Page 36 - e-agora_31-8-20
P. 36
n ΠΡΏΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Peugeot e-2008
Οδηγώντας «ηλεκτρικά»
Όπως συμβαίνει σε πολλά ηλεκτρικά αυ-
τοκίνητα, η οδηγική εμπειρία αφήνει μια
εντύπωση ελαφρότητας που επιτρέπει στον
οδηγό να ξεχάσει την ανησυχία του για την
αυτονομία. Το τιμόνι είναι μικρό και εύκολο
στη χρήση, το κέντρο βάρους χαμηλό και η
ανάρτηση είναι περισσότερο σφικτή. Το ηλε-
κτροκίνητο 2008 επιταχύνει γρήγορα, αλ-
λά ακόμα και στο sport πρόγραμμα οδήγη-
σης δεν παραπέμπει σε όχημα... επιδόσεων.
Όλα τα παραπάνω μένουν, λοιπόν, ως οδη-
τήτων, θα είναι επίσης σε θέση να χειριστεί Η συνήθης, γική εντύπωση.
το e-2008. Όι οθόνες στο ψηφιακό cockpit, πλέον, Μερικά βασικά δεδομένα της ηλεκτρι-
Peugeot:
που ενημερώνουν τον οδηγό σχετικά με την ψηφιακά κής τεχνολογίας, που είναι εγκατεστημέ-
κατάσταση φόρτισης και την αυτονομία, εί- όργανα, που νη εδώ: Η χωρητικότητα της μπαταρίας εί-
ναι όμορφα σχεδιασμένες και έχουν τρισ- δείχνουν ναι 50 kWh, η ισχύς φτάνει τα 100 kW (ή τα
διάστατη εμφάνιση. Ταυτόχρονα, τα διάφορα τρισδιάστατα, 136 PS), η αυτονομία τα 320 km σύμφωνα
αλλά και
δεδομένα δεν «περιστρέφονται» σε βαθμό, ελαφρύ και με το πρότυπο WLTP, ενώ ο χρόνος φόρτι-
που οι σημαντικές πληροφορίες να μη φτά- μικρό τιμόνι. σης στο wall box των 11 kW από το 0 έως
νουν στον οδηγό. το 100% της χωρητικότητας είναι διάρκειας
Το εσωτερικό στην εξοπλιστική έκδοση GT, πέντε ωρών. Βέβαια, υπάρχει και η δυνατό-
που οδηγήσαμε (είναι η ακριβότερη και δια- τητα γρήγορης φόρτισης σε φορτι-
τίθεται στη Γερμανία από 40.892 ευρώ), δε στή 100 kW σε ποσοστό
φαίνεται τόσο αριστοκρατικό όσο στο με- έως και 80% μέσα σε
γαλύτερο 3008, αλλά εξακολουθεί να είναι περίπου 30 λεπτά. Από
υψηλής ποιότητας με πολλούς διακόπτες την άλλη πλευρά, πολ-
από μέταλλο. Μόνο στα χειροκίνητα καθί- λά έχουν γρα-
σματα χωρίς οσφυϊκή στήριξη προβάλλεται φτεί για την
ότι το e-2008 προέρχεται από ένα αυτοκίνη- Μια φόρτιση, ευαι-
το μικρής κατηγορίας. Το 2008, αν και δεί- παρακαλώ!
χνει όπως ένα εντυπωσιακό SUV μέσα και Μπορεί να
έξω, στην πραγματικότητα είναι ένα οικογε- χρησιμο-
ποιηθεί
νειακό παράγωγο του μικρού 208 με μήκος το βύσμα
4,30 μέτρων. Ό σχεδόν αθόρυβος ηλεκτρι- τύπου
κός κινητήρας και τα 300 κιλά επιπλέον βά- 2 και να
ρους σε σύγκριση με ένα 2008 με κινητήρα ολοκληρωθεί
σε πέντε
συμβατικής τεχνολογίας, ενισχύουν περαι- ώρες, ενώ σε
τέρω την εντύπωση ότι κάθεται κανείς σε ταχυφορτιστή
ένα κατά πολύ μεγαλύτερο και πιο ακριβό σε μόλις 30
λεπτά.
αυτοκίνητο. S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 36
#e-agora-themata-31-8-20.indd 36 28/8/2020 3:29:18 μμ