Page 11 - e-agora 28-9-20
P. 11

n ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΔΙΕΘΝΗΣ



                                                                              το M Traction Control, το οποίο επιτρέπει
                                                                              επιπρόσθετα μια φίνα ρύθμιση δέκα στα-
                                                                              δίων του συστήματος περιορισμού της ολί-
                                                                              σθησης εντός της ρύθμισης του ESP. Έτσι,
                                                                              ο οδηγός μπορεί να πλησιάσει τα όριά του
                                                                              βήμα  προς  βήμα.  Το  «πακέτο»  περιλαμ-
                                                                              βάνει  επίσης  λειτουργία  διατήρησης  της
                                                                              πορείας,  η  οποία  απενεργοποιεί  όλες  τις
                                                                              λειτουργίες άνεσης και ασφάλειας των συ-

                                                                              στημάτων υποβοήθησης του οδηγού.
                                                                                Προκειμένου, λοιπόν, τα αυτοκίνητα να εί-
                                 Ενσωματωμένο ESP για πιο                     ναι σε θέση να δείξουν τα πραγματικά προσό-


               Το κιβώτιο-       φίνα ρύθμιση                                 ντα τους στο σύνολό τους, όλες οι M3 και M4
               μετατροπέας         Σε ό,τι αφορά την πλευρά της δυναμικής     διαθέτουν  standard  τον  προαναφερθέντα
               ροπής της ZF                                                   ηλεκτρονικό ενισχυτή φρένων, που διαθέτει
               ζυγίζει 25 κιλά   οδικής συμπεριφοράς, η BMW έκανε τερά-       δύο επιλέξιμα χαρακτηριστικά και μία προ-
               περισσότερο       στιες προσπάθειες. Το αποκορύφωμα είναι
               σε σχέση με       ο αναθεωρημένος έλεγχος της δυναμικής        σαρμοζόμενη  ανάρτηση.  Όι  σφαιρικοί  σύν-
               το χειροκίνητο                                                 δεσμοι στον μπροστινό άξονα και ένας φο-
               εξατάχυτο         του αυτοκινήτου με το ενσωματωμένο ESP.      ρέας στον πίσω, που βιδώνεται σταθερά στο
               κιβώτιο, αλλά     Πρόσφατα δικτυώθηκε με όλα τα συστήμα-
               -φυσικά-          τα, που σχετίζονται με τη δυναμική οδική     πλαίσιο  εξασφαλίζουν  επίσης  την  απαραί-
               αλλάζει τις                                                    τητη ακρίβεια στην πίστα. Τα standard μικτά
               σχέσεις πολύ      συμπεριφορά, κάτι που σημαίνει ότι ρυθμί-    ελαστικά με ζάντες 18 ιντσών στον μπροστι-
               πιο γρήγορα.      ζεται πιο ευαίσθητα. Ανάλογα με τη ρύθμι-    νό άξονα και 19 ιντσών στον πίσω κινούνται
                                 ση των χαρακτηριστικών του κινητήρα και      στους  ίδιους,  δαιμονιώδεις  ρυθμούς.  Στην
                                 του  κιβωτίου  ταχυτήτων,  της  υποβοήθη-    έκδοση Competition οι ζάντες είναι, αντίστοι-

                                 σης του συστήματος διεύθυνσης, του ενι-      χα, 19 και 20 ιντσών. Πολλή σκέψη χρησιμο-
                                 σχυτή φρένων, που πλέον είναι ηλεκτρονι-     ποιήθηκε επίσης για τη σχεδίαση του μπρο-
                                 κός, ή των ενεργών αμορτισέρ, το σύστημα     στινού τμήματος του αυτοκινήτου. Ένας νέος
                                 επεμβαίνει  διαφορετικά.  Όι  άνθρωποι  της   φορέας στον μπροστινό άξονα και νέα στη-
                                 BMW είναι ιδιαίτερα περήφανοι για το προ-    ρίγματα  θα  φέρουν  περισσότερη  ακαμψία.
                                 αιρετικό σύστημα M Drive Professional με
                                                                              Ποια είναι η παρενέργεια; Με όλα αυτά εξα-
                                                                              λείφονται τα γνωστά εγκάρσια στηρίγματα πί-
                                                                              σω από τα διπλά «νεύρα», γεγονός που βελ-
                                                                              τιώνει τη ροή αέρα προς το ψυγείο.

                                                                              Σχάρα μεταφοράς αποσκευ-

                                                                              ών τώρα και για την οροφή

                                                                              του cabrio


                                                                                Όι M3 και M4 προκαλούν εντύπωση με
                                                                              την  παρουσία  τους.  Βέβαια,  από  τη  μία
  S                                                                                                                      S

                                                   11 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata-28-9-20.indd   11                                                                     25/9/2020   11:19:34 π
   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16