Page 32 - e-agora 20-7-2020
P. 32

n ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΔΟΚΙΜΗ               BMW Z4 sDrive 20i vs. Mazda MX-5 2.0



                    Η φραδιά
                  πρύμνη της
                 BMW έναντι
               των κομψών...
                οπισθίων του
                    MX-5: Με
                    τις στενές
                   αναλογίες
                       του, το
                       Mazda
                     ταιριάζει
                 περισσότερο
               στο επαρχιακό
                οδικό δίκτυο.







                                 μέσα σε δύο με τρία δευτερόλεπτα, ενώ  πιο έντονη σε σχέση με ό, τι συμβαίνει στη
                                 στην BMW όλα γίνονται αυτόματα εντός  Z4. Στο MX-5 αισθάνεται κανείς πως είναι
                                 12 δευτερολέπτων με το πάτημα του σχε- πιο γρήγορος από όσο πραγματικά είναι.
                                 τικού διακόπτη. Σε μια εκδρομή στην ύπαι- Ενώ η Z4 αναπτύσσει το ρυθμό της με λι-
                                 θρο,  παρατηρούμε  γρήγορα  ότι  η  Z4  με  γότερο θεαματικό τρόπο, στο MX-5 έχε-
                                 πλάτος 1,86 μέτρων είναι κατ’ αρχάς πο- τε τα χέρια σας συνεχώς απασχολημένα,
                                 λύ φαρδιά για ένα δρόμο του επαρχιακού  ώστε να μπορείτε να διατηρείτε το αυτο-
                                 οδικού δικτύου. Το MX-5, που δεν ξεπερ- κίνητο στην πορεία του. Η ταλαντευόμενη

                                 νά σε πλάτος τα 1,74 μέτρα, περνά πολύ  δομή «προκαλεί» το πίσω μέρος να υπερ-
                                 πιο  άνετα  δίπλα  από  την  αντίθετα  ερχό- στρέφει από νωρίς, κάτι που είναι μεν δι-
                                 μενη κίνηση. Ωστόσο, η BMW προσφέρει  ασκεδαστικό σε κλειστούς δρόμους, αλλά
                                 περισσότερο χώρο σε σχέση με το στενό  δεν είναι πάντα επιθυμητό σε δημόσιους
                                 Mazda και διαθέτει ένα χώρο αποσκευών,  δρόμους.  Το  ESP  «συλλαμβάνει»  πάντα
                                 που πραγματικά αξίζει αυτό το όνομα.         με αξιοπιστία το πίσω μέρος, αλλά κάθε
                                                                              επέμβαση ελέγχου παρεμβαίνει στην επί-
                                 Οδηγώντας στην εξοχή                         τευξη της επιθυμητής ιδανικής γραμμής.


                   Η βασική        Κατά την περιήγησή μας στους επαρχι-         Όταν, αντιθέτως, κινείστε πιο άνετα και
                   έκδοση        ακούς δρόμους, η Z4 εντυπωσίασε με το        σε  ήπιους  ρυθμούς,  η  άβολη  απόκριση
                   της BMW       ακριβές  τιμόνι  και  την  καλά  ρυθμισμέ-   της  ανάρτησης  διαταράσσει  τους  επιβά-
                   απένα-                                                     τες,  καθώς  το  Mazda...  χοροπηδά  πάνω
                ντι στο κο-      νη ανάρτηση, με την οποία διατηρείται το
                ρυφαίο μο-       αμάξωμα σταθερό. Από την πλευρά του,         από τις κακοτεχνίες του δρόμου. Κατά την
                ντέλο της        το Mazda είναι εντελώς διαφορετικό: σε       άποψή μας, στο MX-5 θα ταίριαζαν καλύ-
                Mazda - ποιο     άμεση σύγκριση με την BMW, οι κινήσεις       τερα ελατήρια, προοδευτικής λειτουργίας.
                extreme                                                       Επιπλέον, αν τα ελαστικά είχαν μαλακότε-
                roadster εί-     του αμαξώματος δεν είναι καθόλου περιο-
                ναι πιο δια-     ρισμένες, γεγονός που καθιστά την εμπει-     ρη γόμμα, η οδική συμπεριφορά του θα
                σκεδαστικό;      ρία της οδήγησης με τον ίδιο ρυθμό, πολύ     ήταν πολύ πιο σταθερή.
                                                                                                                         S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΙΣΤΑ 32




          #e-agora-themata-20-7-20.indd   32                                                                      16/7/2020   9:27:16 πμ
   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37