Page 36 - e-agora 07-9-20
P. 36
n ΔΟΚΙΜΗ BMW X1 25e
έσετε το δεξί πεντάλ. Από στάση η X1
ΝΕΑ BMW IX3 μοχθεί έντονα, η μετάβαση μεταξύ της
ηλεκτρικής κίνησης στα πρώτα μέτρα
Η X3 ΕΓΙΝΕ ΕΝΑ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΟ SUV και, στη συνέχεια, της ενεργοποίησης
Μετά από το Audi e-tron τα είναι κατά 20% υψηλό- του τρικύλινδρου δε γίνεται αισθητή,
και τη Mercedes EQC, η τερη από αυτήν που είχε το πολύ-πολύ μπορείτε να την ακού-
BMW διαθέτει πλέον κι μέχρι σήμερα, σύμφωνα σετε. Η BMW «τραβάει» πολύ γραμμι-
αυτή ένα ηλεκτροκίνητο με τον κατασκευαστή. Η κά και δυναμικά, το turbo lag του κι-
SUV στη μεσαία κατηγο- μπαταρία ζυγίζει συνολι- νητήρα των 1,5 λίτρων το αναλαμβάνει
ρία. Σε αντίθεση με τους κά 518 κιλά, ολόκληρο το ο ηλεκτροκινητήρας. Το SUV αποδίδει
ανταγωνιστές, που δια- αυτοκίνητο 2.185, δηλα- επίσης πολύ καλά σε αμιγώς ηλεκτρική
θέτουν ένα ανεξάρτητο δή έως 310 κιλά λιγότε- λειτουργία. Με χαρακτηριστική παρο-
αμάξωμα, η iX3, που κα- ρο από την αντίστοιχου με- χή ισχύος -δηλαδή με άμεση απόκριση
τασκευάζεται στην Κίνα, γέθους Mercedes EQC με και χωρίς προσπάθεια- είναι εξαιρετι-
διαφέρει από την «κανο- την ανάλογα μεγάλη μπα- κό. Εμείς δεν επιτύχαμε με μπαταρία
νική» X3 μόνο σε οπτικές ταρία της. Με την καθα- και μέτριο ρυθμό μόνο την υποσχόμε-
λεπτομέρειες. Ό ηλεκτρο- ρή χωρητικότητα αποθή- νη αυτονομία των έως και 57 χιλιομέ-
κινητήρας αποδίδει ισχύ κευσης ισχύος να φτάνει τρων, αφού η Χ1 έφτασε ακόμα και τα
286 PS, ενώ η μέγιστη ρο- τα 74 kWh, η BMW iX3 60 χιλιόμετρα. Σχετικά με την κατανά-
πή του φτάνει τα 400 Nm. φτάνει σε αυτονομία τα λωση, η BMW ανακοινώνει τουλάχι-
Η τελική ταχύτητα περιορί- 460 χιλιόμετρα, σύμφωνα στον 1,9 λίτρα super αμόλυβδης ανά
ζεται ηλεκτρονικά στα 180 με το WLTP. Η Audi ανα- 100 χιλιόμετρα. Στην πράξη, αυτή η τι-
km/h. Η iX3 χρησιμοποιεί κοινώνει αυτονομία μετα- μή (με πλήρως φορτισμένη μπαταρία
μια νέα, επίπεδη μπαταρία ξύ 285 και 339 χιλιομέ- από την αρχή και υπολογίζεται ανάλο-
ιόντων-λιθίου, που αποτε- τρων για το e-tron. Η τιμή γα με την «προστιθέμενη» ηλεκτρική
λείται από 188 πρισματι- της iX3 στη Γερμανία ξεκι- διαδρομή) δεν μπορεί να διατηρηθεί.
κές κυψέλες, των οποίων νά από τα 68.040,34 ευρώ Εμείς καταφέραμε να σημειώσου-
η ενεργειακή πυκνότη- (με Φ.Π.Α. 16%). με 7,5 λίτρα και σκεφτήκαμε πως ένα
diesel μοντέλο «πίνει» λιγότερο...
Από την Κίνα για ολόκληρο τον κόσμο:
η νέα BMW iX3.
Συμπέρασμα
Υπάρχει πολλή τεχνολογία στην ακριβή
υβριδική X1 - αλλά έχει επίσης μικρά μει-
ονεκτήματα. Ό κατ’ ελάχιστον μικρότερος
χώρος αποσκευών είναι κάτι ανεκτό, σε
αντίθεση με τις υποχωρήσεις σε ό,τι αφο-
ρά την άνεση και τα μέτρια φρένα, από την
άλλη πλευρά, που «ενοχλούν» σημαντικά
περισσότερο. v
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 36
#e-agora-themata-07-9-20.indd 36 4/9/2020 10:42:51 πμ