Page 34 - e-agora 20-7-2020
P. 34
n ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΔΟΚΙΜΗ BMW Z4 sDrive 20i vs. Mazda MX-5 2.0
BMW Z4
sDrive20i
Σύγχρονο
cockpit με καλή
εργονομία και
λογικό στη χρήση
σύστημα
iDrive. Ο δίλιτρος
κινητήρας
αποκρίνεται
άριστα χωρίς
υστέρηση του
turbo και τραβά
καλά, αλλά είναι
περιορισμένος
στο υψηλό πεδίο
στροφών. Άνετα
τα καθίσματα με
την προαιρετική
επένδυση από
δέρμα αγελάδας
και standard την
καλή πλευρική
στήριξη.
Πιο «γεμάτη» η Ζ4, πιο
«επιθετικό» το ΜΧ-5
Το γεγονός ότι η Z4 είναι τόσο γεμάτη στο
δρόμο μπορεί επίσης να οφείλεται στο γε-
γονός ότι ζυγίζει περίπου 400 κιλά περισ-
σότερο - κάτι που δίνει στην BMW χειρό-
τερη αναλογία ισχύος/βάρους. Μπορεί να δουλειά - κάτι που είναι πραγματική από-
αντισταθμίσει το υπερβολικό βάρος της με λαυση με το συγκεκριμένο κιβώτιο ταχυ-
το turbo και το αποτελεσματικό αυτόματο Η σα- τήτων. Πάνω από τα 100 km/h, το χαμη-
κιβώτιο οκτώ σχέσεων; Χάρη στο launch ρωτική λότερης ροπής, αλλά ελαφρύτερο Mazda
control, το πολυτελές βαυαρικό roadster BMW Z4 καταφέρνει να ξεπεράσει κάπως την BMW.
είναι για
χρειάζεται μόλις 6,2 δευτερόλεπτα για το μικρομεσαίο Οι τιμές των ρεπρίζ δύσκολα μπορούν να
σπριντ από στάση ως τα 100 km/h, με το roadster πο- συγκριθούν λόγω του διαφορετικού αριθ-
αυτοκίνητο της δοκιμής μας να ξεπερνά λύ φαρδιά μού ταχυτήτων, αλλά όλες «τραβούν» σω-
τις προδιαγραφές του εργοστασίου κατά στά με το δικό τους τρόπο: το μικρό turbo
τέσσερα δέκατα! Η επίτευξη της ίδιας τα- της BMW ανταποκρίνεται γρήγορα και με
χύτητας από το δίλιτρο MX-5 σε 6,3 δευ- γενναιότητα απέναντι στα κιλά, τη στιγμή
τερόλεπτα χρειάζεται αρκετά περισσότερη που ο «χαρούμενος» στις υψηλές σχέσεις
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΙΣΤΑ 34
#e-agora-themata-20-7-20.indd 34 16/7/2020 9:28:28 πμ