Page 38 - e-agora_31-8-20
P. 38
n ΠΡΏΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Peugeot e-2008
Στον
ταχυφορτιστή ΠΛΗΡΩΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΜΕ
των 100 kW ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ ΥΨΗΛΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
χρειάζεται
μισή ώρα για Η μπαταρία των 50 kWh στο e-2008 φόρτισης στο wall box ή στην κοινόχρη-
να φορτιστεί δεν είναι θεαματική, αφού εδώ έρχεται στη κολόνα. Και το e-2008 μπορεί να δι-
η μπαταρία στο προσκήνιο η πρακτική χρήση. Αυ- αθέτει τριφασικό φορτιστή με ισχύ φόρ-
στο 80 % της.
Ένα wall box τό που διαχωρίζει την ήρα από το στάρι τισης 11 kW.
11 kW γεμίζει στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα σήμερα είναι Παρόντα στοιχεία είναι επίσης ο σύγ-
την μπαταρία η ποιότητα του ενσωματωμένου φορ- χρονος κινητήρας και η υδρόψυκτη
σε πέντε
ώρες. τιστή, επειδή καθορίζει την ταχύτητα μπαταρία, αφού οι Γάλλοι δεν έκαναν...
οικονομία σε τίποτε. Πάντως, οι 37 βαθ-
μοί Κελσίου την ημέρα της δοκιμής δεν
επηρέασε την τεχνολογία.
πόλους) έδειξε ότι μια αύξηση της φόρτισης
κατά 10% (από το 55 στο 65%) χρειάστηκε
5 λεπτά και 40 δευτερόλεπτα, κάτι που ση-
μαίνει ότι παραμένει ακόμα γρήγορη, προ-
φανώς χάρη στην υγρή ψύξη της μπαταρίας.
Σύμφωνα με τον κατασκευαστή, το 23%
όλων των μοντέλων του 2008 που πουλή-
σθησία των μπαταριών στην αυξημένη θερ- θηκαν στη γερμανική αγορά τον περασμέ-
μοκρασία. Την ημέρα της δικής μας δοκιμα- νο Ίούλιο ήταν ηλεκτρικά τροφοδοτούμενα.
στικής οδήγησης, υπήρχαν λαμπερά τοπία, Το επίδομα καινοτομίας (το οποίο παλαιό-
αλλά και πολλή ζέστη, 37 βαθμών Κελσί- τερα ονομαζόταν περιβαλλοντικό bonus)
ου. Ωστόσο, εμείς δεν μπορέσαμε να παρα- για ηλεκτρικά οχήματα κόστους κάτω από
τηρήσουμε αισθητά μεγαλύτερους χρόνους τα 40.000 ευρώ, το οποίο έχει αυξηθεί στα
φόρτισης. Μια δοκιμή στον ταχυφορτιστή με 9.000 ευρώ, μπορεί να διαδραμάτισε κάποιο
καλώδιο CCS (αυτό με τους δύο επιπλέον ρόλο. Επειδή το επίδομα αντισταθμίζει σχε-
Αναπτυγμένο:
Το e-2008
δείχνει
εντυπωσιακό,
ωστόσο είναι
δύσκολο να
πιστέψουμε
ότι το SUV των
4,30 μέτρων
προέρχεται
από το μικρό
208.
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 38
#e-agora-themata-31-8-20.indd 38 28/8/2020 3:29:27 μμ