Page 40 - e-agora_31-8-20
P. 40

n ΠΡΏΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Peugeot e-2008                                                   n n n


                 Οι διακόπτες
                    είναι από
               μέταλλο, αλλά
                  τα πλήκτρα-
                  αισθητήρες
                    από πίσω
                     τους δεν
                  μπορούν να
              λειτουργήσουν
                   στα τυφλά.


                                 δόν την επιπλέον τιμή των 10.000 ευρώ σε

                                 σύγκριση με τον -συγκριτικά- ανάλογα ισχυ-             Ο ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟΣ
                                 ρό  βενζινοκινητήρα  Pure-Tech  130  ή  τον            ΣΥΓΓΕΝΗΣ ΤΗΣ OPEL
                                 diesel BlueHDi 100, ο οποίος ξεκινά επίσης
                                 από τα 24.000 ευρώ. Αν ληφθεί υπόψη ένα         Το  Opel  Mokka  δεύτερης  γενιάς
                                 μεγαλύτερο  χρονικό  διάστημα,  το  μερίδιο    μοιράζεται  την  τεχνολογία  του  με  το
                                 πωλήσεων του ηλεκτροκίνητου 2008 πρέ-          Peugeot  e-2008.  Αρχικά  θα  διατίθε-
                                 πει να βρίσκεται περίπου στο 10%, εκτιμά       ται μόνο ως ηλεκτροκίνητο και αργότε-
                                 μία εκπρόσωπος της μάρκας.                     ρα και με βενζινοκινητήρα, που κατα-

                                   Η  εγγύηση  για  την  μπαταρία  βασίζεται    σκευάζεται στη Γαλλία. Η τετρακίνητη
                                 προφανώς στα δεδομένα του Tesla Model 3:       έκδοση  καταργείται.  Η  εμπορική  πο-
                                 8 χρόνια ή 160.000 χιλιόμετρα. Η περίπτω-      ρεία του αναμένεται να ξεκινήσει στις
                                 ση της εγγύησης προκύπτει αν ή όταν η μπα-     αρχές του 2021.
                                 ταρία δεν μπορεί να φορτιστεί περισσότερο
                                 από το 70% της χωρητικότητάς της.            PEUGEOT e-2008

                                                                                 Κινητήρας ...........................................Ηλεκτρικός, εμπρός
                                Και στην εξοπλιστική έκδοση GT η ρύθμιση         Χωρητικότητα μπαταρίας ....................................... 50 kWh
                                των καθισμάτων είναι χειροκίνητη. Πάντως,        Ισχύς .................................................... 100 kW (136 PS)
                                δεν υπάρχει οσφυϊκή υποστήριξη.                  Μέγ. ροπή ............................................................ 260 Nm
                                                                                 Μετάδοση/κιβώτιο ...............στους μπροστινούς τροχούς/
                                   Η θύρα για το καλώδίο φόρτισης ανοίγει      ..............................................αυτόματο σταθερής μετάδοσης
                                                                                 Μ/Π/Υ ..................................... 4.300/1.770/1.550 mm
                                         με διακόπτη. Ο χώρος αποσκευών          Βάρος (καθαρό) ..................................................1.702 kg
                                  παρέχει όγκο έως και 1.467 λίτρων, χάρη        Χώρος αποσκευών .......................................405-1.467 l
                                       στο κάθετο σχήμα του πίσω μέρους.         0-100 χλμ/ώρα .................................................9,0 δευτ.
                                                                                 Τελική ταχύτητα ................................................150 km/h
                                                                                 Kατανάλωση (WLTP) ..........................................17,8 kWh
                                                                                 Τιμή .........................από 34.361 ευρώ πλην 9.000 ευρώ
                                                                               ........................... του περιβαλλοντικού bonus (στη Γερμανία)

                                                                              Συμπέρασμα


                                                                                Συμπαθητική  η  εμπειρία  της  οδήγησης,
                                                                              ισχυρός ο ενσωματωμένος φορτιστής και
                                                                              κυριαρχεί η πρακτικότητα αντί των εντυπω-
                                                                              σιακών τιμών στα... χαρτιά - συγχαρητήρια!
                                                                              Αλλά κι εδώ ισχύει ότι ένα ηλεκτρικό αυτο-

                                                                              κίνητο πρέπει να το θέλει κανείς. v


                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 40




          #e-agora-themata-31-8-20.indd   40                                                                      28/8/2020   3:29:40 μμ
   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45