συμπαγές (το μή-        μοντέλο.          τανάλωση μεταξύ 4,7 και 5,1 λίτρων ανά
  S            κος φτάνει τα 4,04 μέτρα), το ρεζεβουάρ                        100 χιλιόμετρα με το ένα πέμπτο των δι-    S

                                                   47 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata-29-6-20.indd   47                                                                      29/6/2020   2:18:01 μμ
   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51   52