Page 44 - e-agora_29-6-29_themata
P. 44
n ΔΟΚΙΜΗ Peugeot 2008 1.5 BlueHDi 130 PS EAT8
ώρα και τη μέση πραγματική κατανάλωση
να γυροφέρνει στα 6.5 λτ./100χλμ. καταλα-
βαίνετε πως μιλάμε για ένα απόλυτα ολο-
κληρωμένο σύνολο. Μάλιστα διαθέτει και
3 προγράμματα παραμετροποίησης της
οδήγησης (Eco-Normal-Sport) όπου εάν
επιλεγεί η πρώτη, με ένα μικρό τίμημα στη
μείωση του γκαζιού, η κατανάλωση μπορεί
να πέσει και πάνω από 1 λτ. Αντιστρόφως
λειτουργεί η Sport.
Οδική συμπεριφορά: Ισορρο-
πημένο οδηγικό προφίλ
Εντυπωσιακοί Κινητήρας-επιδόσεις: Γεμά-
και οι χώροι Το νέο 2008 τόσο στις βενζινοκίνητες,
για τους τος ροπή με άριστη συνεργα-
πίσω, τόσο σε όσο και στις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις του
κεφάλι όσο σία κιβωτίου (όπως αποδεικνύει και η συγκεκριμένη δο-
και σε γόνατα. κιμή) αποτελεί μία ωδή στην ποιότητα κύλι-
Κάτω από το καπό του μοντέλου δοκιμής
συναντάμε τον υπερσύγχρονο 1.5 BlueHDi σης και την άνεση.
κινητήρα των 130 ίππων ο οποίος εξοπλί- Ήσυχα περάσματα πάνω από κακοτεχνίες
ζεται και με υγρό εξάτμισης Adblue. Το συ- του δρόμου δεν θα επηρεάσουν την όμορ-
γκεκριμένο μοτέρ διαθέτει πλούσια ροπή φη ατμόσφαιρα στην καμπίνα, την ώρα που
Η χρήση του στα 300Nm ροπής ενώ καταφέρνει να κρύ- το κλείσιμο των θυρών σημαίνει αυτομά-
συγκεκριμένου ψει μαεστρικά το κροτάλισμα που συνο- τως την μεταφορά σε ένα ήρεμο περιβάλ-
λεβιέ λον.
εξασφαλίζει δεύει τους diesel κινητήρες. Η στάνταρ συ-
αρκετό χώρο νεργασία του με το αυτόματο EAT8 κιβώτιο Η ρύθμιση της ανάρτησης, αν και μερι-
μπροστά παίρνει άριστα με τόνο, κάτι που επιβεβαι- κώς σφικτή, δεν θα ενοχλήσει στιγμή, ενώ
του για να το τιμόνι αλλάζει αρκετά ανάλογα με το
ακουμπήσετε ώνουν τόσο τα νούμερα επιδόσεων όσο και
τα πράγματα κατανάλωσης. Με το 0-100 να έρχεται σε οδηγικό πρόγραμμα που θα επιλέξετε. Αυ-
σας. 9.7δευτ. την τελική να αγγίζει τα 195χλμ./ τό βέβαια δεν σημαίνει πως δεν είναι ικα-
Κορυφαίο το πορτ-παγκάζ των 434λτ.
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 44
#e-agora-themata-29-6-20.indd 44 29/6/2020 2:17:46 μμ