Page 34 - e-agora 07-9-20
P. 34
n ΔΟΚΙΜΗ BMW X1 25e
Μετρητής θετα. Σε κάθε περίπτωση, είστε αισθη-
ηλεκτρικής τά ασύμμετροι στο cockpit. Μόλις ξε-
ενέργειας με
ένδειξη της κινήσετε να κινείστε, θα νιώσετε πολύ
αυτονομίας περισσότερη αίσθηση BMW. Η X1 αντι-
και της μετωπίζει άριστα τους απότομους ελιγ-
κατάστασης
της φόρτισης μούς, είναι δεσμευτική ακόμα και σε
των κακής ποιότητας δρόμους και μπορεί
μπαταριών να μεταφέρει τη δύναμή της σε αυτούς
στην οθόνη.
ριφερειακή ορατότητα, πολύ πειστικό χωρίς απώλειες.
concept λειτουργίας, με ένα ευχάρι-
στα σαφές cockpit και ευανάγνωστα Οδηγώντας
στρογγυλά όργανα. Κρίμα μόνο, που Όμως, τα σφικτά ελατήρια περιορί-
τα καθίσματα είναι πολύ σφιχτά επεν- ζουν την οδική άνεση, ενώ το τιμόνι
δεδυμένα και δείχνουν μικρά και στε- στερείται σαφούς δύναμης επαναφο-
νά. Όι πολύ ευαίσθητοι οδηγοί θα μπο- ράς του στην αρχική θέση του έπειτα
ρούσαν να έχουν πρόβλημα με την από μια στροφή. Αφήνουμε τα σχεδόν
κολώνα του τιμονιού, που στέκεται κά- 40 μέτρα της απόστασης ακινητοποί-
Κάτι δείχνει η πινακίδα κυκλοφορίας: Το “E” σημαίνει πως το όχημα
είναι επίσης μερικώς ηλεκτρο-κίνητο. Ως plug-in-υβριδικό αυτοκίνητο...
αντιμετωπίζεται φθηνότερα από την εφορία.
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 34
#e-agora-themata-07-9-20.indd 34 4/9/2020 10:42:48 πμ