Page 36 - e-agora 07-9-20
P. 36

n ΔΟΚΙΜΗ BMW X1 25e



                                                                              έσετε το δεξί πεντάλ. Από στάση η X1
                       ΝΕΑ BMW IX3                                            μοχθεί έντονα, η μετάβαση μεταξύ της
                                                                              ηλεκτρικής  κίνησης  στα  πρώτα  μέτρα
                Η X3 ΕΓΙΝΕ ΕΝΑ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΟ SUV                              και, στη συνέχεια, της ενεργοποίησης

                   Μετά από το Audi e-tron  τα είναι κατά 20% υψηλό-          του  τρικύλινδρου  δε  γίνεται  αισθητή,
                  και  τη  Mercedes  EQC,  η  τερη  από  αυτήν  που  είχε     το  πολύ-πολύ  μπορείτε  να  την  ακού-

                  BMW  διαθέτει  πλέον  κι  μέχρι  σήμερα,  σύμφωνα           σετε. Η BMW «τραβάει» πολύ γραμμι-
                  αυτή  ένα  ηλεκτροκίνητο  με  τον  κατασκευαστή.  Η         κά και δυναμικά, το turbo lag του κι-
                  SUV  στη  μεσαία  κατηγο- μπαταρία  ζυγίζει  συνολι-        νητήρα των 1,5 λίτρων το αναλαμβάνει
                  ρία.  Σε  αντίθεση  με  τους  κά 518 κιλά, ολόκληρο το      ο ηλεκτροκινητήρας. Το SUV αποδίδει
                  ανταγωνιστές,  που  δια- αυτοκίνητο  2.185,  δηλα-          επίσης πολύ καλά σε αμιγώς ηλεκτρική
                  θέτουν  ένα  ανεξάρτητο  δή  έως  310  κιλά  λιγότε-        λειτουργία.  Με  χαρακτηριστική  παρο-
                  αμάξωμα,  η  iX3,  που  κα- ρο από την αντίστοιχου με-      χή ισχύος -δηλαδή με άμεση απόκριση
                  τασκευάζεται  στην  Κίνα,  γέθους Mercedes EQC με           και χωρίς προσπάθεια- είναι εξαιρετι-

                  διαφέρει  από  την  «κανο- την ανάλογα μεγάλη μπα-          κό.  Εμείς  δεν  επιτύχαμε  με  μπαταρία
                  νική» X3 μόνο σε οπτικές  ταρία  της.  Με  την  καθα-       και μέτριο ρυθμό μόνο την υποσχόμε-
                  λεπτομέρειες. Ό ηλεκτρο- ρή  χωρητικότητα  αποθή-           νη αυτονομία των έως και 57 χιλιομέ-
                  κινητήρας  αποδίδει  ισχύ  κευσης  ισχύος  να  φτάνει       τρων, αφού η Χ1 έφτασε ακόμα και τα
                  286 PS, ενώ η μέγιστη ρο- τα  74  kWh,  η  BMW  iX3         60 χιλιόμετρα. Σχετικά με την κατανά-
                  πή του φτάνει τα 400 Nm.  φτάνει  σε  αυτονομία  τα         λωση,  η  BMW  ανακοινώνει  τουλάχι-
                  Η τελική ταχύτητα περιορί- 460 χιλιόμετρα, σύμφωνα          στον  1,9  λίτρα  super  αμόλυβδης  ανά
                  ζεται ηλεκτρονικά στα 180  με  το  WLTP.  Η  Audi  ανα-     100 χιλιόμετρα. Στην πράξη, αυτή η τι-
                  km/h. Η iX3 χρησιμοποιεί  κοινώνει  αυτονομία  μετα-        μή  (με  πλήρως  φορτισμένη  μπαταρία
                  μια νέα, επίπεδη μπαταρία  ξύ  285  και  339  χιλιομέ-      από την αρχή και υπολογίζεται ανάλο-

                  ιόντων-λιθίου, που αποτε- τρων για το e-tron. Η τιμή        γα  με  την  «προστιθέμενη»  ηλεκτρική
                  λείται  από  188  πρισματι- της iX3 στη Γερμανία ξεκι-      διαδρομή) δεν μπορεί να διατηρηθεί.
                  κές κυψέλες, των οποίων  νά από τα 68.040,34 ευρώ             Εμείς  καταφέραμε  να  σημειώσου-
                  η  ενεργειακή  πυκνότη- (με Φ.Π.Α. 16%).                    με 7,5 λίτρα και σκεφτήκαμε πως ένα
                                                                              diesel μοντέλο «πίνει» λιγότερο...

                 Από την Κίνα για ολόκληρο τον κόσμο:
                 η νέα BMW iX3.
                                                                              Συμπέρασμα

                                                                                Υπάρχει πολλή τεχνολογία στην ακριβή
                                                                              υβριδική X1 - αλλά έχει επίσης μικρά μει-
                                                                              ονεκτήματα. Ό κατ’ ελάχιστον μικρότερος
                                                                              χώρος αποσκευών  είναι  κάτι  ανεκτό, σε

                                                                              αντίθεση με τις υποχωρήσεις σε ό,τι αφο-
                                                                              ρά την άνεση και τα μέτρια φρένα, από την
                                                                              άλλη πλευρά, που «ενοχλούν» σημαντικά
                                                                              περισσότερο. v



                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 36




          #e-agora-themata-07-9-20.indd   36                                                                      4/9/2020   10:42:51 πμ
   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41